Militärkomödie si nüt für mi. Es git es paar Lacher, aber würklich lustig wirds nume für eine si wo selber nie im Militär isch gsi. Der Rest wird sich am Kopf kratze wills übertriebe isch (Schiessstand) oder de so dumm isch dass es wieder stimmt (Zivliste wo a der Militärüebig uftouche).
Aber: "Ist so weil war so und ist so und bleibt so." De Spruch han i im Dienst also nie ghört.
Ich bin damals am Casting gsi für d Rolle vom einte, de Bodybuilder..
Ich trainiere nicht um länger zu leben - ich trainiere um gesünder zu sterben!
Militärkomödie si nüt für mi. Es git es paar Lacher, aber würklich lustig wirds nume für eine si wo selber nie im Militär isch gsi. Der Rest wird sich am Kopf kratze wills übertriebe isch (Schiessstand) oder de so dumm isch dass es wieder stimmt (Zivliste wo a der Militärüebig uftouche).
Aber: "Ist so weil war so und ist so und bleibt so." De Spruch han i im Dienst also nie ghört.
Ich bin damals am Casting gsi für d Rolle vom einte, de Bodybuilder..
werum hesch nid becho?
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
6.5/10 - Het no gueti schauspieler drby und nätti bilder, chli LotR in dr Zuekunft mit Laser und Ruumschiff. Tönt guet, aber alles schomol gseh und so. Het guet unterhalte. Lueg jetzt evtl. de erscht Teil doch emol.
ambulance 8.5/10 und grad namal en sipler eric roberts
www.pcedaisakusen.net
ja, isch na frisch.
händ doch dä astro und ich scho ahprise.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
www.pcedaisakusen.net
zwirrlibatz hat geschrieben:zum andere wär ufwand/ertrag schepps.
zwar wenn er scho lieb nahfrögt chönt mers sich ja nomal überlegge.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
wie xeit, en schön gmachte film und perfekt will in sich komplett. für meh z'säge sprängts da de rahme bzw s'forum als medium drfür und alles zwüschine wäred unbefriedigendi und sinnlosi kompromiss. mängi "diskutiere" gärn im vakuum, ich nöd.
ah und s'remake isch super. will es 1:1 remake. was es türli wiederum überflüssig macht. aber ebe, wenns andersch isch, isch nöd rächt und wenns genau gliich isch, au nöd.