The Walking Dead (aktuell S9)
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
De Carl hett au Potential gha. Leider nervt mich de sit 3 Staffle und s'einzige Mal woner interessant worde isch, isch gsi woner de ander abknallt wie es Arschloch.Bi Chind i dene Serie fangt für mich scho vieles bim Casting ah, aber ebe.
- mousch
- Shady's Personal Trainer
- TRADINGPOINTS:
-
512
Word. Mi nervt vorallem d Carol extrem...und die 2 junge Girls hei beidi übelscht schlächt gspilt.Supersonic hat geschrieben:Die neust. Ich han sie dumm gfunde. Es gaht momentan ine verschisseni Richtig wie ich finde.
Ich trainiere nicht um länger zu leben - ich trainiere um gesünder zu sterben!
D Schnurre voll vom fuhl und hässlech si? *klick*
NO PAIN - NO GAIN
D Schnurre voll vom fuhl und hässlech si? *klick*
NO PAIN - NO GAIN
- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
S wird immer dümmer...
Wie die Clowns so lang überlebt händ weiss niemer.
Wie die Clowns so lang überlebt händ weiss niemer.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
min reschpäkt für film- und seriemacher schtiigt mal wieder is unermässliche.
I speeled my drink!
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- Crocodile Hunter
- TRADINGPOINTS:
-
2220
hmm, Weiss noed so recht was ich demit afange soell. Het jetzt leider immens nahglah...
- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
Ich glaub ich chas nüme wieterluege. Gib em no es paar Folge aber denn isches gloffe.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
aso 1-3 han i gseh und cha eues gehüle bis jetz nöd ganz nahvollzieh..
spöhtischtens endi staffle sind er eh wieder am :wixer:le. gäbbeds doch zue.
spöhtischtens endi staffle sind er eh wieder am :wixer:le. gäbbeds doch zue.

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
es isch äbe anders als am afang und drum isch es nüme guet. :typej: dass es vilech amigs nöd am produkt, sondern a de fählende ufmerksamkeitsspanni und/oder flexibilität und offeheit vom zueschauer liege chönnt, isch türli en völlig jensiitige gedanke.
I speeled my drink!
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250

isch ja normal, dä wandel wos durre mached würkt uf mich au rächt natürlich.
di zweit staffle han ich bis uf dä schluss au rächt

weg dem han ich dere fernsehserie aber no kes ultimatum müesse setze.

- Snatcher
- Crocodile Hunter
- TRADINGPOINTS:
-
2220
zwirrlibatz hat geschrieben:es isch äbe anders als am afang und drum isch es nüme guet. :typej: dass es vilech amigs nöd am produkt, sondern a de fählende ufmerksamkeitsspanni und/oder flexibilität und offeheit vom zueschauer liege chönnt, isch türli en völlig jensiitige gedanke.
ah de vortex, herrlich wieder mal. ahand vomene satz imene forum es persoenlichkeitsprofil erstelle. sehr guet.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
zwirrlibatz hat geschrieben:es isch äbe anders als am afang und drum isch es nüme guet. :typej: dass es vilech amigs nöd am produkt, sondern a de fählende ufmerksamkeitsspanni und/oder flexibilität und offeheit vom zueschauer liege chönnt, isch türli en völlig jensiitige gedanke.

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Mastler(P) hat geschrieben:![]()
![]()
di zweit staffle han ich bis uf dä schluss au rächtgfunde.
weg dem han ich dere fernsehserie aber no kes ultimatum müesse setze.

sleepy han ichs nie gfunde. bin eher froh drum, dass es nöd ständig borderline wahnsinnig spannend/intensiv isch. will denn verpufft ebe grad alles. dynamik > spannung, bzw dynamik erzügt ebe ersch spannig. neui charaktere und ort, plotentwicklige, wärweisse, alles offe bhalte für de offnig zueschauer, das bruucht ziit. dumm isch wer sich dadrbii als zueschauer langwiilet.
I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
erchlär wo ich nöd rächt han, schnugi.Pandemonium hat geschrieben:zwirrlibatz hat geschrieben:es isch äbe anders als am afang und drum isch es nüme guet. :typej: dass es vilech amigs nöd am produkt, sondern a de fählende ufmerksamkeitsspanni und/oder flexibilität und offeheit vom zueschauer liege chönnt, isch türli en völlig jensiitige gedanke.es erstuunt mich immer wieder wie blöd er chan sii.
I speeled my drink!
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Bisch du eigentlich memal au aagnehm?zwirrlibatz hat geschrieben:erchlär wo ich nöd rächt han, schnugi.Pandemonium hat geschrieben:zwirrlibatz hat geschrieben:es isch äbe anders als am afang und drum isch es nüme guet. :typej: dass es vilech amigs nöd am produkt, sondern a de fählende ufmerksamkeitsspanni und/oder flexibilität und offeheit vom zueschauer liege chönnt, isch türli en völlig jensiitige gedanke.es erstuunt mich immer wieder wie blöd er chan sii.
- Snatcher
- Crocodile Hunter
- TRADINGPOINTS:
-
2220
Pandemonium hat geschrieben:zwirrlibatz hat geschrieben:es isch äbe anders als am afang und drum isch es nüme guet. :typej: dass es vilech amigs nöd am produkt, sondern a de fählende ufmerksamkeitsspanni und/oder flexibilität und offeheit vom zueschauer liege chönnt, isch türli en völlig jensiitige gedanke.es erstuunt mich immer wieder wie blöd er chan sii.
ich hans eigentlich ueber jahre gschafft ihn zignoriere, ich weiss au noed wieso ich jetzt ploetzlich han muesse uf oeppis kommentiere.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
schnugi töhnt doch aagnehm. 

- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
Isch glaub echt s beste. Isch nöd zum uushalte susch.Snatcher hat geschrieben:Pandemonium hat geschrieben:zwirrlibatz hat geschrieben:es isch äbe anders als am afang und drum isch es nüme guet. :typej: dass es vilech amigs nöd am produkt, sondern a de fählende ufmerksamkeitsspanni und/oder flexibilität und offeheit vom zueschauer liege chönnt, isch türli en völlig jensiitige gedanke.es erstuunt mich immer wieder wie blöd er chan sii.
ich hans eigentlich ueber jahre gschafft ihn zignoriere, ich weiss au noed wieso ich jetzt ploetzlich han muesse uf oeppis kommentiere.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
wohl öppe gnau so wenig wie di neue walken dead folge. 

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Mastler(P) hat geschrieben:schnugi töhnt doch aagnehm.

I speeled my drink!
Re: The Walking Dead (aktuell S3)
Mich nerved dInkonsequänze im Konzept vo Walking Dead.
Grad Folg 3 gseh. Wänn die Serie würkli dä behaupteti Grad ah Realismus will uufrächthalte, chönnts sich dAutore so Bullshit würkli nöd erlaube. Am Radio ummedreihe, wänn am Fahre bisch während dBiifahrerin das hät locker chönne übernäh... Eifach total blödi Aktione zum dä Handligsverlauf in e neue Richtig dränge. Oder Tee zu dä Chranke bringe, wänns genauso möglich gsi wär, Tee zuezbereite und en irgendwo bim Iigang in sichere Entfernig hiistelle, währenddem die Chranke (wo no bitz Chraft gha hättet) en hättet chönne go abholle.
Keis bitzeli kritischs Dänke, wänns ums Überläbe gaht. Wieso?
Grad Folg 3 gseh. Wänn die Serie würkli dä behaupteti Grad ah Realismus will uufrächthalte, chönnts sich dAutore so Bullshit würkli nöd erlaube. Am Radio ummedreihe, wänn am Fahre bisch während dBiifahrerin das hät locker chönne übernäh... Eifach total blödi Aktione zum dä Handligsverlauf in e neue Richtig dränge. Oder Tee zu dä Chranke bringe, wänns genauso möglich gsi wär, Tee zuezbereite und en irgendwo bim Iigang in sichere Entfernig hiistelle, währenddem die Chranke (wo no bitz Chraft gha hättet) en hättet chönne go abholle.
Keis bitzeli kritischs Dänke, wänns ums Überläbe gaht. Wieso?
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
die mache so komischi sache wills öppedie glaubs chli gstresst sind. findi jetz no leidlich realistisch.
I speeled my drink!
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
grundsätzlich hesch mit dem rächt, problem isch nur, dass the wire zeigt, wie das wür gah. walking dead macht das halt gröschteteils falsch / schlächt.zwirrlibatz hat geschrieben:Mastler(P) hat geschrieben:![]()
![]()
di zweit staffle han ich bis uf dä schluss au rächtgfunde.
weg dem han ich dere fernsehserie aber no kes ultimatum müesse setze.![]()
sleepy han ichs nie gfunde. bin eher froh drum, dass es nöd ständig borderline wahnsinnig spannend/intensiv isch. will denn verpufft ebe grad alles. dynamik > spannung, bzw dynamik erzügt ebe ersch spannig. neui charaktere und ort, plotentwicklige, wärweisse, alles offe bhalte für de offnig zueschauer, das bruucht ziit. dumm isch wer sich dadrbii als zueschauer langwiilet.