Battlefield 4
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- mastercello
- Candy Cab Addict
- TRADINGPOINTS:
-
1160
WOG hed verschickt - de Key hani scho im Account drin. 

- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
MORN 
geschtert zum "iigwöhne" so um die 9ni welle BF3 zocke...nix da...1.9GB update für dr MP Modus...WTF? näbebii no anders am downloade gsi...Uff die 10vor11i könne loslegge...hett sich einiges veränderet sitt dem update...spass hetts gmacht...au wenn nur (zittgründ) 2 matches zögglet.

geschtert zum "iigwöhne" so um die 9ni welle BF3 zocke...nix da...1.9GB update für dr MP Modus...WTF? näbebii no anders am downloade gsi...Uff die 10vor11i könne loslegge...hett sich einiges veränderet sitt dem update...spass hetts gmacht...au wenn nur (zittgründ) 2 matches zögglet.
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
ps4 oder xbone, eher ps4 wege de buddiesTrunks hat geschrieben:Chaufsch es no uf dä Box oder nur Peze?TypeJ hat geschrieben:i spiels mal ufem pc

Re: Battlefield 4
Wo isch guet zums fürecher becho, Game Stop? Cha nüm warte!
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
http://kotaku.com/battlefield-4-on-ps4- ... Socialflow" onclick="window.open(this.href);return false;TypeJ hat geschrieben:ps4 oder xbone, eher ps4 wege de buddies
wär ned xbone version besser? rein technisch....
- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
Nei.Master(G) hat geschrieben: wär ned xbone version besser? rein technisch....
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
When I awake, I am the beggar of the world.
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Luegsch das Topic, da sind no besseri Verglichsvideos verlinkt: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=705961" onclick="window.open(this.href);return false;Master(G) hat geschrieben:http://kotaku.com/battlefield-4-on-ps4- ... Socialflow" onclick="window.open(this.href);return false;TypeJ hat geschrieben:ps4 oder xbone, eher ps4 wege de buddies
De Konsens isch: D'PS4 hätt gägenüber em Xbone die höcheri Uflösig (de Teil wüssed mer scho: 720p vs. 900p also guet 50% meh Pixel) und gliichziitig die besseri Bildqualität (d'PS4-Version hätt u.A. offebar Anti-Aliasing und Ambient Occlusion, d'Xbone-Version nöd; und im Möltipleyer seged d'Underschied no grösser) und au e stabileri, tendentiell höcheri Framerate. Im Grosse und Ganze also ziemlich genau öppe das, was me angesichts vom Leischtigsunderschied vo dene beide Konsole dörf erwarte. Fazit: Es ungüebts Aug gseht de Underschied eh nöd resp. höchstens i eme praxisferne Direkvergliich. Und die güebte Auge (bzw. die Lüüt, wo Wert uf so Aspekt leged) spieled eh grundsätzlich uf em PC

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
lolMaster(G) hat geschrieben:http://kotaku.com/battlefield-4-on-ps4- ... Socialflow" onclick="window.open(this.href);return false;TypeJ hat geschrieben:ps4 oder xbone, eher ps4 wege de buddies
namal: ich wills det wos all kollege hend...
die meischte wo nur 1 konsole hend, stieged wohl uf ps4 um vode 360er

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
Asura hat geschrieben: die spiu gseh chum besser us aus uf dr 360 & ps3
http://www.youtube.com/user/jackfrags?feature=watch" onclick="window.open(this.href);return false;

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
fair.
mir isches ja egal, ich spieles ufem PC. de kili hett sich extra en neue pc kauft und de unkel päde hett scho en guete gha.
logisch spiele miers uf PC
MORN!
mir isches ja egal, ich spieles ufem PC. de kili hett sich extra en neue pc kauft und de unkel päde hett scho en guete gha.
MORN!

Fair. Ich chaufs glaubs uf dä 360gerTypeJ hat geschrieben:ps4 oder xbone, eher ps4 wege de buddiesTrunks hat geschrieben:Chaufsch es no uf dä Box oder nur Peze?TypeJ hat geschrieben:i spiels mal ufem pc
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
bis endi november spiel ich mit euMaster(G) hat geschrieben:fair.
MORN!

hans bereits glade

I WOTTS HÜT!
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
TypeJ hat geschrieben:bis endi november spiel ich mit euMaster(G) hat geschrieben:fair.
MORN!![]()
hans bereits glade

Master(G) hat geschrieben:fair.
MORN!
probiers morn au ufem PC ächli, aber richtig spielis dänn erscht uf de ONe. Will wöt uf mim super TV spieli. Extra neue TV vo phillps kauft 40" mit super Bild. Gemäss Chip.de de best LCD Tv.-) mit 3ms REaktionszit.-)
En guete PC hani scho. Aber zum i 1080p oder höheri Uflösig mit 60frames zgame langed er nöd. Egal. Mier langed au 30 frames oder wieviel es sind.
Wieso isch Battlefield 4 ufem PC um die 20GB und uf de Konsole fascht doppelt so viel?
Wie chan mer sich das erchläre?
- randy
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1820
uff x360 isch es 2 dvds, uff ps3 isch es 12 GB.Goran hat geschrieben:Wieso isch Battlefield 4 ufem PC um die 20GB und uf de Konsole fascht doppelt so viel?

randy hat geschrieben:uff x360 isch es 2 dvds, uff ps3 isch es 12 GB.Goran hat geschrieben:Wieso isch Battlefield 4 ufem PC um die 20GB und uf de Konsole fascht doppelt so viel?
ja ber uf Next Gen isch es so 35-45gb und ufem PC nöd. Wieso?
Wills mehrmals züg a verschiedene Ört uf de Disc gschriebe händ zum Date schneller läse wie bim neue Killzone?
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
35-45 GB? wer seid denn sowas?
- randy
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1820
schiimbar wägem cache. kei ahnig vo däm züüg, das stoht uff all fäll in de commentsGoran hat geschrieben:randy hat geschrieben:uff x360 isch es 2 dvds, uff ps3 isch es 12 GB.Goran hat geschrieben:Wieso isch Battlefield 4 ufem PC um die 20GB und uf de Konsole fascht doppelt so viel?
ja ber uf Next Gen isch es so 35-45gb und ufem PC nöd. Wieso?
Wills mehrmals züg a verschiedene Ört uf de Disc gschriebe händ zum Date schneller läse wie bim neue Killzone?

http://n4g.com/news/1382763/battlefield ... -is-34-9gb" onclick="window.open(this.href);return false;

Origin git bi mir knapp 100 KB/Sec use 

- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
Die Migros hat'sMog hat geschrieben:![]()

erstuunet mi grad? Weder im MM ,ID, GZ no im PT im Verkauf gsi hütt...
edit:
gar nid gwüsst.

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Wo steit das?Master(G) hat geschrieben:Playstation 4 Footage isches!