Tatsujin hat geschrieben:ja eh!TypeJ hat geschrieben: aber jedem das seine

Tatsujin hat geschrieben:ja eh!TypeJ hat geschrieben: aber jedem das seine
Ui, denn hesch was nachzholePandemonium hat geschrieben:Hanen au gluegt, isch recht witzig gsi. Ha Dragon Ball nur glese und no nie en Anime gseh, vo dem her isches recht frisch und neu gsi für mich.
Ich ha mal dri gluegt aber es isch nöd zum uushalte wennd d Mangas kennsch. Sie lueged sich i jedere Folg ca. 15 Minute ahh und knirrsched sich Beleidigunge zue.Shadow hat geschrieben:Ui, denn hesch was nachzholePandemonium hat geschrieben:Hanen au gluegt, isch recht witzig gsi. Ha Dragon Ball nur glese und no nie en Anime gseh, vo dem her isches recht frisch und neu gsi für mich.
das isch leider scho eso, und wird mit zuenähmende folge nur schlimmer (plus di künschtliche verlängere side stories wo mer na het iniquetscht, wos im manga gar nöd git). es isch drum au realtiv schwer, sich jetzt so ufzwunge durch die gwaltigi längi vo DB und DBZ duredsschlah.Pandemonium hat geschrieben: Ich ha mal dri gluegt aber es isch nöd zum uushalte wennd d Mangas kennsch. Sie lueged sich i jedere Folg ca. 15 Minute ahh und knirrsched sich Beleidigunge zue.
Isch doch no hüüfig so wenns us Mangavorlage en Anime git oder? Cha au die aktuelle Sache wie Naruto oder One Piece nöd luege au wenni dä Manga fantastisch finde.Tatsujin hat geschrieben:das isch leider scho eso, und wird mit zuenähmende folge nur schlimmer (plus di künschtliche verlängere side stories wo mer na het iniquetscht, wos im manga gar nöd git). es isch drum au realtiv schwer, sich jetzt so ufzwunge durch die gwaltigi längi vo DB und DBZ duredsschlah.Pandemonium hat geschrieben: Ich ha mal dri gluegt aber es isch nöd zum uushalte wennd d Mangas kennsch. Sie lueged sich i jedere Folg ca. 15 Minute ahh und knirrsched sich Beleidigunge zue.
früener het mers halt nid am stuck gluegt, sodern isch i de ferie froh gsi um jede tag / wuche wo mers amigs es 25min stuckdevo het chöne luege
DB isch aber da ganz und gar nanig e so schlimm gsi, und sött mer sich sicher no geh. bi DBZ ischs den bi de fights (wo ja au schier ds gsamte uusmached) scho extrem i d längi zoge worde.
lueg Kai, de isches ned halb so schlimm!!!Pandemonium hat geschrieben:Ich ha mal dri gluegt aber es isch nöd zum uushalte wennd d Mangas kennsch. Sie lueged sich i jedere Folg ca. 15 Minute ahh und knirrsched sich Beleidigunge zue.Shadow hat geschrieben:Ui, denn hesch was nachzholePandemonium hat geschrieben:Hanen au gluegt, isch recht witzig gsi. Ha Dragon Ball nur glese und no nie en Anime gseh, vo dem her isches recht frisch und neu gsi für mich.
wiels nacher nur no extrem dumm worde isch.. :lol:TypeJ hat geschrieben:leider nur bis und mit Cell Saga, naher hents glaubs ufghört! dumm
scho soPandemonium hat geschrieben:Viellicht luegi mal no dri. Mach aber jetzt sicher GTO mal no fertig und denn luegi was als nöchsts dra chund.
ja logo... aber dbl isch the classic! und denn z und denn kai... oldschool weisch. er hät au no en Röhre TV.TypeJ hat geschrieben:isch de tatsel dumm worde???
dbz isch mega! und Kai isch s'mega na meglere gmacht!
win-win!
ebe das viellicht.TypeJ hat geschrieben:hä?
kai isch ja NID neuer als Z, eifach neu polishd in GEIL!
wo problem?
ja logisch is es mega, aber nach de freezer saga ischs leider meh und meh bergab und gwüssi sache hend eim den würkli afa nerve. und d buu saga isch ja den würkli für d füchs, bis uf gwüssi stelle mit em trunks und goten (tenkaichibudoukai) und wo de gohan id satan high ghat isch au rächt luschtig am aafang, halt wieder chli oldskool. aber ds ganze buu gefeite isch nöd viel wert, sorry.TypeJ hat geschrieben:isch de tatsel dumm worde???
dbz isch mega! und Kai isch s'mega na meglere gmacht!
win-win!
er weiss eifach das db gsammthaft meh besser isch. nur wills du nöd weisch, isch er nöd grad dummTypeJ hat geschrieben:isch de tatsel dumm worde???
de mangler ja. de animler nei.TypeJ hat geschrieben:db isch ja db plus dbz
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 5 Gäste