ich bin sicher ich nerv mich nachher am irichte vo dere fb und han drum im vorfäld (gschiid vo mir) scho wele abkläre, was ich muss beachte. evtl. hed ja de eint oder ander gueti tips für mich

(ich han verstärcher, tv, wd-live, swisscom-tv)
Moderator: Avenger
bisch glaubs de einzig wo das seidJones hat geschrieben:i ha d'harmony 1000 und z'programm vo logitech, wo's derzue git, isch super! eifacher geits chum no!
ich hans natürlich no nie gseh, aber die meischte klaged es sig kompliziert, gäng rächt lang und es funktionieri nöd immerJones hat geschrieben:scho?
öhm... auso eigentlech chasch ja nume grät uswähle und de geit z'meischte scho! und süsch chasch säuber programmiere..
auso i findes rächt eifach!
ich bin gespanntJones hat geschrieben:de het dr schummler nid unrächt!
okay... rächt langsam isches zum synce das stimmt... aber süsch isch auso easy meier!
was isch langsam?putzfrau hat geschrieben:es isch uhuere langsam
ah mir egal, han scho angscht gha vor tv-fbputzfrau hat geschrieben:sync zwüschet kompi und fernbedienig.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Skeletor hat geschrieben:es gaht lang bis mers gnau so igrichtet hett wie mer wott. kompliziert isch es gar nöd.
O_O hat geschrieben:vorallem will wenn de button gad bruchsch meistens nid ufstahsch und an pc laufsch zum en go z programmiere und so vergönd es paar mönet bis en endlich ine duesch.
ich han au e 1000. einzigs problem bi dere, chasch nume beschränkt blind bediene.Jones hat geschrieben:dr barney het o e harmony 1000! logisch isch sie guet!![]()
fair.Master(G) hat geschrieben:öppe en wuche...
I ha jo scho lang gseit, es seg super. Aber das mit dä Swisscom isch mühsam, bis oben und unten funktionieren. Hatte ich auch Mühe. Aber wenn es gschafft hesch, denn isch es super. I ha grad no ä zweiti fürs Schlafzimmer chauftzeromeier hat geschrieben:so, hed mich agschissä das züüg izrichte, aber jetzt isches scho rächt guet.
ich druck swisscom-tv, denn schalteds de verstärcher i & uf de richtig kanal, de tv wird igschaltet und d'swisscom tv box. fair.
wieso ue & abe nöd standardmässig vom grät erkännt wird, erschlüsst sich mir derweil nöd ganz. aber au das isch jetzt igrichtet.
frag:
wie lang hebt de akku vom harmony-grät oni uflade bi "normaler" benutzig?
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 2 Gäste