Uswandere
Moderator: Avenger
Re: Uswandere
im moment chan ich mer keis land vorstelle, wo ich mich lieber ufhalte würd.
so es paar kandidate gäbts ja scho:
- kanada
- finnland
- schwede
aber wänni alli pros und kontras gägenand uferächne, isch schwiiz immer ganz vorne.
wännimi zrugg erinnere, woni 10i gsi bin, wie ich bi chiasso afangs summerferie mich umdräiht han und dä schwiiz dä vogel zeigt han.... :typej:
so es paar kandidate gäbts ja scho:
- kanada
- finnland
- schwede
aber wänni alli pros und kontras gägenand uferächne, isch schwiiz immer ganz vorne.
wännimi zrugg erinnere, woni 10i gsi bin, wie ich bi chiasso afangs summerferie mich umdräiht han und dä schwiiz dä vogel zeigt han.... :typej:
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
easy fisch, bisch 10i gsi 

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
schwiiz an sich git mer jez nit so mega viel, aber es sin die soziale kontäk wos mer unmöglich mache würde uszwandere
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
findschs im usland den besser?

gwüssi sache besser, gwüssi sache schlächter. uf so die standart tugende wo jede do schetzt, suuberkeit, pünktlichkeit etz. gibbi aber e füechte doppelfark.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
naja..isch scho chli meh als nur das.

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
und wie gfallts dir? wie findsch vegemite?Snatcher hat geschrieben:Schlussfolgerig=uswandere.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
das wird überall gschätzt, nur in russland, amerika und china nöd.evo hat geschrieben:gwüssi sache besser, gwüssi sache schlächter. uf so die standart tugende wo jede do schetzt, suuberkeit, pünktlichkeit etz. gibbi aber e füechte doppelfark.

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
lol, nur? ganz amerika? süd ost asie? afrika? balkan?geosnow hat geschrieben:das wird überall gschätzt, nur in russland, amerika und china nöd.evo hat geschrieben:gwüssi sache besser, gwüssi sache schlächter. uf so die standart tugende wo jede do schetzt, suuberkeit, pünktlichkeit etz. gibbi aber e füechte doppelfark.

- Snatcher
- Crocodile Hunter
- TRADINGPOINTS:
-
2220
Mastler(P) hat geschrieben:und wie gfallts dir? wie findsch vegemite?Snatcher hat geschrieben:Schlussfolgerig=uswandere.
ja guet chan noed klage, git ja soviel zum entdecke unds gseh, han also no es paar trips vor mier. maengisch gaht mer de akzent eifach uf de seckel, wenns eh so en richtig starchi isch wot emene maengisch eis ad birre haue, aber easy..... vegemite isch zum chotze, so oeppis grusigs.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190

de aussie akzent wür mer glaubs au gschnell mal na uushänkle.

- Snatcher
- Crocodile Hunter
- TRADINGPOINTS:
-
2220
wobi fairerwies muss mer ja au sege, dast went gwuessi schwizer ghoersch mit derem ihrem englisch akzent, ich mich gern hinder eme stei verstecke....*fremdschaemen*
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
dasch au wieder wahr

- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
wo wohnsch in australie ?
ich finds super, bin vor 13 jahr mit eme 74er Ford falcon Station wagon vo sidney abe über Adelaide - nullarbor - Perth - broome - darwin - und denn uf Alice springs bis ayersrock. ha voll di geilscht ziit vo mim lebe dört verbracht. ich chönnti huere vill gschichtli vo dört erzähle..
ha immer carlton cold mit em stubbieholder gsoffe
bloody australians
ich finds super, bin vor 13 jahr mit eme 74er Ford falcon Station wagon vo sidney abe über Adelaide - nullarbor - Perth - broome - darwin - und denn uf Alice springs bis ayersrock. ha voll di geilscht ziit vo mim lebe dört verbracht. ich chönnti huere vill gschichtli vo dört erzähle..

ha immer carlton cold mit em stubbieholder gsoffe
bloody australians

- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
guets argument.geosnow hat geschrieben:und wenni scho d schwiiz verlah würd, wotti au no surfe chönne.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- Snatcher
- Crocodile Hunter
- TRADINGPOINTS:
-
2220
Melbourne, die best stadt natuerli
Evt. noed unbedingt went als tourist da bisch, wobi es halt den doch immer echli anderst isch, wenn den im besagte land lebsch. drum Melbourne.
ja verzehl mal echli went den bock hesch. ghoeri immer gern gschichtli.

Evt. noed unbedingt went als tourist da bisch, wobi es halt den doch immer echli anderst isch, wenn den im besagte land lebsch. drum Melbourne.
ja verzehl mal echli went den bock hesch. ghoeri immer gern gschichtli.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
gsehni beides 100% glich.Snatcher hat geschrieben:maengisch gaht mer de akzent eifach uf de seckel, wenns eh so en richtig starchi isch wot emene maengisch eis ad birre haue, aber easy..... vegemite isch zum chotze, so oeppis grusigs.

Herr Rossi hat geschrieben:Uswandere chund nid nur frag sondern isch scho zimlich konkret. Ich weiss ungfähr wo äne und ich weiss ungfähr wenn. D frag isch, gangi elei oder mit ere Partnerin? Das isch chli de Punkt. D sprach bini drah und Infos zu Sozialversicherig, Arbet, Papier, Schtüre etc hani scho lang. Go au jedes Jahr det äne, immer chli am luege wo was... Es isch für mini Verhältnis bezahlbar.
Dänke es isch scho no relevant wo das mer äne wott, Checklischte sind entsprechend unterschiedlich.
Mich ziehts nach Mittelschwede. Atemberaubendi Natur, vil Platz, vil Pure, für mich perfekts Klima, ufgschlossni unkomplizierti Lüüt, Gueti brueflichi Möglichkeite für mich.
Au super zum paar Monet go schaffe, i Forst, ufeme Hof, Imker, Bou.
De einzig für mich wahrnehmbar Nachteil isch de dunkli Winter.
schwede! lol
Quelle
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Mastler(P) hat geschrieben:lol, nur? ganz amerika? süd ost asie? afrika? balkan?geosnow hat geschrieben:das wird überall gschätzt, nur in russland, amerika und china nöd.evo hat geschrieben:gwüssi sache besser, gwüssi sache schlächter. uf so die standart tugende wo jede do schetzt, suuberkeit, pünktlichkeit etz. gibbi aber e füechte doppelfark.
denn diä halt au. isch aber eher uf umweltverschmutzig gmeint gxi. aber z afrika isch es nur weg em weschte und de chinese dreckig.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
de einzig wahr grund wär für mich d liebi. oder flucht vor em gxetz.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
D Liebi isch au e Grund bi mir. D Liebi zum Land... Jedes mol weni Schwede verloh lani es grössers Schtück vo mim Härz det
geosnow hat geschrieben:de einzig wahr grund wär für mich d liebi. oder flucht vor em gxetz.

dis mami uf allne viere.
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Die Schweiz hat Demokratie und Reichtum, kann nicht jedes Land von sich behaupten. 

you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
die deitschen haben faires bier. kann och nich jeder behaupten. 

In Solvik, en Schuel i de nöchi vo Järna (südlich vo Stockholm). Han det a de Schuel baut (isch scho sit de 80er im Bau... und glichzitig immer au Schuelbetrieb mit interessantä Asätz). Alles möglichä, i erschter Linie aber Schifferdach gmacht. Bin 2 mol gsi, 2006 es Halbs Johr (vom 19.06-22.12) und 2007 nomol 3 Mönet Herbst bis Winter.Herr Rossi hat geschrieben: Wo bisch gsii und wie lang? Was hesch det gmacht?