Autounfall wer zahlt?
Moderator: Avenger
Re: Autounfall wer zahlt?
Minchia Brüelled doch!
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Viellicht e blödi Frag, wo halt au nöd us eme juristische sondern eme läbsewältliche Dänke chunnt, aber: Wänn me vor Ort d'Ussag verweigeret will me will, dass die eigene Ussage im Protokoll dänn nöd gäge eim verwändet wärded, chan dänn nöd eifach d'Tatsach, dass me d'Ussag verweigeret hätt, gäge eim verwändet wärde ("hätt sich unkooperativ verhalte blabla...")? Oder fallt de Aspekt bi de Beurteilig vom Fall nöd is Gwicht?Spaghetti hat geschrieben:Das isch völlig normal. Es gibt Einvernahmen über 2 Stunden, bei denen bei jeder Frog dä Beschuldigte nur sei, er sägi nöd, trotzdem wird jede Frog gstellt. Die letzi Frog vo dä Polizei a Di chönt ä Suggestivfrog si, was unzulässig isch. Aber ebä, ohne Originalakten cha mer das nöd beurteilä!geosnow hat geschrieben:das isch so gxi, 2x mal hät ers gxeit. aber eigentlich isches doch glich paradox, warum frögeds denn glich, ob ich öpis zäge han? warum händs mich denn gfröged, obs es foti gäh hät?
"retorischi frag" gxi.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
ussageverweigerig isch dis rächt wo nid gäge di darf verwändet wärde im strafmass...
wenn aber z.b. miteme mittäter zäme es vergehe oder verbreche begange hättsch, chönnts derzue füehre, dass beidi in u-haft lande wäge kollusionsgefahr/verdunkeligsgefahr...
wenn aber z.b. miteme mittäter zäme es vergehe oder verbreche begange hättsch, chönnts derzue füehre, dass beidi in u-haft lande wäge kollusionsgefahr/verdunkeligsgefahr...
Zuletzt geändert von Jones am 21 Okt 2013 09:16, insgesamt 1-mal geändert.
- Spaghetti
- (S)NES/(S)FC forever
- TRADINGPOINTS:
-
2580
Es ist äs verfassigsmässigs Recht, nüd zsägä müessä, wenn mer sich selbst belastä chönd. Was nöd guet a chund, isch lügä. Drum lieber d'Ussag verweigert. Bi dä Einvernahme vor äm Staatsanwalt cha mer denn immer no luegä, öb mer öbbis sägä will oder nöd. Denn chasch Di vorher au mit dem Awalt bsprechä. Aber grad noch äm Vorfall isch es bi dä Polizeibefrogig meistens s'best gar nüd zsägä, ussert Du chunsch grad än Awalt über (Anwalt der ersten Stunde), denn chasch Di mit dem besprechä, öb öbbis sägä söllsch oder nöd.Gurgelhals hat geschrieben:Viellicht e blödi Frag, wo halt au nöd us eme juristische sondern eme läbsewältliche Dänke chunnt, aber: Wänn me vor Ort d'Ussag verweigeret will me will, dass die eigene Ussage im Protokoll dänn nöd gäge eim verwändet wärded, chan dänn nöd eifach d'Tatsach, dass me d'Ussag verweigeret hätt, gäge eim verwändet wärde ("hätt sich unkooperativ verhalte blabla...")? Oder fallt de Aspekt bi de Beurteilig vom Fall nöd is Gwicht?Spaghetti hat geschrieben:Das isch völlig normal. Es gibt Einvernahmen über 2 Stunden, bei denen bei jeder Frog dä Beschuldigte nur sei, er sägi nöd, trotzdem wird jede Frog gstellt. Die letzi Frog vo dä Polizei a Di chönt ä Suggestivfrog si, was unzulässig isch. Aber ebä, ohne Originalakten cha mer das nöd beurteilä!geosnow hat geschrieben:das isch so gxi, 2x mal hät ers gxeit. aber eigentlich isches doch glich paradox, warum frögeds denn glich, ob ich öpis zäge han? warum händs mich denn gfröged, obs es foti gäh hät?
"retorischi frag" gxi.
Nüd z'sägä isch kei unkooperativ Verhalten, sondern Wahrnehmig vo dä eigenä Recht!
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
das het ich mit 21gi au besser eso gmachtJones hat geschrieben:ussageverweigerig isch dis rächt wo nid gäge di darf verwändet wärde...

sie hend mi blitzt, usegnoh, und erschti Frog isch gsi: hend sies brässant? nei hani gseid!
im protokoll naher isch gstande: Hatte es sehr eilig

das isch aber genau sone klassische fall, woni vorher gmeint ha (svg gschicht mit klarem sachverhalt)TypeJ hat geschrieben: sie hend mi blitzt, usegnoh, und erschti Frog isch gsi: hend sies brässant? nei hani gseid!
dini ussag isch eigentlech ziemlech irrelevant. z'radarfoto isch bewies gnue. da chasch o säge heigsch de f18 wöue abhänke...

- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
klarer gahts nöd.Jones hat geschrieben:bisch du o fähig e frag so z'formuliere, dass es klar isch, was du gärn möchtsch wüsse? :typej:zwirrlibatz hat geschrieben:
aber wie xehts i de praxis us?
I speeled my drink!
TheLOLzwirrlibatz hat geschrieben:klarer gahts nöd.
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
dasch scho klar alte...fakt isch dazumal gsi, dass wege dem satz im protokoll buess höcher agsetzt hend! het emel de wixxer ufem amt gseid...Jones hat geschrieben:das isch aber genau sone klassische fall, woni vorher gmeint ha (svg gschicht mit klarem sachverhalt)TypeJ hat geschrieben: sie hend mi blitzt, usegnoh, und erschti Frog isch gsi: hend sies brässant? nei hani gseid!
dini ussag isch eigentlech ziemlech irrelevant. z'radarfoto isch bewies gnue. da chasch o säge heigsch de f18 wöue abhänke...
aber lang isches her, aso wayne

Hmmm dünkt mi komisch aber wie du seisch: verbi u vergesse...TypeJ hat geschrieben: dasch scho klar alte...fakt isch dazumal gsi, dass wege dem satz im protokoll buess höcher agsetzt hend! het emel de wixxer ufem amt gseid...
Und: amt = strasseverchehrsamt gäu? Das wär ja denn nid die eigentlech buess...
Aber das isch z.b. sone fähler im system, dass dir z'stva o no e straf ufbrumme cha... Doppleti straf anyone? :typej:
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
äm, nei isch nid strosseverkehrsamt gsi sondern s'ander, lolJones hat geschrieben:Hmmm dünkt mi komisch aber wie du seisch: verbi u vergesse...TypeJ hat geschrieben: dasch scho klar alte...fakt isch dazumal gsi, dass wege dem satz im protokoll buess höcher agsetzt hend! het emel de wixxer ufem amt gseid...
Und: amt = strasseverchehrsamt gäu? Das wär ja denn nid die eigentlech buess...
Aber das isch z.b. sone fähler im system, dass dir z'stva o no e straf ufbrumme cha... Doppleti straf anyone? :typej:
bezirkgsgricht? i weisses ned mal me...aber sonen richtige "jungi raser" hasser, hahaha
fascht 3mill mit schriebgebühre hani zahlt, isch na viel für eine fasch frisch us de lehr

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
genau das chönti bi mir au no passiere bi mim aktuelle fall. d staatsanwaltschaft march hät mir aber gxeit, dass sies urteil nöd as strasseverkehramt schicke tüend, wills nöd uf de empfängerlischte staht. min awalt hät aber gmeint, dass viellicht trotzdem as amt gaht.Jones hat geschrieben: Aber das isch z.b. sone fähler im system, dass dir z'stva o no e straf ufbrumme cha... Doppleti straf anyone? :typej:
- Spaghetti
- (S)NES/(S)FC forever
- TRADINGPOINTS:
-
2580
normalerweise goht s'Urteil resp. dä Strafbefehl immer as Strassenverkehrsamt bi solchä Delikt, zumindest in SG isch das so.geosnow hat geschrieben:genau das chönti bi mir au no passiere bi mim aktuelle fall. d staatsanwaltschaft march hät mir aber gxeit, dass sies urteil nöd as strasseverkehramt schicke tüend, wills nöd uf de empfängerlischte staht. min awalt hät aber gmeint, dass viellicht trotzdem as amt gaht.Jones hat geschrieben: Aber das isch z.b. sone fähler im system, dass dir z'stva o no e straf ufbrumme cha... Doppleti straf anyone? :typej:
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
ok nöd für jede. sorry.Jones hat geschrieben:TheLOLzwirrlibatz hat geschrieben:klarer gahts nöd.
I speeled my drink!
vorallem schlichtwägs ke bock... und tschüss!zwirrlibatz hat geschrieben:ok nöd für jede. sorry.Jones hat geschrieben:TheLOLzwirrlibatz hat geschrieben:klarer gahts nöd.

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
schad. das wär de spannend teil gsi.Jones hat geschrieben:vorallem schlichtwägs ke bock... und tschüss!
I speeled my drink!
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
da wirsch ebbe 2x bestraft. i mim fall weg dem polizist, wo mich mit absicht überhaupt i diä situation bracht hät.Spaghetti hat geschrieben:normalerweise goht s'Urteil resp. dä Strafbefehl immer as Strassenverkehrsamt bi solchä Delikt, zumindest in SG isch das so.geosnow hat geschrieben:genau das chönti bi mir au no passiere bi mim aktuelle fall. d staatsanwaltschaft march hät mir aber gxeit, dass sies urteil nöd as strasseverkehramt schicke tüend, wills nöd uf de empfängerlischte staht. min awalt hät aber gmeint, dass viellicht trotzdem as amt gaht.Jones hat geschrieben: Aber das isch z.b. sone fähler im system, dass dir z'stva o no e straf ufbrumme cha... Doppleti straf anyone? :typej:
Nicht unbedingt. Wegen welchen Tatbeständen wurdest du im Strafbefehlsverfahren verurteilt?
Aber vermutlich wurde schon der Rapport der Polizei an das StVA übermittelt. Bei Bedarf würde dann das StVA die Akten von der Staatsanwaltschaft beiziehen. Allerdings erst wenn der Strafbefehl rechtskräftig wurde.
Aber vermutlich wurde schon der Rapport der Polizei an das StVA übermittelt. Bei Bedarf würde dann das StVA die Akten von der Staatsanwaltschaft beiziehen. Allerdings erst wenn der Strafbefehl rechtskräftig wurde.
De Gilbert Gress seit das ebä au immer: "Das hätte gleich zweimal die rote Karde gebe müssä, gell. Einmal wege dem Foul, und einmal weil er so dumm war."geosnow hat geschrieben: da wirsch ebbe 2x bestraft. i mim fall weg dem polizist, wo mich mit absicht überhaupt i diä situation bracht hät.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
gross lalle, aber selber sicher au scho buesgeld zaht.Acid hat geschrieben:De Gilbert Gress seit das ebä au immer: "Das hätte gleich zweimal die rote Karde gebe müssä, gell. Einmal wege dem Foul, und einmal weil er so dumm war."geosnow hat geschrieben: da wirsch ebbe 2x bestraft. i mim fall weg dem polizist, wo mich mit absicht überhaupt i diä situation bracht hät.

isch etz au scho es paar jahr her. han damals an neue töff son under-engine uspuffahlag mache lah. ja, isch echli lüüter gsi, als original.
bin demit es guets jahr umegfahre.
dänn haltets mich bim sterneberg zue ah. spiegeli zchli? nei. ahlag in ordnig. kontakt-linse? läsed sie mal det vorne... ok, alles guet. en schöne tag.
zwei wuche später haltets mich am zollikerberg ah. original-ahlag? nei? zeiget sie's biiblatt. keis biiblatt. die isch nöd zueglah. blabla verzeigig original montiere und innnerhalb zwei wuche zeige. zum glück 'nur' 350 frengg - dadevo 50 frengg fürs digital-foti vom puff. offebar hät sich sich um 2007 ume mal s'gsetz so gänderet, dass jedi mod es biiblatt erforderet und irgendwelchi stanzige CE und so züüg nüm akzeptiert werded.
mal gahts guet, mal buner.
dänn haltets mich bim sterneberg zue ah. spiegeli zchli? nei. ahlag in ordnig. kontakt-linse? läsed sie mal det vorne... ok, alles guet. en schöne tag.
zwei wuche später haltets mich am zollikerberg ah. original-ahlag? nei? zeiget sie's biiblatt. keis biiblatt. die isch nöd zueglah. blabla verzeigig original montiere und innnerhalb zwei wuche zeige. zum glück 'nur' 350 frengg - dadevo 50 frengg fürs digital-foti vom puff. offebar hät sich sich um 2007 ume mal s'gsetz so gänderet, dass jedi mod es biiblatt erforderet und irgendwelchi stanzige CE und so züüg nüm akzeptiert werded.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
- Noldi_Palmer
- Pro Gamer Advanced
- TRADINGPOINTS:
-
00
Man wird den Eindruck nicht los, dass krampfhaft versucht wurde etwas zu finden das nicht gut ist.feeshlee hat geschrieben:isch etz au scho es paar jahr her. han damals an neue töff son under-engine uspuffahlag mache lah. ja, isch echli lüüter gsi, als original.
Alles...... alles tuehts mer weh.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
es isch scho guet. aber wart nur du, bis mal vom de polizei uf de autobahn ohni grund usbremsed und rechts überholt wirsch. natürlich im zivilauto ohni streife.