Ah lueg da; mit somne Kommentar chöi doch aui meh aafah aus mit reaktionärem Mümü. Merci.zwirrlibatz hat geschrieben:cam und stüürig nerved paarmal vorallem am afang. ich weiss nöd öb's när besser isch oder öb ich mich dran gwöhnt han, aber das spielt ja dänn kei rolle meh. und isch drum pipifatz überhaupt drüber z'diskutiere geschweige denn das spieli da drah ufzhänke. spötischtens wemme endli vom hublevel Mean Streets us chan/muess zwüsche de levels hinundhär queste gahts super ab. da chunnt de warren spieldesign ersch füre. immer wieder merksch grad e konsequänz vom handle bzw wie sich drus anderi müglichkeite grad versperred, heisst: dänksch scho an nöchschte playthru und probiersch dir z'merke was dänn anders machsch und freusch dich uf was gar noni chasch iischätze.
es isch krass wie lang sich das spili ziit lah zum uftue. de warren hett entweder s'gfüehl, lüüt händ toleranz- und ufnahmebereitschaft für sottig böge und plapperet nöd dumms züg i internetzfore nach paar youtube clips oder vilech will er eifach i de erschte paar stund spreu und weize tränne und die guete lüüt dänn belohne.
[Wii] Disney's Epic Mickey
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: [Wii] Disney's Epic Mickey
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Ich griife nöd "reflexartig zu där Masche". Ich beschränke das i de Regle uf die User, wo mehrheitlich (d.h. so ab 85% a ufwärts) absolute Müll is Forum posted und wo sich de Versuech, e fundierti Diskussion z'füehre, scho mehrmals als reini Ziitverschwändig erwiese hätt. Fair? Fair!Astroboy hat geschrieben:D'"Die dumme finge das Spili nid guet; shit si mir guet, mir si gschiid und chöme meh druus"-Schiene isch unfassbar arm, v.a. weme grad so reflexartig zu dere Masche griift statt vernünftig uf aabrachti Kritike z'reagiere.
Zuletzt geändert von Gurgelhals am 07 Dez 2010 14:02, insgesamt 1-mal geändert.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
problem: anderne spieli wo tiptop kamera, stüürig, grafik etcbla händ, werded inhaltlichi mängel nie vorgworfe. sie werded scho nume ahand vo de technik über alles globt als gotys. und das stört dänn nöd? de gurgelhals hett dene ihri mängel scho gnue oft sachlich usnandergnoh. ihm e "mir si gschiid und chöme meh druus"-Schiene vorzwerfe isch au nöd meh als e reflexartigi masche.Astroboy hat geschrieben:@Gurgelhals:
Und was würdsch entgägne, we öpper intellektuells würd derhärcho,
und exakt die gliiche, berächtigte Kritikpünkt wie dr sidu würd vorträge?
D'"Die dumme finge das Spili nid guet; shit si mir guet, mir si gschiid und chöme meh druus"-Schiene isch unfassbar arm,
v.a. weme grad so reflexartig zu dere Masche griift statt vernünftig uf aabrachti Kritike z'reagiere.
Nur wöu öppis vo irgendwelche Spackos als 'intellectually intriguing" (LoL) betitlet wird, heisst das no lang nid,
dass a söttigne Wärch nid ou formell Sache chönnte bemänglet wärde, bsungers wes um so zentrali Faktore wie Kamerafüehrig, was ja schier überau kritisiert wird, geit.
Diskursfüehrig: Fail.
I speeled my drink!
Ja i bi dänk ou tendenziell uf "öirer Site", weme das so cha säge,
aber i bi eifach dr Meinig, dass me sini Message ou am Zielpublikum sött aapasse.
Mit Erklärige wie ize i beidne Posts vom zwirrlibatz isch am Diskurs und schlussendlich ou ar 'Ufklärig' meh dienet,
als reini Beleidigunge, wo sicher ihri "Berächtigung" und ihre Ursprung hei, aber zu no weniger füehre aus weme sech d'Müeh macht und dr (haut bitzli eisitig) Diskurs suecht. Me schribt ja i Forene nid nume für ei, oder zwöi Persone, sondern da profitiere hüüfig no ganz viu angeri Interessierti vo differenzierte Ussage.
E "reflexartigi Masche" isch das überhoupt nid, sondern e nidmau sunderlech wärtendi Beobachtig vomne relativ neutrale Zueschouer.
aber i bi eifach dr Meinig, dass me sini Message ou am Zielpublikum sött aapasse.
Mit Erklärige wie ize i beidne Posts vom zwirrlibatz isch am Diskurs und schlussendlich ou ar 'Ufklärig' meh dienet,
als reini Beleidigunge, wo sicher ihri "Berächtigung" und ihre Ursprung hei, aber zu no weniger füehre aus weme sech d'Müeh macht und dr (haut bitzli eisitig) Diskurs suecht. Me schribt ja i Forene nid nume für ei, oder zwöi Persone, sondern da profitiere hüüfig no ganz viu angeri Interessierti vo differenzierte Ussage.
E "reflexartigi Masche" isch das überhoupt nid, sondern e nidmau sunderlech wärtendi Beobachtig vomne relativ neutrale Zueschouer.
- sidusson
- Zelda Lover
- TRADINGPOINTS:
-
6031
i verstah wasde meinsch, ds game het enorms potential u e geili idee u spiumechanik, aber wenimi 90% vor Spiuzit mues mit dr kamera umeschlah, anstatt ds game ds gniesse, chunt doch ke spiuspass ufzwirrlibatz hat geschrieben:cam und stüürig nerved paarmal vorallem am afang. ich weiss nöd öb's när besser isch oder öb ich mich dran gwöhnt han, aber das spielt ja dänn kei rolle meh. und isch drum pipifatz überhaupt drüber z'diskutiere geschweige denn das spieli da drah ufzhänke. spötischtens wemme endli vom hublevel Mean Streets us chan/muess zwüsche de levels hinundhär queste gahts super ab. da chunnt de warren spieldesign ersch füre. immer wieder merksch grad e konsequänz vom handle bzw wie sich drus anderi müglichkeite grad versperred, heisst: dänksch scho an nöchschte playthru und probiersch dir z'merke was dänn anders machsch und freusch dich uf was gar noni chasch iischätze.
es isch krass wie lang sich das spili ziit lah zum uftue. de warren hett entweder s'gfüehl, lüüt händ toleranz- und ufnahmebereitschaft für sottig böge und plapperet nöd dumms züg i internetzfore nach paar youtube clips oder vilech will er eifach i de erschte paar stund spreu und weize tränne und die guete lüüt dänn belohne.

und ja wes am ändi besser wird super, aber das änderet nüt am fakt, dases dür dcam u die extrem ungenaui stürig ds game vo afang a putt macht u dmotivation zum witerspile gleich null isch.
shubidu
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
spiel wo muesch 4 stund oder meh spiele bis si guet werde :typej:
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Mach ich ja. Am sidu sini Postings beschränked sich i gfühlt 90% vo de Fäll a) uf inekopierts Züügs, uf b) "LULZ" und " :typej: " und "I like" und "LOL" und verglichbari.... ähm... "Üsserige" oder c) uf e Kombination vo beidem. Also pass ich mich dem "Stil" entsprächend aAstroboy hat geschrieben:Ja i bi dänk ou tendenziell uf "öirer Site", weme das so cha säge,

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
wahr, ich hasses. am micky hani glaubs e stund geh, verhältnismässig viel, normalerwiis gibi 15 minutä bis maximal 30. wenns denn nanig super isch, spielis nümä.Master(G) hat geschrieben:spiel wo muesch 4 stund oder meh spiele bis si guet werde :typej:
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Ich bin halt de Meinig - wemme scho bi dem Thema sind - dass sich s'tüüfere Niveau em Höchere sött apasse, nöd umgekehrt. Und ebe wie xeit, de Gurgel hett da scho gnueg usschweifend diskurst und das bliibt amigs i 99% vo de Fäll entweder unbeachtet oder dummkommentiert. Siehe zbsp sottig Ussage:Astroboy hat geschrieben:Ja i bi dänk ou tendenziell uf "öirer Site", weme das so cha säge,
kei Sekunde wird mitdänkt sondern eifach was ineplapperet. Da hett offebar au min wahnsinnig differenziert Biitrag en Fark gnützt.Master(G) hat geschrieben:spiel wo muesch 4 stund oder meh spiele bis si guet werde :typej:
Natürlich aber bliibe mer ufem Bode. Bi mir rächnet sich das Umeschlah öppe uf 6% vo de Spielziit. Vo dem her....sidusson hat geschrieben:i verstah wasde meinsch, ds game het enorms potential u e geili idee u spiumechanik, aber wenimi 90% vor Spiuzit mues mit dr kamera umeschlah, anstatt ds game ds gniesse, chunt doch ke spiuspass uf![]()
und ja wes am ändi besser wird super, aber das änderet nüt am fakt, dases dür dcam u die extrem ungenaui stürig ds game vo afang a putt macht u dmotivation zum witerspile gleich null isch.
und hesch ja gseh was denne bim TP da ine drzue verzapft isch worde.sidusson hat geschrieben:zelda dört wirds nach 10h super
:::
wieso muess es spieli scho vo afang ah super sii? waschndas für en bekloppte aspruch? schomal was vo dynamik und spannigsböge und exposé ghört? oder isch das wieder ui ui obacht "intellectually intriguing"?
I speeled my drink!
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
im gägeteil. es isch wohlüberleid als reaktion uf din differenzierte bitrag zverstah. genauer gseid de teil vo dinere ussag, isch de uslöser gsi:zwirrlibatz hat geschrieben:kei Sekunde wird mitdänkt sondern eifach was ineplapperet. Da hett offebar au min wahnsinnig differenziert Biitrag en Fark gnützt.Master(G) hat geschrieben:spiel wo muesch 4 stund oder meh spiele bis si guet werde :typej:
zwirrlibatz hat geschrieben:es isch krass wie lang sich das spili ziit lah zum uftue. de warren hett entweder s'gfüehl, lüüt händ toleranz- und ufnahmebereitschaft für sottig böge und plapperet nöd dumms züg i internetzfore nach paar youtube clips oder vilech will er eifach i de erschte paar stund spreu und weize tränne und die guete lüüt dänn belohne.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
ok für dich heisst das ich find de afang scheisse und nachher wirds plötzli magischerwiis super. weder wohlüberleit no guet gläse hesch.
I speeled my drink!
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
aber genau so hani das verstande. 
da bini aber glaub nöd allei...

da bini aber glaub nöd allei...
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
ah wrum? will ich nöd "ich find de afang scheisse und nachher wirds plötzli magischerwiis super" gschriebe han?
chasch im übrige scho da http://www.thegforum.ch/viewtopic.php?p=21603#p21603 afange läse und mitverfolge wie sich mini haltig gägüber dem spiel entwicklet. und wenn es [beliebigs medium iisetze] das schafft bzw die bereitschaft vo eim erfordert, isch das super.
chasch im übrige scho da http://www.thegforum.ch/viewtopic.php?p=21603#p21603 afange läse und mitverfolge wie sich mini haltig gägüber dem spiel entwicklet. und wenn es [beliebigs medium iisetze] das schafft bzw die bereitschaft vo eim erfordert, isch das super.
I speeled my drink!
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
isch ja guet vortex. ich finds voll fair wenns dir gfallt im fall!
jedem das seine. wär ja langwiilig wemmer alli slgiich würdet guet finde, ned.
das hani grad vorig gläse... http://www.actiontrip.com/reviews/wii/d ... ckey.phtml er finds glaub au ned so lässig.
jedem das seine. wär ja langwiilig wemmer alli slgiich würdet guet finde, ned.

das hani grad vorig gläse... http://www.actiontrip.com/reviews/wii/d ... ckey.phtml er finds glaub au ned so lässig.

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- TRADINGPOINTS:
-
130
ich frög mich wie vielne masterg gespröchspartner scho s'hirni explodiert isch.
I speeled my drink!
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
will ich kei luscht han mich stundelang miteme spiel zlangwiilä wo EVTL. irgendwenn guet wird?zwirrlibatz hat geschrieben:wieso muess es spieli scho vo afang ah super sii?

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
zwirrlibatz hat geschrieben:ich frög mich wie vielne masterg gespröchspartner scho s'hirni explodiert isch.

eigentich dänk ichs gliiche bi dier.
ich chan dine gedankegäng fascht nie folge.
mir sind inkompatibel!

das dus nit guet finsch macht mi chli truurigsidusson hat geschrieben:videospili roxt!
n64 koffer inlay

- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
"Implodiert" wännscho.zwirrlibatz hat geschrieben:ich frög mich wie vielne masterg gespröchspartner scho s'hirni explodiert isch.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
es füehlt sich amigs ah wie so es ganz langsams schmelze. bis zum totale matsch.Gurgelhals hat geschrieben:"Implodiert" wännscho.zwirrlibatz hat geschrieben:ich frög mich wie vielne masterg gespröchspartner scho s'hirni explodiert isch.
underschied: ich han gedankegäng. und sie sind amigs ganz eifach z'verfolge. wemme zu bitzeli wiiter als "ich find das spili läss" "aber ich nöd" mitdänke bereit isch.Master(G) hat geschrieben:eigentich dänk ichs gliiche bi dier.
ich chan dine gedankegäng fascht nie folge.
mir sind inkompatibel!
logisch nöd. ich schrieb äxtra SUPER und nöd GUET. heilandzack will eigetli gar niemert meh läse da? oder isch de wortschatz würkli scho ferti jensiits vo LULZ?zeromeier hat geschrieben:will ich kei luscht han mich stundelang miteme spiel zlangwiilä wo EVTL. irgendwenn guet wird?zwirrlibatz hat geschrieben:wieso muess es spieli scho vo afang ah super sii?
das heisst, dass ichs no läss find, wemme fähig isch/wird, qualität und potential scho bi de erschte spieliidrück ohni tuusig explosione z'erchänne chöne und daher problemlos bereit isch, de spilimacher d'freiheit z'lah, es spielerläbnis über stunde ufbaue z'chönne. mit verwicklige und rückschlüss und uflösige wo ersch nach stunnnnnnde und drfür umso grandioser würke.
I speeled my drink!
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
alles super, aber wenn mich d'kamera und s'spielgfühl ansich nach 30-60 minutä nervt, muss s'spiel unfassbar mega super guet sii dass ichs wiiterspielä.zwirrlibatz hat geschrieben:logisch nöd. ich schrieb äxtra SUPER und nöd GUET. heilandzack will eigetli gar niemert meh läse da? oder isch de wortschatz würkli scho ferti jensiits vo LULZ?zeromeier hat geschrieben:will ich kei luscht han mich stundelang miteme spiel zlangwiilä wo EVTL. irgendwenn guet wird?zwirrlibatz hat geschrieben:wieso muess es spieli scho vo afang ah super sii?
das heisst, dass ichs no läss find, wemme fähig isch/wird, qualität und potential scho bi de erschte spieliidrück ohni tuusig explosione z'erchänne chöne und daher problemlos bereit isch, de spilimacher d'freiheit z'lah, es spielerläbnis über stunde ufbaue z'chönne. mit verwicklige und rückschlüss und uflösige wo ersch nach stunnnnnnde und drfür umso grandioser würke.