Wii-U
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: Wii-U
du bisch de grösti fanboi nachem bejita. das wüssset all
de kack wii u launch welle rechtfertige.hhahahah
de kack wii u launch welle rechtfertige.hhahahah
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
randy hat geschrieben:soso. nix speziells. und du freusch di uff es remake vom wind waker. alles klar.Goran hat geschrieben:Gester schnell GTA V usprobiert. Nüt spezielles.

Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Sorry aber nach paar Stund GTA 5 mues i säge; es isch tatsächlich nüt speziells. Es bieted unglaublich vil Inhalt und Abwechslig, aber Schpilschpass wird sich in bester GTA Manier nach einige Schtund ischtelle und mer schpilts nur no aschtandshalber düre.Shadow hat geschrieben:randy hat geschrieben:soso. nix speziells. und du freusch di uff es remake vom wind waker. alles klar.Goran hat geschrieben:Gester schnell GTA V usprobiert. Nüt spezielles.:typej:
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Einisch düregschpilt und denn nie meh aglängt. Hed mer scho guet gfalle, aber es isch wie mit de fraue; mer verliebt sich und nach paar wuche isch de zauber verbi oder si wachst eim as härz. gta isch für mich nach em 3 nume no erschteres.
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
s 4i duuregspielt und nümmi aaglängt.
ich ha meh mit Teil 1&2 freud kha...guet, isch e anderi Zitt gsi, ok...
Chinatown Wars het mi au seeehr gflashet kha...Teil 4 und jetz 5...weiss nid...irgendwie nümm.
Isch genau glich wie bie RE...die erschte 2 hend mi extrem in bann zoge (vor allem Teil 2) denn no de Zero Teil es bitzeli.
Teil 4 hett mi scho nümmi gfesslet.
Meh freud ha i mit Red Dead Redemption. Hett aber mit em Thema ztue...ich lieb Wild Wescht.
Also vo allne GTAs hett mi Teil 5 am wenigschte begeischteret...und das, obwohl so gross, so umfangriich und so schön gmacht. Würklich schön gmacht bis ins letschte Detail. Aber s zieht mi nümm.¨
Aber wäg däm mach ichs game sicher nid aabe.
ich ha meh mit Teil 1&2 freud kha...guet, isch e anderi Zitt gsi, ok...
Chinatown Wars het mi au seeehr gflashet kha...Teil 4 und jetz 5...weiss nid...irgendwie nümm.
Isch genau glich wie bie RE...die erschte 2 hend mi extrem in bann zoge (vor allem Teil 2) denn no de Zero Teil es bitzeli.
Teil 4 hett mi scho nümmi gfesslet.
Meh freud ha i mit Red Dead Redemption. Hett aber mit em Thema ztue...ich lieb Wild Wescht.
Also vo allne GTAs hett mi Teil 5 am wenigschte begeischteret...und das, obwohl so gross, so umfangriich und so schön gmacht. Würklich schön gmacht bis ins letschte Detail. Aber s zieht mi nümm.¨
Aber wäg däm mach ichs game sicher nid aabe.
s'iv hani guet gfunde. Han suscht vorem iv nie es gta spielt. Drum viellicht. Aber bim V hasn nomal ächli gspielt, gfallt mer würkli nöd. Isch sgliche wie IV, eifach e anderi Story und grafisch isch Umgebig (Hüser, Strass Autos) top, aber lüt gsehnd schlächt us. Das lit halt a de veralteti Hardware. Isch sicher nöd me möglich gsi.randy hat geschrieben:wie hen dir denn s'iv gfunde ?
Es macht mier eifach kei Spass s'GTA.
Wind Waker Remaker a dem wird i me Freud ha. Würkli.
Ich wött GTA V au nöd abemache. Isch sicher guet gmacht und viel Lüt händ Freud a dem Spiel.
Mich zieht's leider nöd in Bann.
Mich zieht's leider nöd in Bann.
Hän der Wii Fit U Direct gseh?
Isch doch no interessant das Spiel und de Wii Fit Meter?
Han mer jetzt es Balance Board zuegleit. Han das Teil immer wele, isch mer aber nöd so interessant gsi uf de Wii.
Jetzt findis interssant. Bim Wii Fit U gfallt mer das so wie mini Games hät oder ich meine so Spieli wie Bobfahre usw.
Das gfallt mer.
Und Freu mi au Wii Party U. So Spieli woni mit de Frau und Chind chan spieli findi super. Macht Spass. _:)
Wii Sports Club wird au luschtig. Online gäg anderi spiele. :_)
Isch doch no interessant das Spiel und de Wii Fit Meter?
Han mer jetzt es Balance Board zuegleit. Han das Teil immer wele, isch mer aber nöd so interessant gsi uf de Wii.
Jetzt findis interssant. Bim Wii Fit U gfallt mer das so wie mini Games hät oder ich meine so Spieli wie Bobfahre usw.
Das gfallt mer.
Und Freu mi au Wii Party U. So Spieli woni mit de Frau und Chind chan spieli findi super. Macht Spass. _:)
Wii Sports Club wird au luschtig. Online gäg anderi spiele. :_)
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
ich revidiere mini meinig zum gta v, de schpilschpass zieht ah, ha fröid a de ländliche gägende und alternative fahr- und flugzüg. wenns mi 50 stund begeischteret isch alles super. d charaktere sind so guet belüchtet wie no i keim gta vorher (ha usnahmslos all gschpilt, au s london addon fürs 1)
guet gmacht schteischtärn.
guet gmacht schteischtärn.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
Herr Rossi hat geschrieben:(ha usnahmslos all gschpilt, au s london addon fürs 1)

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Greeend Theft Outaaaa!
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
ich hett au gern freud drah. wennich s nid grad letscht Herbst hetti düregspillt ufem GC würdi glatts ZWW WiiU Bundle choufe aber so hani null bock gradGoran hat geschrieben:
Wind Waker Remaker a dem wird i me Freud ha. Würkli.

Update bi de Releases:
03.10.13 Windwaker HD
04.10.13 Wii U Karaoke
18.10.13 Sonic Lost Worlds
25.10.13 Wii Party U
01.11.13 Wii Fit U Eshop
07.11.13 Wii Sports Club Eshop
08.11.13 Sonic Olympic Games
22.11.13 Zelda 3DS
29.11.13 Super Mario 3 World
7.12.13 Wii Fit U Bundle mit Fit Meter und Balance Board
2014 Donkey Kong Country
shad. Die wixer.
Freu mi ufs Mario 3D scho Endi November und ufem 3DS ufs neue Zelda a link to the Past 2 oder wie das heisst.
03.10.13 Windwaker HD
04.10.13 Wii U Karaoke
18.10.13 Sonic Lost Worlds
25.10.13 Wii Party U
01.11.13 Wii Fit U Eshop
07.11.13 Wii Sports Club Eshop
08.11.13 Sonic Olympic Games
22.11.13 Zelda 3DS
29.11.13 Super Mario 3 World
7.12.13 Wii Fit U Bundle mit Fit Meter und Balance Board
2014 Donkey Kong Country

Freu mi ufs Mario 3D scho Endi November und ufem 3DS ufs neue Zelda a link to the Past 2 oder wie das heisst.

Ich frög mich eifach was Nintendo im Dezember für de 3DS und Wii U usebringed.
Isch ja glaubs nüt akündet.
Chunt da evntl. no e Überraschig für uf Wienachte oder nöd?
Isch ja glaubs nüt akündet.

Chunt da evntl. no e Überraschig für uf Wienachte oder nöd?
- LuiStyle
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
60
Huerre schad weg Donkey Kong! Han mich scho gfreut a Wiehnachte mit dä Fründin durezocke! 
Dä für gits das

Dä für gits das

Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
ha gmeint fuchtelscheiss isch verby bim WiiU?
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
s Lineup isch jo üsserscht truurig!
Und das sag ich als Nintendo Fan.
klar freu i mi uff WindW HD...klar freu i mi uff DKC...oder uff Mario 3D (vor allem uff das)...aber sunnscht?!?!?
seufz
echt schad.

Und das sag ich als Nintendo Fan.
klar freu i mi uff WindW HD...klar freu i mi uff DKC...oder uff Mario 3D (vor allem uff das)...aber sunnscht?!?!?
seufz
echt schad.
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
De neu Mario Trailer gseht FANTASTISCH uus! Da hends nomal recht viel meh usegholt sit de E3