Es isch de Otaku Kerim gsi
Moderator: Avenger
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
guete punkt. sobald dkamera uf ihn zeigt isch er ufs mal chli seeehr befreit. 

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

Re: Es isch de Otaku Kerim gsi
Ich finde, er gaht z.B. rächt unbefange mit siine Mitmänsche um, ganz im Gägesatz zum total verängschtigte und verhaltene Volk, wome so im Alltag und im Uusgang begägnet.Herr Rossi hat geschrieben:ich glaubs er isch nid befreit, er isch besässe. ich wärte das aber au als positiv, solangs ihm wohl debii isch.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Ich glaub er isch de Nerv und er hett no gern Chüssi mit Fraue Prints und fappiere.
- NERV
- Comb@t Meido
- TRADINGPOINTS:
-
890
Luschtigerwis sind vor allem Usländer und alti Lüt immer extrem ufgschlosse und wei alles wüsse & fötele & mitmache während de durchschnittlich Schwizer Angst hett und so tuet als würd er/sie/es nüd gseh & ghöre & füehle.Vyse hat geschrieben:Ich finde, er gaht z.B. rächt unbefange mit siine Mitmänsche um, ganz im Gägesatz zum total verängschtigte und verhaltene Volk, wome so im Alltag und im Uusgang begägnet.Herr Rossi hat geschrieben:ich glaubs er isch nid befreit, er isch besässe. ich wärte das aber au als positiv, solangs ihm wohl debii isch.
PS: Bald chunt es neus Fideo. Denn gsesch mal wieder ganz guet, was ich meine.

Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
luschtigerwis? das stimmt sich total mit mine erfahrige.
gah mal uf italie go videos mache. deht findsch sicher no meh offni lüht.
gah mal uf italie go videos mache. deht findsch sicher no meh offni lüht.

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
ums mit dine wort z säge: it takes me then already yet wonder!NERV hat geschrieben:PS: Bald chunt es neus Fideo. Denn gsesch mal wieder ganz guet, was ich meine.
isch halt sone mischig zwüsche fremdschäme und faszination wenn du ufchrüzisch... 
das isch nid jedermanns sache.
lüt wo das nid cool finde als "verängschtiget" bezeichne findi jedoch nid so treffend.
zudem chunnt dr nerv in real life ja mängisch doch eher schüch übere wenn er nid grad am so sache mache isch...

das isch nid jedermanns sache.

lüt wo das nid cool finde als "verängschtiget" bezeichne findi jedoch nid so treffend.
zudem chunnt dr nerv in real life ja mängisch doch eher schüch übere wenn er nid grad am so sache mache isch...

Ich meine mit verängschtigt nöd in Bezug uuf dä Nerv und siini Extravaganz, sondern generell im ganz gwöhnliche, alltägliche Umgang vo Mänsche zunenand.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Ah so chellerchinder meinsch? lol
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
Otaku hää
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Nerv, chum morn uf Küssnacht as Chlausjage!
- NERV
- Comb@t Meido
- TRADINGPOINTS:
-
890
Ich bin am schaffe.Herr Rossi hat geschrieben:Nerv, chum morn uf Küssnacht as Chlausjage!

Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
isch am obigNERV hat geschrieben:Ich bin am schaffe.Herr Rossi hat geschrieben:Nerv, chum morn uf Küssnacht as Chlausjage!

NERV hat geschrieben: Luschtigerwis sind vor allem Usländer und alti Lüt immer extrem ufgschlosse und wei alles wüsse & fötele & mitmache während de durchschnittlich Schwizer Angst hett und so tuet als würd er/sie/es nüd gseh & ghöre & füehle.
Naja, Schwizer sind zum Teil sicher chli ruhiger und verhaltener (öpis wo ich au gern als Qualität betrachtä, bis zumene gwüssä Grad und wenn nid us de falschä Gründ), aber devo abzleitä dass si nüt gsehnd ghöred oder fühled tunktmi denn au grad chli komisch. Und oft heds villicht nid mit dir und dim Thema ztuä, sondern isch eh prinzipielli Sach.
Zudem chas natürlich doch durchuus au sii, dassi schlicht nid interessiert.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
Acid hat geschrieben: Zudem chas natürlich doch durchuus au sii, dassi schlicht nid interessiert.

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
das eine mit japanische meitli ufem chüssi imene erotische badekostüm komisch agluegt wird, isch ja wohl normal.
ui d schwiizer sind so verchlemmt, sie findet nöd mal das lustig.....eventuell isch din humor nöd jedermanns oder fraus gschmack.
in italie würdets neh grad steinige
ui d schwiizer sind so verchlemmt, sie findet nöd mal das lustig.....eventuell isch din humor nöd jedermanns oder fraus gschmack.
in italie würdets neh grad steinige
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
haha, ebe er söll uf italie. die werded sicher sehr was lache oder halt gsichtspalmiere. 
bzw. die zeiged ihri emotione eher. und ja, min humor ischs au nöd so. finds zum teil chli ufgsetzt.
"ah da ischt di kamera, ich reib jetz mein genital da drah!" aber söll er mache, findi.

bzw. die zeiged ihri emotione eher. und ja, min humor ischs au nöd so. finds zum teil chli ufgsetzt.
"ah da ischt di kamera, ich reib jetz mein genital da drah!" aber söll er mache, findi.

du respekt das er das durezieht, und git sicherlich en zielgruppe, aber vo de reaktione vo de lüüt her ufnes land z schlüsse isch grad gar chli mmmm....
uuserdem kennet sich die meiste schwiizer mit dem japs züügs nöd uus.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
toyota, shimano, nintendo, sony, heidi zeichetrickfilm etc.thaeye hat geschrieben: uuserdem kennet sich die meiste schwiizer mit dem japs züügs nöd uus.
kennt doch jede.

- Noldi_Palmer
- Pro Gamer Advanced
- TRADINGPOINTS:
-
00
Japanischi Schuelmeitli sind ganz allgemein uhuere super.
Alles...... alles tuehts mer weh.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
eigentlich händs in ganz asiä und england und sus fasch überall uniforme für d schuel.Noldi_Palmer hat geschrieben:Japanischi Schuelmeitli sind ganz allgemein uhuere super.
fraue polizei uniforme sind öppe s gliche.

- Noldi_Palmer
- Pro Gamer Advanced
- TRADINGPOINTS:
-
00
Und was wetsch jetzt demit säge. Sie sind nur deshalb heiss, wills in Uniforme sind oder was?geosnow hat geschrieben:eigentlich händs in ganz asiä und england und sus fasch überall uniforme für d schuel.Noldi_Palmer hat geschrieben:Japanischi Schuelmeitli sind ganz allgemein uhuere super.

Alles...... alles tuehts mer weh.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
galaxie frauepolizei legendegeosnow hat geschrieben:eigentlich händs in ganz asiä und england und sus fasch überall uniforme für d schuel.Noldi_Palmer hat geschrieben:Japanischi Schuelmeitli sind ganz allgemein uhuere super.

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
i gwuesse laender waer er eventuell scho lang weggsperrt worde.thaeye hat geschrieben:du respekt das er das durezieht, und git sicherlich en zielgruppe, aber vo de reaktione vo de lüüt her ufnes land z schlüsse isch grad gar chli mmmm....