Krist Novoselic and Kurt Cobain hang out backstage with Tad Doyle at Rote Fabrik in Zürich on November 30, 1989.
http://www.buzzfeed.com/perpetua/early- ... hotos-1989" onclick="window.open(this.href);return false;

...han ich irgendwie nie de Reiz drin gseh. Das unpflägt-ungwäschne-apisst-apathische-Schlufi-&-Slackergschmeuss. Wäh. Dänn lieber so, hätt meh Lulz:Grönsch
1991 wurde SST wegen einer Urheberrechtsklage des Majorlabels Island Records in den Ruin getrieben. Die SST-Band Negativland veröffentlichte damals einen Song namens U2 und verwendete dafür Samples aus U2s I Still Haven’t Found what I’m Looking For. Zudem wurde der Name U2 groß auf dem Cover platziert. Wegen Verwechslungsgefahr und Missachtung der Urheberrechte wurde in Einverständnis mit Bono Vox und seiner Band die Klage vorgebracht. Mehr als 70.000 US-Dollar Schadenersatz wurden gefordert, was das Ende von SST bedeutete.
Er isch eine vo paarne da, wo ich mich amigs fröge, was es ihne bringt, irgenden sälberusdänkte (und das drbii nödmal z'merke) Quark i Poschts bzw Poschters inezinterpretiere statt die eifach so z'läse und z'verstah wie's gschriebe sind.Gurgelhals hat geschrieben:rolf, de Rossi hätt würklich hert es Rad ab. Krass
lol, verhangni müsig stört usgrächnet dich?Vyse hat geschrieben:Has nie gschafft, mich für Gröntsch zbegeischtere. Has immer irgendwie zu verhange gfunde, was mi rächt uufgregt hät (und no tuet).
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Avenger hat geschrieben:Ig ha scho vor em is Topic luege gwüsst dass ig Nirvana und Cobain wird lese.
uf de general isch malwieder genreübergriifend verlass.General Schaden hat geschrieben:nirvana i de rote fabrik wiuwiuwiuwiuwiuwiu ist extrem super.
OCD?zwirrlibatz hat geschrieben:Er isch eine vo paarne da, wo ich mich amigs fröge, was es ihne bringt, irgenden sälberusdänkte (und das drbii nödmal z'merke) Quark i Poschts bzw Poschters inezinterpretiere statt die eifach so z'läse und z'verstah wie's gschriebe sind.Gurgelhals hat geschrieben:rolf, de Rossi hätt würklich hert es Rad ab. Krass
isch no schwirig wemmer sich immer wider mit dim rechthaberischem getue mues usenandersetze. denn sinkt d toleranzschwelle äbe no glii mal gäg null.zwirrlibatz hat geschrieben:irgenden sälberusdänkte (und das drbii nödmal z'merke) Quark i Poschts bzw Poschters inezinterpretiere statt die eifach so z'läse und z'verstah wie's gschriebe sind.
Ich assoziere die Musig mit Kiffe, ummehänge, Lethargie und Wältverneinig duur Gliichgültigkeit usw. währenddem ich dä Wält nie gliichgültig gägenüber gsi bin, sondern empört.zwirrlibatz hat geschrieben:lol, verhangni müsig stört usgrächnet dich?Vyse hat geschrieben:Has nie gschafft, mich für Gröntsch zbegeischtere. Has immer irgendwie zu verhange gfunde, was mi rächt uufgregt hät (und no tuet).
sehr guet.Vyse hat geschrieben:Ich assoziere die Musig mit Kiffe, ummehänge, Lethargie und Wältverneinig duur Gliichgültigkeit usw. währenddem ich dä Wält nie gliichgültig gägenüber gsi bin, sondern empört.
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot], Google [Bot] und 1 Gast