Super Mario 3D World
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
ich warte noch auf den weihnachts...äh dhl-mann 

you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
hopp...kum e kaffi cho trinke...ha jo dr Lade näbedra....randy hat geschrieben:jetzt

- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
wahr. und aber eh: hetts jemals es Nintendospili mit Framerateproblem gäh?Avenger hat geschrieben:Edge seit:This is Mario like you’ve never seen him before, and unlike so many of his next-gen rivals, he nips along at an effortless 60fps. If the true measure of new hardware’s worth is how stark the difference is between it and what came before, then this is the most next-gen game that 2013 has yet produced.
I speeled my drink!
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
new dk country ufem 3ds, bim kolleg zumindeschtzwirrlibatz hat geschrieben:hetts jemals es Nintendospili mit Framerateproblem gäh?
- randy
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1820
mr.raw hat geschrieben:hopp...kum e kaffi cho trinke...ha jo dr Lade näbedra....randy hat geschrieben:jetzt
bin leider z'biel und hans grad bim urs do kauft. sunscht wär i gärn vrbyko!
obwohl... het i besser no chli umegluegt, het 85.- koschtet :typej:
mini usred isch aber das ich no gschänkkarte kha han woni ha welle loswärde

- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
holy shit...85? isch jo wie bim ExLibris....
59.- zu 85.- ...krass...
jop, kunnsch halt eifach emolle vrbii... 3DS nid vergässe. Ich ha immer 2 stk im Lade, damit i StreetPass kha iihnehole. Inzwüsche kömme bis zu 10stück am Tag vrbii
59.- zu 85.- ...krass...

jop, kunnsch halt eifach emolle vrbii... 3DS nid vergässe. Ich ha immer 2 stk im Lade, damit i StreetPass kha iihnehole. Inzwüsche kömme bis zu 10stück am Tag vrbii

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
ja guet, bananeschale, keiwunder odr?Herr Rossi hat geschrieben:new dk country ufem 3ds, bim kolleg zumindeschtzwirrlibatz hat geschrieben:hetts jemals es Nintendospili mit Framerateproblem gäh?
I speeled my drink!
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Das Spiel in Ehre aber: Mues eigentlich i jedem verfarkte Mario die zweiti Wält immer en strunzlangwiilige farking WÜESCHTELEVEL si!!!?!!eiself!!? Macht mich grad hässig 

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Gester es paar Stündli gspielt, mir gfallts ganz guet. Was schad isch: kei druckti Aleitig, nume es Faltblatt.
Grad weg der fehlende Aleitig hätt ig mir am Afang es Tutorial gwünscht, so wie bi de Neogeo Games. 
Mit em SFC-Super Mario World cha mes nid vergliiche, uf mi würkts eher wie Super Mario 64. Guet: d Welt würkt detaillierter als bim Super Mario Bros. U, gseht jetz in HD besser us. Am Afang ist es relativ eifach, hangt au dermit zäme dass uf der Oberwelt chasch umelaufe und überall Münze und Pilze versteckt si. Gits eigentlich i de spätere Abschnitte e Karte vo de Levels? Ig bi i de Levels irgendwo am sueche und umeschneugge und plötzlich isch d Zit abgloffe. Pöh.

Mit em SFC-Super Mario World cha mes nid vergliiche, uf mi würkts eher wie Super Mario 64. Guet: d Welt würkt detaillierter als bim Super Mario Bros. U, gseht jetz in HD besser us. Am Afang ist es relativ eifach, hangt au dermit zäme dass uf der Oberwelt chasch umelaufe und überall Münze und Pilze versteckt si. Gits eigentlich i de spätere Abschnitte e Karte vo de Levels? Ig bi i de Levels irgendwo am sueche und umeschneugge und plötzlich isch d Zit abgloffe. Pöh.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
han de wiiu gholt (zelda bundle) plus de mario :typej:
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Gurgelhals hat geschrieben:Das Spiel in Ehre aber: Mues eigentlich i jedem verfarkte Mario die zweiti Wält immer en strunzlangwiilige farking WÜESCHTELEVEL si!!!?!!eiself!!? Macht mich grad hässig

- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Das ist nun auch wirklich keine KunstAvenger hat geschrieben:Guet: d Welt würkt detaillierter als bim Super Mario Bros. U

- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Isch ebe zum jetzige Ziitpunkt glaubs würklich sogar die besseri Entscheidig als d'PS4 (oder de XboneSkeletor hat geschrieben:han de wiiu gholt (zelda bundle) plus de mario :typej:

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
D'Fögel sind super. Aber glich: Werum immer de Wüeschtelevel a zweiter Stell? Ich han gmeint, für Nintendo isch es susch so wichtig, s'Publikum immer wieder z'überrasche, indem me immer wieder öppis völlig unerwartets i d'Spieli ibaut. Aber nei:General Schaden hat geschrieben:Gurgelhals hat geschrieben:Das Spiel in Ehre aber: Mues eigentlich i jedem verfarkte Mario die zweiti Wält immer en strunzlangwiilige farking WÜESCHTELEVEL si!!!?!!eiself!!? Macht mich grad hässigMagst du denn die herzigen Pickvögel nicht?
Ah sali Wüeschtelevel.

Oh, en Wüeschtelvel! Und sogar a zweiter Stell

Ja lueg au da. Sand. Pyramide. Kaktus. Palme.

Au d'Spin Off-Titel bliibed nöd verschohnt!

Dumdidum...

World 2: D'Papierwüeschti...
Und au da isch es nöd s'erschte mal.

Ich ghei in es Loch.
Und es isch würklich scho sitt EWIGKEITE de Fall

EWIGKEITE

Ah ja, s'beschte am Spieli bisher: D'Captain Toad-Level

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Gurgelhals hat geschrieben:Isch ebe zum jetzige Ziitpunkt glaubs würklich sogar die besseri Entscheidig als d'PS4 (oder de XboneSkeletor hat geschrieben:han de wiiu gholt (zelda bundle) plus de mario :typej:). Hol der no de ZombiU. Isch Dark Souls. In London. Mit Zombies. Super.

und wenns zgruselig wird dänn de legocity undercover zum entspanne und lulze.
I speeled my drink!
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Oh, demfall sehr wahr. Ich habe fast den ganzen RPG/NSMB-Kram ausgelassen, deswegen bin ich noch nicht so überdrüssig (und mag allgemein gerne Wüstenlevels).Gurgelhals hat geschrieben:D'Fögel sind super. Aber glich: Werum immer de Wüeschtelevel a zweiter Stell? Ich han gmeint, für Nintendo isch es susch so wichtig, s'Publikum immer wieder z'überrasche, indem me immer wieder öppis völlig unerwartets i d'Spieli ibaut. Aber nei:General Schaden hat geschrieben:Gurgelhals hat geschrieben:Das Spiel in Ehre aber: Mues eigentlich i jedem verfarkte Mario die zweiti Wält immer en strunzlangwiilige farking WÜESCHTELEVEL si!!!?!!eiself!!? Macht mich grad hässigMagst du denn die herzigen Pickvögel nicht?
:wüstenbilder:
EWIGKEITE
Hrrraaalooo!Ah ja, s'beschte am Spieli bisher: D'Captain Toad-Level

Die erinnern ein Bisschen an Pullblox
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich hab die Pickvögel sehr gern. Und die hässigen Gumbas im Schlittschuh!