XBone - s Topic
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: XBone E3 PressConf - Heut 18:30
Chan mer öpper helfe.
Chan mini Videos nöd uf Youtube lade.
Si sind Full HD i MP4-Format.
Bi Youtube chunt. Dieser Vorgang dauert länger als erwartet. Dein Video wurde in die Warteschlange gestellt und wird so bald wie möglich verarbeitet.
Oder muen mer öppis istelle damit HD Videos gönd?
Chan mini Videos nöd uf Youtube lade.
Si sind Full HD i MP4-Format.
Bi Youtube chunt. Dieser Vorgang dauert länger als erwartet. Dein Video wurde in die Warteschlange gestellt und wird so bald wie möglich verarbeitet.
Oder muen mer öppis istelle damit HD Videos gönd?
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
de arcade stick gseht us wie bim SF IV vo madcatz... chamer ächt de alt widr bruuche?
Reinforced hat geschrieben:de arcade stick gseht us wie bim SF IV vo madcatz... chamer ächt de alt widr bruuche?
Kei Ahnig. Ich hoffs. Bim Killer Instick STick isch de Stick billig und Chnöpf. Han au de alt Torunament Edition STick glaub wo guet isch. HOffe de gaht.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Goran, hesch kenä verwütscht zum fötelä wo eine vo dä PCs het müesse resete? 

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
wirds der langsam langwielig bejitlor?Asura hat geschrieben:Goran, hesch kenä verwütscht zum fötelä wo eine vo dä PCs het müesse resete?

Asura hat geschrieben:Goran, hesch kenä verwütscht zum fötelä wo eine vo dä PCs het müesse resete?
Nei.
Das isch no interssant:
http://www.consol.at/newsmeldung/beitra ... e-ps4.html" onclick="window.open(this.href);return false;
oder das:
http://www.consol.at/newsmeldung/beitra ... -oben.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.consol.at/newsmeldung/beitra ... e-ps4.html" onclick="window.open(this.href);return false;
oder das:
http://www.consol.at/newsmeldung/beitra ... -oben.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Also ich freu mi jetzt scho uf XBOX One. Entscheidig zwüsched dere und PS4 isch eifach gfalle. Uf de One häts ja zum Launch scho einigi Exklusivtitel.
Egal isch si halt ächli türer. Hoff eifach dasi sGeld bis am 22. November zämechratz. Bruch so 900. :_(
Für Wii U hani zum Launch au soviel ligge la. Bin eine vo de wenige Nintedo supporter leider
Ich denke au wänd PS4 ächli leistigsstarcher als One isch, isch das nume wägem DDR5-RAm und es werdet kei Welte si. Bi de PS3 und Xbox360 sind ja au kei Wälte gsi.
Zuedem denk ich dass Hersteller wie bis anhin alles usem PC useholed und KOnsoleversione werdet in öppä identisch si.
Drum bruchi kei PS4. Usser evntl mal spöter wänn gueti Games wie God of War, Uncharted, Gran Turismo etc usechömed.
Egal isch si halt ächli türer. Hoff eifach dasi sGeld bis am 22. November zämechratz. Bruch so 900. :_(
Für Wii U hani zum Launch au soviel ligge la. Bin eine vo de wenige Nintedo supporter leider

Ich denke au wänd PS4 ächli leistigsstarcher als One isch, isch das nume wägem DDR5-RAm und es werdet kei Welte si. Bi de PS3 und Xbox360 sind ja au kei Wälte gsi.
Zuedem denk ich dass Hersteller wie bis anhin alles usem PC useholed und KOnsoleversione werdet in öppä identisch si.
Drum bruchi kei PS4. Usser evntl mal spöter wänn gueti Games wie God of War, Uncharted, Gran Turismo etc usechömed.
Ich denke das beidi Next Gen Konsolene keini bi jedem Spiel wird 1080p 60 frames anebringe.
Aber egal. Sind glich guet.
Aber egal. Sind glich guet.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
häsch du dänn s'4i lang gspielt?
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ganz ruhig michi, ich han nur gfröget, will ichs würklich nöd gwüsst ha / resp. mich nümä ha chönne erinnere.
da isch kei beleidigung no süscht was däbi, eifach nur ä frag.... dureschnuufe und wieder beruhige. nöd ufrege....
da isch kei beleidigung no süscht was däbi, eifach nur ä frag.... dureschnuufe und wieder beruhige. nöd ufrege....
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ja, ich wott en wiiteri explosion vo dir verhindere.
nerv dich nöd michi, nöd jedi frag isch däzue dänkt dich hässig zmachä.
iisi piisi
nerv dich nöd michi, nöd jedi frag isch däzue dänkt dich hässig zmachä.
iisi piisi
Min Brüeder isch voll de Forza fan. Ich nöd. Es hät gueti Grafik und isch okay. Ich hans eifach zlangsam gfunde als wärs nuem 30 frames. oder viellicht tüsch i mich. Gran Turismo 5 isch irgendwie schneller glaubs.TypeJ hat geschrieben:ich bruch au sone dummi one wegem forza!!!!!
Ich hätt am liebste es PGR es neues. Han Simulatione nöd so gärn oder viellicht au scho, finds eifach schad das si immer uf Rennstrekene sind. Han lieber Strasse wo dur Städ gönd oder i de Berge etc.
Just Dance 4
Hübschi Österichin.
http://youtu.be/EIDwbYz-vxE" onclick="window.open(this.href);return false;
Hübschi Österichin.

http://youtu.be/EIDwbYz-vxE" onclick="window.open(this.href);return false;
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
isch 60 frames ... so hanis ämel imene Interview ghörtGoran hat geschrieben:Ich hans eifach zlangsam gfunde als wärs nuem 30 frames.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Haha dir sit aues so penners kei richtigi Meinig und wie e Fahne im Wind haha. Scheisse Nei XBone isch e huere scheiss FUCK MS!!! I choufe eini jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! HahahahahaTypeJ hat geschrieben:OLOLOL
zrugg zum thema!
ich hol mer eini!
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
halt mal din latz!
ich han ned i eim wort gseid: Fuck MS...
zudem hani immer gseid i chauf alles was neu isch, ussert nintendo
ich han ned i eim wort gseid: Fuck MS...
zudem hani immer gseid i chauf alles was neu isch, ussert nintendo

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840

nöd ufrege michi. dureschnuufe.