Teufel Lautsprecher
Moderatoren: Master(G), Mr Burzel
- mousch
- Shady's Personal Trainer
- TRADINGPOINTS:
-
512
Han es optischs Kabel kauft und es passt weder richtig ins Raumfeld Connector Ding no in Versätrcher vom Motiv2. Gid zwar es Signal aber es gheid gad widr us wemme dra chunnt. Gids no was anderes als TOS Link?
Ich trainiere nicht um länger zu leben - ich trainiere um gesünder zu sterben!
D Schnurre voll vom fuhl und hässlech si? *klick*
NO PAIN - NO GAIN
NO PAIN - NO GAIN
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
...im grund sind eigentlich alli glich aber je nach fertigungstoleranze chasch pech ha!
vo drü chani bi mir au nur 2 nutze..dumm
vorallem die billigscheisse hald..
vo drü chani bi mir au nur 2 nutze..dumm
vorallem die billigscheisse hald..

- mousch
- Shady's Personal Trainer
- TRADINGPOINTS:
-
512
Ok, han iz mau Profigold bstellt, bin gspannt.
Ich trainiere nicht um länger zu leben - ich trainiere um gesünder zu sterben!
NO PAIN - NO GAIN
NO PAIN - NO GAIN
Re: Teufel Lautsprecher
mit optische kabel haste kein brummen?
wer kann sowas am pc richtig ufstelle?
wenn ich schon die beschreibung les, krieg ich würgreiz.
TypeJ hat geschrieben:gseht na frisch us!
bruche ebe au na was klises für an pc und konsole..
- Pombaer
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
60
Hani o bi mim TOS Link Kabel a mim AVR, e scheiss isches 

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
Ja de pc hangt am tv im büroBrainBug hat geschrieben:mit optische kabel haste kein brummen?
TypeJ hat geschrieben:gseht na frisch us!
bruche ebe au na was klises für an pc und konsole..

Han etz logitech z906 kauft und zum bf spiele isch super

- Koop Kooper
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
3100
dr subwoofer isch scho es riiise ding. hofentlich heter de au geile bass.
s coole isch no, das mes cha usbaue zume ne 7.1 system.
s coole isch no, das mes cha usbaue zume ne 7.1 system.
also nid dass ich da jetzt falsch verstand wurd. s teufel und logitec (gute breitbänder verbraut) zeugs is schon gut, grad im Anbetracht vom preis. nur die marketingslogans uf der teufel seit sind die hölle:
wenn ich nur 2 sekunde n 700W Sinus uf den subwoofer geb, riechts komisch in eurer Wohnung. außerdem wenn das submodul 700w bringt, fress ich n besen.Keiner beatet mehr! (außer Chuck Norris)
Der Fakten Check: 700-Watt-Maximalleistung, 300-mm-Downfire-Subwoofer, untere Grenzfrequenz tiefschwarze 32 Hz, maximaler Schalldruck 113 dB. Kein anderes Multimedia-5.1-Set bietet derart überragende Leistungsdaten.
das is wahr und hat auch n ganz einfache physisch und physiologische hintergrund: mir (dr mensch) nehme die obere mittentöne bei verschiedenen lautstärke verschieden intensiv wahr. man kann also n Lautsprecher nüd für besonders leise und besonders laut gleichzeitig korrekt auslege. desweiteren sind bei kleinen pegeln bei den meisten chassis die verluste in der sicke und zentrierspinne überproportional groß, sodass sie n anderes tonales verhalte als bei normalpegel an den tag legen.geosnow hat geschrieben:nöd würklich, aber ich finds schwierig, gueti boxe zfinde, wo au würklich guet töned, wenn liislig losisch.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
BrainBug hat geschrieben:wenn ich nur 2 sekunde n 700W Sinus uf den subwoofer geb, riechts komisch in eurer Wohnung.

Mit total bescheuerten Bombasteckdaten wird da geworben. Ich rat ja eh zu Studioreferenz- statt zu "hifi" lautsprechern. Die sind günstiger und zweckgebunden besser auf normales bis leiseres Hören ausgelegt. Tannoy, Yamaha, KRK usw...
I speeled my drink!
naja s bissel arg vereinfacht. ich sag ma bis 500oi stimmts tendenziell. drüber gibt's positive und negative Beispiel.
außerdem ist immer so ne sache, wie der studiokram so optisch ins zimmer passt...
außerdem ist immer so ne sache, wie der studiokram so optisch ins zimmer passt...
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
natürlich davon ausgehend, dass diese "linearen" lautsprecher dies eben sind.
aber überpowerte oder zumindest als solche angepriesene lautsprecher im mittelpreissegment, da musste mir gar nicht kommen damit.
optisch passend ist das letzte was mich interessiert.
aber überpowerte oder zumindest als solche angepriesene lautsprecher im mittelpreissegment, da musste mir gar nicht kommen damit.
optisch passend ist das letzte was mich interessiert.

I speeled my drink!
- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
Kolleg vo mir het die da
PSI Audio A 17 CHF 1400.- pro Box, aber ich han selte sowas krasses erlebt. Betreibe vom ne Laptop + DAC. Der Typ het e 24Bit FLAC 96kHz Sammlig und me ghört da und det tatsächlich en Unterschied zu CDs (Vor allem wenn d CD us de früene 90er stammt.. Han mine Ohre nüd traut.
PSI Audio A 17 CHF 1400.- pro Box, aber ich han selte sowas krasses erlebt. Betreibe vom ne Laptop + DAC. Der Typ het e 24Bit FLAC 96kHz Sammlig und me ghört da und det tatsächlich en Unterschied zu CDs (Vor allem wenn d CD us de früene 90er stammt.. Han mine Ohre nüd traut.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
Nei: ei mal d Audio CD, ei mal es vo de Studio Masters direkt in FLAC konvertierts File.zwirrlibatz hat geschrieben:also ihr händ nöd die gliich quällene vergliche?
Das gits z.B. bide Beatles Remaster: das Öpfel-Speschledischn Teil het damals die FLACS drufgha, i dere Superquali, d CD hend halt CD Qualität.
Plus nu irgend e Klassik CD, und irgend es Bob Dylan Album.
Drfür hemmer beid dr Unterschied zwüsched 192Khz FLAC und 96kHz FLAC kes einzigs mal ghört.
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Scho sit ig Sound City ha gseh frog i mi: Gits Beispiel wo de Unterschied zeige zwüsche CD und ebe Analog/Vinyl/FLAC? Und ghört me de Unterschied au ohni Superduper-Klangapparatur vom McLaren Ferrari-Audio ?Uriel hat geschrieben:das Öpfel-Speschledischn Teil het damals die FLACS drufgha, i dere Superquali, d CD hend halt CD Qualität.

Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
chassis sind noch recht, bloß der waveguide isn bissel gewagt.Uriel hat geschrieben:Kolleg vo mir het die da
PSI Audio A 17 CHF 1400.- pro Box, aber ich han selte sowas krasses erlebt.
am end lags am mixBetreibe vom ne Laptop + DAC. Der Typ het e 24Bit FLAC 96kHz Sammlig und me ghört da und det tatsächlich en Unterschied zu CDs (Vor allem wenn d CD us de früene 90er stammt.. Han mine Ohre nüd traut.

oder kannste das ausschließe...
en Lautsprecher einfach linear mache...so einfach ists dann nüdzwirrlibatz hat geschrieben:natürlich davon ausgehend, dass diese "linearen" lautsprecher dies eben sind.

- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
Nein, kann ich nicht.BrainBug hat geschrieben: am end lags am mix![]()
oder kannste das ausschließe...
Das hatten wir auch bei Dylan vermutet.
Aber bei den Beatles Remasters würds mich arg überraschen, wenn die FLAC Fassungen nochmals anders gemixt wurden, als die CDs
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
scho. wäre aber nochmal ein anderes thema.BrainBug hat geschrieben:en Lautsprecher einfach linear mache...so einfach ists dann nüdzwirrlibatz hat geschrieben:natürlich davon ausgehend, dass diese "linearen" lautsprecher dies eben sind.
I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
bin drvo usgange, dass ihr d'boxe teschtet händ. dänn würd ich ja ehner en A/B mit gliiche soundquälle mache... aber ihr händ demfall s'soundmaterial vergliche.Uriel hat geschrieben:Nei: ei mal d Audio CD, ei mal es vo de Studio Masters direkt in FLAC konvertierts File.zwirrlibatz hat geschrieben:also ihr händ nöd die gliich quällene vergliche?
I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
spannend: http://www.jmclutherie.com/de/Soundboards" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.jmclutherie.com/fr/press-media/19" onclick="window.open(this.href);return false;
zbsp http://www.jmclutherie.com/fr/node/260" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.jmclutherie.com/fr/press-media/19" onclick="window.open(this.href);return false;
zbsp http://www.jmclutherie.com/fr/node/260" onclick="window.open(this.href);return false;
I speeled my drink!
- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
Ja, richtig.zwirrlibatz hat geschrieben: aber ihr händ demfall s'soundmaterial vergliche.
Genauer, öb me en Unterschied zwüsched de hochufglöste FLACs und CDs ghört, bi siner Aalag. Bi siner alte Combo hend mers amigs nüd useghört.
Bi miner eigene Aalag ghör ich nüd immer dr Unterschied vo 320kbps MP3 und FLACs vode gliiche Quälle (han 2 Piega S4 am ne Denon Verstärcher), weshalb ich eigentlich denkt han, dass das ganze FLAC blabla audiophile Schwachsinn isch.
Bide PSI Boxe ghörsch aber dr Unterschied, was mich denn doch zimli überrascht het.
- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
Überhaupt müesst me mal es Audio Topic mache.
Unglaublich, was für Schwachsinn i dem Sektor verzapft wird. Ich han no nie soviel nichtssagendes Marketing Blabla ghört, we im Audio Bereich. Irgendwo hani mal en Link gha vom ne ehemalige Chefredaktor vom ne grössere US Magazin, in der er seid, dass 95% vo de Audioteschts ke Blindteschts sind und daher wertlos. Sis Magazin seg da ke usnahm.
Unglaublich, was für Schwachsinn i dem Sektor verzapft wird. Ich han no nie soviel nichtssagendes Marketing Blabla ghört, we im Audio Bereich. Irgendwo hani mal en Link gha vom ne ehemalige Chefredaktor vom ne grössere US Magazin, in der er seid, dass 95% vo de Audioteschts ke Blindteschts sind und daher wertlos. Sis Magazin seg da ke usnahm.
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Vor es paar Johr han ig e super Verpackig vo 20 Frangg Billig Böxli gseh. 1500 Watt PMPO hei sie gross drufgschriebe. 

Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.