Quelle
logisch nöd. en guete film isch en guete film. s'amüsante problem isch nume, dass i gwüsse subkulture das nöd s'kriterium isch.Vyse hat geschrieben:Kümmerts eu würkli?
rofl, ich wüsst ehrlich gseit gar nöd, wo afange - Wes Anderson Film entspräched vo A bis Z sowas vo a de banalschte Hippiekacke-Kunstgwärblertum(m)-Klischee, da chönnt me grad ganzi Katalög drüber füehre.Vyse hat geschrieben:Ok, gib mal Zämmehang zwüsched Wes Anderson Film und em Hipstertum, ich find en nöd, bis uuf dass die Film halt rächt beliebt sind.
Nö. Sitt em Life Aquatic han ich keine meh vo ihm glueget, det hätt er mich afange närve. Wänn me meint, es gnüegi, dass en Film nume no extrem bemüeht inszenierti Verschrobeheit mues büüte und me dänn au getrost uf so unwichtigi Aspekt wie e bruchbari Story, e aständigi Dramaturgie, interessanti, abgrundeti Charaktere und so öppis wie es "emotional involvement" vom Zueschauer chan verzichte, dänn chan so en Film au uf mich als Zueschauer verzichte - trotz em Murray, de Cate, em Willem, em Jeff Goldblum & Co. De Royal Tenenbaums isch ja au scho arg nüünmalklueg dethär cho, aber det hätt de Gene Hackman e gwüssi Gravitas mitbracht und de Film so no gärdet. Bi allem, was sithär cho isch, isch mir amel scho s'Chotze cho, wänn ich nume scho d'Filmstills gseh han:Gahsch en trotzdem go luege?
hm was evtl en fähler isch gsi. "co-written mit em owen wilson" und de isch glaubs en guete. darum: wie sind rushmore und bottelrocket?zwirrlibatz hat geschrieben:De Tenenbaums han ich nach ca 15min müesse abstelle.
S isch würkli unglaublichSupersonic hat geschrieben:
weisch scho weles poschter ufhänke dörfsch?Pandemonium hat geschrieben:S isch würkli unglaublich
de rushmore hd sini lengene, isch aber erfrüschend zum luege. de bottlerocket kenni nidzwirrlibatz hat geschrieben: wie sind rushmore und bottelrocket?
das isch guet.Vyse hat geschrieben:Dä Trailer wird em Film überhaupt nöd grächt
das isch schlächt. gemeinhin bekannt als "prätentiöse chabis".und was die uuffällig Inszenierig ahbelangt, das isch Absicht. All siini Film händ chli öppis vo däre fühlbare Inszenierig vonere Theatervorstellig, duur die me sich eher als Betrachter vomene Bühneschauspiel fühlt.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 2 Gäste