Asura hat geschrieben:Oha, das mues es schöns erläbnis si für di!

Moderatoren: Master(G), zeromeier
Asura hat geschrieben:Oha, das mues es schöns erläbnis si für di!
Wieso sind ihr denn entüscht vo de Wii U??????Herr Rossi hat geschrieben:bi ade suissetoy gsii und ha ps4 azöcklet. isch nid andersch gii als mit ere ps3 oder box, isch eh s gliche. de einzig underschid bildet d schpil. grafisch hets mi nid beidruckt, es hed super usgseh aber das gsend vil games uf de aktuelle konsole au us. vil wichtiger isch, dasi de vale wider mal gseh ha
Das liet a de PS4 Spieli. Het mich kes beidruckt a de E3. Aber XBox ONe Spieli scho. Ryse gseht nöd us wie Current Gen oder sneue NBA Live oder Madden oder Dead Rising 3 glabs au nöd.Herr Rossi hat geschrieben:bi ade suissetoy gsii und ha ps4 azöcklet. isch nid andersch gii als mit ere ps3 oder box, isch eh s gliche. de einzig underschid bildet d schpil. grafisch hets mi nid beidruckt, es hed super usgseh aber das gsend vil games uf de aktuelle konsole au us. vil wichtiger isch, dasi de vale wider mal gseh ha
Drive Club und Knack gseh nid würklech huere next gen würdig us. Wobi Drive Club extrem viu Details besitzt ( die suechsch i dim furzla vergäbens, übrigens wird DC verschobe, und wird mit 60 fps zrügg cho und mit besserer Optik )Goran hat geschrieben:Das liet a de PS4 Spieli. Het mich kes beidruckt a de E3. Aber XBox ONe Spieli scho. Ryse gseht nöd us wie Current Gen oder sneue NBA Live oder Madden oder Dead Rising 3 glabs au nöd.Herr Rossi hat geschrieben:bi ade suissetoy gsii und ha ps4 azöcklet. isch nid andersch gii als mit ere ps3 oder box, isch eh s gliche. de einzig underschid bildet d schpil. grafisch hets mi nid beidruckt, es hed super usgseh aber das gsend vil games uf de aktuelle konsole au us. vil wichtiger isch, dasi de vale wider mal gseh ha
Morn weiss is.
Mindestens glich enttüschend wie GT5 ouReinforced hat geschrieben:mal abwarte wie GT6 wird.
Mindestens glich enttüschend wie GT5 ouReinforced hat geschrieben:mal abwarte wie GT6 wird.
Weiss es nid imfau, söt gloub ga, wobi das hets bi dä HS ersch ou gheisse und its funze si schins glich nid lolReinforced hat geschrieben:dämfau scho chönne ahteste? was mi u.a. a GT5 extrem gnärvt het si die lange ladezyyte ide menus und renne lade aargh!
denn mues ig wohl en xbox one chaufe
weisch du öb PS4 es neus force feedback het oder chame no die alte PS3 Wheels (z.B. Logitech G27) bruche?
Isch es dä consol.at event gsi? Ich lose huere gern ihre Podcast und han mehr überleit gha, au mal z'gha a ihre Event, vorallem will ich au no nie in Wien gsi bin. Tönt super, huere Affe söllet das Grät ändli da i dä Schwiiz bringeGoran hat geschrieben:dead Rising 3 hät mer super gfalle. Hans gester Abig am Xbox One Event in Wien gspielt. Hät dusigi vo Zombies gha und die händ mer glich nüt chöne aha.-)
Bin gester am Morgä uf Wien abgfahre am Abig voll müed an Event. Und hütt am 12.00 abgfahre. Fascht zwei Tag Fahrt zum XBOX One teste.![]()
Bin aber voll begeistert gsi und zfriede. Hät glaus so 80 XBOX One Konsole gha und so viellicht zwüsched 50-100 Lüt. Jede hät chöne spiele. Lieber so alles anere E3 oder Gamescom woni mich würd ufrege und lang astah.
Hät sich voll glohnt. Han Forza, Dead Rising 3, Ryse, Fifa, Killier Instinct tested. Battlefield 4 nöd. Bin au nöd so de Egoshooter gamer und det hät mer ächli müese warte, was mi agschisse hät. Zudem hani no das Kinect Spiel gse. Hät mer au gfalle.
Tuen morn Bilder und Videos da ine.
Nei mit mim Polo wo 5, öppis Liter suft isch sbenzin so 160geosnow hat geschrieben:wieso bisch nöd eifach mit em zug gange oder gfloge? wär sicher billiger gxi, als 2000km abschrieber und 400chf bezin.
De Event isch vo Microsoft aber über Consol.At hani sTicket gune.Trunks hat geschrieben:Isch es dä consol.at event gsi? Ich lose huere gern ihre Podcast und han mehr überleit gha, au mal z'gha a ihre Event, vorallem will ich au no nie in Wien gsi bin. Tönt super, huere Affe söllet das Grät ändli da i dä Schwiiz bringeGoran hat geschrieben:dead Rising 3 hät mer super gfalle. Hans gester Abig am Xbox One Event in Wien gspielt. Hät dusigi vo Zombies gha und die händ mer glich nüt chöne aha.-)
Bin gester am Morgä uf Wien abgfahre am Abig voll müed an Event. Und hütt am 12.00 abgfahre. Fascht zwei Tag Fahrt zum XBOX One teste.![]()
Bin aber voll begeistert gsi und zfriede. Hät glaus so 80 XBOX One Konsole gha und so viellicht zwüsched 50-100 Lüt. Jede hät chöne spiele. Lieber so alles anere E3 oder Gamescom woni mich würd ufrege und lang astah.
Hät sich voll glohnt. Han Forza, Dead Rising 3, Ryse, Fifa, Killier Instinct tested. Battlefield 4 nöd. Bin au nöd so de Egoshooter gamer und det hät mer ächli müese warte, was mi agschisse hät. Zudem hani no das Kinect Spiel gse. Hät mer au gfalle.
Tuen morn Bilder und Videos da ine.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 5 Gäste