Muss ich von der DVD eigentlich dann noch irgendwas installieren oder reicht es den Key einzugeben und dann mit dem Launcher die 700MB noch schnell zu ziehen? Kann eh erst ab morgen ran, die CE ging erst heute raus und dann auch noch mit Hermes und nicht DHL. Amazon :typej:
Wie habt ihr das Trike bekommen? Verstehe ich jetzt nicht. Volks / Fraktionswechsel oder wie?
Jehuty hat geschrieben:Wie habt ihr das Trike bekommen? Verstehe ich jetzt nicht. Volks / Fraktionswechsel oder wie?
ich hans nid gmacht bis jetzt. bin zfuul ruef zfarme. Aber offebar isches de way to go: exaltet mache bi Gilneas, denn wächsel zur Horde, Trikes chaufe, 3 Tag warte und de wieder zruck wächsle.
Jehuty hat geschrieben:Wie habt ihr das Trike bekommen? Verstehe ich jetzt nicht. Volks / Fraktionswechsel oder wie?
ich hans nid gmacht bis jetzt. bin zfuul ruef zfarme. Aber offebar isches de way to go: exaltet mache bi Gilneas, denn wächsel zur Horde, Trikes chaufe, 3 Tag warte und de wieder zruck wächsle.
Bescht.
Zum Glück habe ich das Geld nicht dazu, sonst würde ich das auch noch machen.
Gibt's nicht eine neutrale Fraktion, bei der man Ruf farmen und dann sich das Trike vielleicht holen kann?
Aber erstaunlich, dass Blizzard dann einem das Trike überlässt, wenn man wieder zur Allianz wechselt.
Bescht.
Gibt's nicht eine neutrale Fraktion, bei der man Ruf farmen und dann sich das Trike vielleicht holen kann?
Aber erstaunlich, dass Blizzard dann einem das Trike überlässt, wenn man wieder zur Allianz wechselt.
Die müend ja fasch.
Wenn de Zwerg gsi bisch und umwandlisch, bisch ja evtl exaltet bi IF und bi Gilneas nur friendly. Bim Switch wärde ja d Reps genau umkehrt. Denn könne sie dir ja au kuum dini Zwerge mounts entferne nur well jetzt plötzlich nur friendly bisch mit IF.
Das Worgen kei Mount händ findi recht doof
Das mit em renne isch zwar e gueti Idee, gseht aber doch recht scheisse uss
Bescht.
Die müend ja fasch.
Wenn de Zwerg gsi bisch und umwandlisch, bisch ja evtl exaltet bi IF und bi Gilneas nur friendly. Bim Switch wärde ja d Reps genau umkehrt. Denn könne sie dir ja au kuum dini Zwerge mounts entferne nur well jetzt plötzlich nur friendly bisch mit IF.
Das Worgen kei Mount händ findi recht doof
Das mit em renne isch zwar e gueti Idee, gseht aber doch recht scheisse uss
Hier wechselst du aber gleich noch die Fraktion mit. Hätten die Worgen ein eigenes Mount, hättest du das als Austausch bekommen. So lassen sie dir halt das Trike dafür, dass ihnen 40 weitere Euronen reingedrückt hast. Kundenservice.
Kreditkartezahlige sind nid möglich. Mini KK wird immer rejected.
Ich weiss aber das ich no mehr als gnueg Geld ha bis zur Limite
Schinbar händ enorm viel das Problem.
Wurstsalat hat geschrieben:De Pöstler de bastard hät mers Cata nöd in Milchchaste gstellt sondern so en damn abholschieh ligge lah
Jetzt channi hüt nonig mal ahfange zocke!
meischt sind d Paket kurz vor Schliessig vo der Post scho dört.
Gosch eifach mal go frooge.
Bi uns ischs meischtens eso, well der Pöstler als letschts no bi unserer Filiale (Basel Quartier) goot go ablade und d Paket nümme ins Sortierzentrum bringt. Isch aber e ganz e kleini Postfiliale mit max 10 Päckli pro Tag
Je grösser d Poststell, desto kleiner isch d Chance wahrschins.
Bei uns war nach 40 Minuten der erste Großmeister in Alchemie, dann folgte ein Angler knapp ne Stunde später und eine Stunde drauf der erste Bergbaukerl. Und ich habe gestern noch den Anzu bekommen, vermutlich wusste Blizzard, dass ich der einzige am Server bin, der noch kein Cata hat aber eingeloggt ist. Also mit dem rumgeritten, lulz.
am 1 oder so hanis mal is game gschafft. denn isch überall alles überfüllt gsi mit horde und allianz. die ganz ziit killt worde und quests mobs nid verwütscht. aber isch nid lang gange bini devo zoge und hets sich chli verteilt und jetzt isch super.
Wenn Fraktions-spezifische Mounts kein Equivalent der anderen Fraktion zugeordnet ist, werden die entsprechenden Mounts bei einem Fraktionswechsel gelöscht.
Aus den Hotfix Notes. Nimmt man den Leuten nun die Trikes weg?