Moderatoren: Master(G), mr.raw
das dörfsch als Gsetz gelte loh. I halt au genau nix vo emus, ha aber scho s eint oder ander Game azockt zum luege obs das isch wo mer vorgtsellt ha. Grad bi PCBs wo paar Läppe absuuge. I verschtand die Lüt au nit wo hunderti Spiel uf ei dätsch kaufe und denn is Regal pfusche und denn wunder meine wär si seige. Lieber e chlini gueti Sammlig mit Herz, drfür kennsch die Spiel wo hesch und lohsch die Meitli abe bim zocke.Tatsujin hat geschrieben:es sich halt erwiese, dass je meh mer het, je weniger mers intensiv wird spiele oder chöne ächti freud drah zha. das isch sogar mit originale scho e so, und verschlimmeret sich mit kopie nur.
das mit dä softcore spieler isch definitiv soPanther hat geschrieben: @hanf und Lag, weg dem verweichliche si mit de neue Konsole zu softcore Spieler
so isch es.Tatsujin hat geschrieben:es sich halt erwiese, dass je meh mer het, je weniger mers intensiv wird spiele oder chöne ächti freud drah zha. das isch sogar mit originale scho e so, und verschlimmeret sich mit kopie nur.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
zelle eh nitShadow hat geschrieben:autosave/load hiscores etc.....
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste