häsch kai schiss??
Moderator: Avenger
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
ich fluege noed gern. bim letschte flug bini i zwei grossi luftloecher inigheit. noed e so agnehm isch es gsi.
suscht ebe allgemein chli mulmig in hoher hoehi, z.b. in wolkechratzer oder mega schmalle hoche tuerm.
aber ich gwoehen mich amigs doch schnell drah. aber imene wolkechratzer moecht ich z.B. noed unbedingt schaffe. so max. 5 stockwerk sind OK.
suscht ebe allgemein chli mulmig in hoher hoehi, z.b. in wolkechratzer oder mega schmalle hoche tuerm.
aber ich gwoehen mich amigs doch schnell drah. aber imene wolkechratzer moecht ich z.B. noed unbedingt schaffe. so max. 5 stockwerk sind OK.

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- NERV
- Comb@t Meido
- TRADINGPOINTS:
-
890
Ich han Angst vor Bibeli am Fudi und vor hertem Stoff alnänge nach em Dusche, wenn ich verschrumpelti Hut han. Schmirgelpapier isch s'Schlimmste. 

Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: häsch kai schiss??
dich sött sone 2 meter kaschte neger so richtig abschmirgle nachem dusche
- elnino
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
950
Neisiohbeast hat geschrieben:häsch kai schiss??

He could be my friend, if he weren't my enemy...
PCE Shmupscountown: 109/110 (1to go)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:109/110枚 (1枚余る)
Re: häsch kai schiss??
Würklich Schiss hani underdesse nüme vo vilem, früener vor Spinne - underdesse findi si aber eifach nurno grusig, ha aber kei Problem meh si weg'ztue usw.
Mitem Usgang verhaltet sichs ähnlich wi bim siohbeast :typej: Underdesse eifach total sensibilisiert bezüglich dem Thema, planlos ide Goss umehänge gits nüme
Schiss chanmer nöd würklich sägä, aber starchi Sorge machi mer, dassi duren Unfall o.Ä. mal starch physisch und/oder psychisch nüme autonom sii chönt. Querschnittslähmig, Parkinson, Demenz usw. das machtmer würklich chli Angscht
Mitem Usgang verhaltet sichs ähnlich wi bim siohbeast :typej: Underdesse eifach total sensibilisiert bezüglich dem Thema, planlos ide Goss umehänge gits nüme

Schiss chanmer nöd würklich sägä, aber starchi Sorge machi mer, dassi duren Unfall o.Ä. mal starch physisch und/oder psychisch nüme autonom sii chönt. Querschnittslähmig, Parkinson, Demenz usw. das machtmer würklich chli Angscht

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
richtig schiss hani noed, bin ja kenn bueb meh.
aber wie dae tats hani au eh liechti hoheangscht. aber so langs n gitter oder so haet isch die angscht schnell weg.
aber wie dae tats hani au eh liechti hoheangscht. aber so langs n gitter oder so haet isch die angscht schnell weg.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel

- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
min vatr kennt en guet. bin scho mit ihm ga Skifahresiohbeast hat geschrieben: wiä dä ogi, kännsch?

- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Mirsad cha mir genau so wenig mache wie dini Müeter. Du und ich wüssed.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Wahr, Mehl iffp umamgemehm, weil tho prockem. Machp mir Gänthehaup. Aber Angpft würbe ich eth mum michp grabe memmem.O_O hat geschrieben:Mähl.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00