Playstation 4
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: Playstation 4
Mini hett öpper uf ricardo.ch für 990 Stutz sofortgkouft
Merci TypeJ, cha d'Batzeli gad bruuche.
Ha se ab 1 Stutz mit Sofortchouf 990 drita und 3 Stund speter isch sie weg gsi. Crazy World.
Bi eh nid ume ir nächste Zyt und s'pressiert mir nid, anderne aber scho, offebar.
Was isch ds erste gsi wo üs dr Wirtschaftslehrer denn biibracht hett: Wär cha warte, zahlt weniger.

Ha se ab 1 Stutz mit Sofortchouf 990 drita und 3 Stund speter isch sie weg gsi. Crazy World.
Bi eh nid ume ir nächste Zyt und s'pressiert mir nid, anderne aber scho, offebar.
Was isch ds erste gsi wo üs dr Wirtschaftslehrer denn biibracht hett: Wär cha warte, zahlt weniger.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Warum hesch kei Sofortchauf vo 500.- gmacht?
Darum:Herr Rossi hat geschrieben:Warum hesch kei Sofortchauf vo 500.- gmacht?
Mis Karma cha sech so e Aktion aber sowas vo leiste.Astroboy hat geschrieben:cha d'Batzeli gad bruuche.
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
karma is a bitch stimmt leider scho...
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
bisch dumm? hät nüt mit saturn ztue, au definitiv nöd mit Geiz :typej:Mastler(P) hat geschrieben:geiz isch ebe geil :typej:

Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

http://youtube.com/watch?v=WIahCLawXAk" onclick="window.open(this.href);return false;
No krass, Knack als Starttitel verchauft sich besser als dä Mario wo ufere 1 Jahr alte Konsole usechunt. UK isch nie Nintendo Land gsi, aber das heti glich nöd dänkt. Sind so wenig WiiUer verchauft worde in UK?
No krass, Knack als Starttitel verchauft sich besser als dä Mario wo ufere 1 Jahr alte Konsole usechunt. UK isch nie Nintendo Land gsi, aber das heti glich nöd dänkt. Sind so wenig WiiUer verchauft worde in UK?
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ps4 het sich ide uk i paar täg so vill verchauft wie de wiiU imne ganze jahr
seit alles
seit alles
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
ja, das isch leider hart...
warum hart? justin bieber verkauft au 7489235092395 albe, so what? t spiel wärde ämmel garantiert nit besser nur wil sich e konsole viel verkauft.
Amene unternähme hilfts glich, wänn sich es Spieli guet verchauft. Mich wunderets halt eifach nach em Wii wo sich so guet verchauft hät und jetzt dä WiiU wo's öppe so eifach hät wie en 18 Jährige mit Warze im Gsicht uf dä suechi nachere Fründin.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
...würdi sogar meine.evo hat geschrieben:t spiel wärde sind ämmel garantiert nit besser nur wil sich e konsole viel verkauft.
I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
de casual wiifit trend isch vrbii. das publikum wo sich denne das kauft hett intressiert sich hüt scho wieder für was anders. e nespressomaschine wo cha de bitcoinkurs berächne zbsp.Trunks hat geschrieben:Amene unternähme hilfts glich, wänn sich es Spieli guet verchauft. Mich wunderets halt eifach nach em Wii wo sich so guet verchauft hät und jetzt dä WiiU wo's öppe so eifach hät wie en 18 Jährige mit Warze im Gsicht uf dä suechi nachere Fründin.
I speeled my drink!
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
wahr. nur microsoft hat's leider nicht mitbekommen und klatscht und hampelt immer noch weiter.zwirrlibatz hat geschrieben:de casual wiifit trend isch vrbii. das publikum wo sich denne das kauft hett intressiert sich hüt scho wieder für was anders. e nespressomaschine wo cha de bitcoinkurs berächne zbsp.Trunks hat geschrieben:Amene unternähme hilfts glich, wänn sich es Spieli guet verchauft. Mich wunderets halt eifach nach em Wii wo sich so guet verchauft hät und jetzt dä WiiU wo's öppe so eifach hät wie en 18 Jährige mit Warze im Gsicht uf dä suechi nachere Fründin.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
jo isch sicher schön fürd firma und grad klinere software budene ischs zgönne wenn sich ihres produkt wos viel energie und herzbluet drigsteckt hän au no guet cash abwirft. aber bi dene usmasse? nitendo wird in 7 jahr wider e neui konsole bringe wie au sony. und die gliich lüt wo jez ihr bevorzugts system hän wärdes denn au kaufe.Trunks hat geschrieben:Amene unternähme hilfts glich, wänn sich es Spieli guet verchauft. Mich wunderets halt eifach nach em Wii wo sich so guet verchauft hät und jetzt dä WiiU wo's öppe so eifach hät wie en 18 Jährige mit Warze im Gsicht uf dä suechi nachere Fründin.
wobi... wemme sich ps vita verkaufszahle ahluegt wär e rückzug usem handheld gaming scho kei seich für saunen

Wänn dem würkli so wäri, was ich nöd glaube (eifach öppis neus wo zuegänglich isch wie Bubble Tea U oder ChaiLatte U und es druckt wieder gäld), dänn isch dä WiiU au langfristig inere blöde Position. Nintendo bringt qualitativ uhuere hochwertigi Software use und hät ä treui Fanbase wo das au z'schätze wüsset. Aber sind nöd eifach die gliche wo's gha händ mit em Cube und mit dem sinds nöd würkli happy resp. zfriede gsi.zwirrlibatz hat geschrieben:de casual wiifit trend isch vrbii. das publikum wo sich denne das kauft hett intressiert sich hüt scho wieder für was anders. e nespressomaschine wo cha de bitcoinkurs berächne zbsp.Trunks hat geschrieben:Amene unternähme hilfts glich, wänn sich es Spieli guet verchauft. Mich wunderets halt eifach nach em Wii wo sich so guet verchauft hät und jetzt dä WiiU wo's öppe so eifach hät wie en 18 Jährige mit Warze im Gsicht uf dä suechi nachere Fründin.
Das söll kei wiitere OMG Nintendoomed Biitrag werde, die verchaufet so viel Software uf em 3ds und au Grät und händ so viel Gäld die sind no lang guet däbi. Glich frög ich mich, was isch dä Plan vo Nintendo? Wänn es Grät für Fans, wieso es 4 meter tablet wo Lüüt zum Mario spiele gar nöd bruchet (meier & lakitsch).
Dä Vita isch krass, glaubs eigentli no fönni als gadget, aber in Europa heisset meh Chind Ronny als Ps Vitas im Huushalt stönd.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Ebe glaub ich nöd. De Zug das Publikum abzhole isch ab. D'Novelty isch wäg. Für d'Freaks hätts de Nintendoland gäh, de hett aber die so weni intressiert wie d'Ex-Wiifitchundschaft. Mir aber isch das gliich. Mit Legocity Undercover, ZombiU, Wind Waker HD, Pikmin 3, Rayman und schiins no eis zwei nöd übli Mariospili hett de WiiU für mich hett jetz scho es Knüller Line Öp und ich han nödemal alli drvo. Lieber eso als en Wii U volle GTA Vs, CoDs, Heavy Rains und suschtigem Grümpel wo sich Zilliardefach vrchouft. Brächt mir ja nüt.Trunks hat geschrieben:Wänn dem würkli so wäri, was ich nöd glaube (eifach öppis neus wo zuegänglich isch wie Bubble Tea U oder ChaiLatte U und es druckt wieder gäld), dänn isch dä WiiU au langfristig inere blöde Position.zwirrlibatz hat geschrieben:de casual wiifit trend isch vrbii. das publikum wo sich denne das kauft hett intressiert sich hüt scho wieder für was anders. e nespressomaschine wo cha de bitcoinkurs berächne zbsp.Trunks hat geschrieben:Amene unternähme hilfts glich, wänn sich es Spieli guet verchauft. Mich wunderets halt eifach nach em Wii wo sich so guet verchauft hät und jetzt dä WiiU wo's öppe so eifach hät wie en 18 Jährige mit Warze im Gsicht uf dä suechi nachere Fründin.
I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
Sony het ja de meischte Händler no 1 Knack inedruggt pro PS4. Sind die Knack Verchaufszahle mit oder ohni Bundle?
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
When I awake, I am the beggar of the world.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
gueti alti trunks postsTrunks hat geschrieben:Amene unternähme hilfts glich, wänn sich es Spieli guet verchauft. Mich wunderets halt eifach nach em Wii wo sich so guet verchauft hät und jetzt dä WiiU wo's öppe so eifach hät wie en 18 Jährige mit Warze im Gsicht uf dä suechi nachere Fründin.

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
http://shop.mediamarkt.ch/de/saturn-wir ... tfpfbs9kyd" onclick="window.open(this.href);return false;Shadow hat geschrieben:bisch dumm? hät nüt mit saturn ztue, au definitiv nöd mit Geiz :typej:
es isch dä glich scheiss, scho immer gsi. tüüfi pris und quali ziehnd au immer di gliche lüht ah.
obwohl, so tüüf sind die mediamärt prise ebe doch nöd, au wenns suggeriert wird.

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
E guete Hiwiis. Ich cha mi no a Wii Launch erinnere und die unglaublich höche Verchaufszahle vo Wii Sports (im bundle) und Wii Play (wiimote inkl.)Uriel hat geschrieben:Sony het ja de meischte Händler no 1 Knack inedruggt pro PS4. Sind die Knack Verchaufszahle mit oder ohni Bundle?
Ich finds eifach e Sauerei das gäldgirigi Nöd-Gamer de Hardcoregamer wie mier Konsole vor de Nase wegschnapped und nachher für höchi Prise im Internet verchaufed.
Wenn ich zwei Playstation 4 würdi mini für en faire Pris da ine Verchaufe wänn nöd evntl. für de Verchaufspris.
De andere da ihne wo sini One verchauft verlangt ja au nöd 999.- sonder hät gseit 700.- sind okay. Das isch Fairness
Wenn ich zwei Playstation 4 würdi mini für en faire Pris da ine Verchaufe wänn nöd evntl. für de Verchaufspris.
De andere da ihne wo sini One verchauft verlangt ja au nöd 999.- sonder hät gseit 700.- sind okay. Das isch Fairness