Buccaneer hat geschrieben:feeshlee hat geschrieben:thaeye hat geschrieben:ufschriebe chasch ziit nöd, de chef willl das nöd.
nana, bim goldmansachsler gits jetz deswäge en untersuechig dur d'behörde.
das isch nöd legal. chasch der ja merkle, wenn dänn nüme det schaffisch

Gid doch relativ viel Firmene wo das mached udn au so im Arbetsvertrag staht. Dass Überstunde nid vergolte wärded, sie aber trotzdem müend gleisted werde. Ich ghöre das vo Bekannte immer wieder.
Tuen mich da chli ufkläre wenn du was konkrets weisch. Nähmt mi schono wunder. Mich direkts betriffts nid, well ich sowas nie im Läbe wür unterschriebe. Aber viellicht würs am eine oder andere usem Bekanntechreis hälfe und ihm/ihre en input gäh zum sich mal informiere.
luut arbetsgsetz isch arbetsziit nöd ufschriibe müesse nur für höcheres kader erlaubt (bi eus ab titel-stufe VP, die chönd dänn au kei überstunde meh ufschriibe). die händ defür pauschal spese pro monat z'guet und natürli bonus.
bonus. ines paar wuche gahts wieder los. dänn hämmer bonus-hysterie: jede hüehnered ide gägend umenand und versuecht no all sini ziel z'erreiche, all sini timelines z'halte und gaht defür über liiche. dänn chunt son allgemeini hektik uf, dä umgangston wird harscher und befehl wärded gschroue. und bide angelsachse vorallem äne am teich mached natürli alli um wiehnachte ferie. also muess natürli alles bis am 23te erledigt sii, will nachher sinds ja für wiili nöd da.
für mich isch die ziit immer

dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?