Media-/Download-Center

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Antworten
blackraini
Mungg
Mungg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
73
Trading points minus
0
Media-/Download-Center

Beitrag von blackraini »

A salli

I möcht's mir irgendwia so irichte, dass i nur no 1 Grät han, woni eifach Film via torrent oder OC-Hosts downloade (wia WLAN), das Züg via HDMI am TV luage und s' Grät gliichziitig no als Netzwerkspeicher (wenn möglich als iTunes Server o.ä.) bruche chan... Momentan spitzi d' Film jewiils ufe a USB HD und schlüss dia direkt am TV a - das ständige Hi und Her gurkt mi a... Usserdem möchti au de Sound zentral verwalte und mal in dr Stube chöne abspiele, ohni da immer mit HD's oder mp3-Player müsse umehantiere.

Logisch wür's mit NAS gah (dä wür denn am Router i mim Zimmer hänge und per WLAN id Stube funke - Ruckler?) - nur bruchi denn wieder a wiiters Grät ir Stube woni das Züüg chan abspiele... immer PS3 oder 360er für das istelle oder no a Media Receiver :arrow: :typej:

Wia händ ir das glöst?
I will eifach mini Musik und Film uf 3 Mac/1PC resp. ir Stube ufem TV chöne gnüsse... mit WD TV life oder WD TV Live Hub Media Player hani ja au wieder x Grät am Start :help:

Evtl. eifach a
ASRock CORE 100HT-B1
oder
Mac Mini

nebe TV stelle?

Greez
putzfrau
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0
Re: Media-/Download-Center

Beitrag von putzfrau »

bis uf itunes chan de popcorn ungfäär alles.
wenn die kacke dampft... ist es kalt
ritschi
Serie-Junkie
Serie-Junkie
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
33
Trading points minus
0

Beitrag von ritschi »

nur 1 grät wird glaub schwieriger. am beste chaufsch es NAS wo immer lauft und zum film am tv luege no en wdtv live oder popcorn und mit dene grifsch uf de NAS zue.

ha mi leider scho es wiili nüm mit NAS usenandergsetzt, drum weiss i nüm was guet isch. aber dise cha zum bispiel dateiserver, itunes server, BT download usw.
luegsch da:
http://download.synology.com/download/d ... et_deu.pdf

git natürlech no tuusig anderi vo synology und anderne härsteller wo z'gliche chöi und wahrschinlech no besseri.

am beste lisisch mal paar tests.
Shadow
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
485
Trading points minus
2

Beitrag von Shadow »

stell doch eifach en PC here wie ich.... isch bescht. 2x 250GB 10'000umin und 3x 2TB HD's

ich han dänn das Ding mit Splitter an TV und an Beamer zoge... super.
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Bild
meo
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
24
Trading points minus
5

Beitrag von meo »

mac mini + synology nas, denn hesch usgsorget
tatsujin hat geschrieben: SHEIT etz hanis au gard gseh. min AVATLER HET SICH VOR MINE AUGE IN EN SCHTINK VERWANDLET :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
blackraini
Mungg
Mungg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
73
Trading points minus
0

Beitrag von blackraini »

i gsehn, irgend a NAS bruchts wohl eifach...

Bir Variante PC/Mac/WDTV und NAS gurkt mi eifach ah, dass dr NAS bi mir im Zimmer stah muass (Internetzuagang - kei Kabel quer durch d' Whg) und i somit zwar a Grät han, wo permanent lauft aber selber kei Dateie direkt am TV chan abspiele...
Hm, evtl. eifach nur a Mac Mini oder ASRock CORE 100HT-B1 ohni NAS oder chönts da Problem geh mit 7/24 Betrieb..?

@Shadow: mini Fründin dreht mir dr Hals um, wenni nomeh grösseri Elektronik-Grät id Stube stell :lol:
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von Avenger »

blackraini hat geschrieben:Momentan spitzi d' Film jewiils ufe a USB HD und schlüss dia direkt am TV a - das ständige Hi und Her gurkt mi a... Usserdem möchti au de Sound zentral verwalte und mal in dr Stube chöne abspiele, ohni da immer mit HD's oder mp3-Player müsse umehantiere.
Der TV het USB und cha Videodateie lese? :shock: :shock: :shock:

Krass, ig bi absolut nüm uf em laufende. :lol:

Du wotsch also Video und Audio uf eim einzige Gerät ha. Und torrentle sölls au selbstständig. Do spricht scho sehr vieles für es NAS. E PC wo das nebebii macht würd ig nid bruche für das. Nid weg de Recheleistig sondern weg em Lärm. Wenn igs richtig verstoh geits aber vor allem drum dass du bim TV es zuesätzlichs Gerät für Netzwerk Audio/Video Zuegriff würsch bruche. Denn cha der TV das bis jetz über USB? De würdsch wohl e USB-Converter bruche wo am TV e Festplatte tuet vorgaukle aber i Würklichkeit uf d SMB-Freigabe vom NAS tuet zuegriffe. Und obs das git weiss ig nid. :confused: Blibt also eigentlich nume die Kombination wo der rest vorgschlage het: NAS als zentrale Speicher und e zuesätzliche Client bim TV (Popcorn, wdtv, Apfel, irgendwas.)
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
meo
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
24
Trading points minus
5

Beitrag von meo »

bit em macmini giz ke problm wenn er 24/7 louft, isch bi mir o so.
tatsujin hat geschrieben: SHEIT etz hanis au gard gseh. min AVATLER HET SICH VOR MINE AUGE IN EN SCHTINK VERWANDLET :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Uriel »

blackraini hat geschrieben: mini Fründin dreht mir dr Hals um, wenni nomeh grösseri Elektronik-Grät id Stube stell :lol:
Was würd sie zu sertigem säge?
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
blackraini
Mungg
Mungg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
73
Trading points minus
0

Beitrag von blackraini »

hm merci füre Link, gseht no parat us - i kaufe jetzt vorerst mal am Thanatos si NAS ab und installiere am TV no a wifi-dongle, mal luage wia das so giiget. :herzli:

... söll recht zuaverlässig und praktisch si:
http://www.digitec.ch/ProdukteDetails2. ... kel=186249
Antworten