Playstation 4
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: Playstation 4
http://playstation4.gaming-universe.de/ ... stest.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Würkli schwach. drum verchaufi mini ps vita. Bruch si nöd. Lieber uf de Wii U ufem Gamepad spiele ohni verzögerige.
Wieso bringeds das Züg nöd so wie Nintendo ane?
Würkli schwach. drum verchaufi mini ps vita. Bruch si nöd. Lieber uf de Wii U ufem Gamepad spiele ohni verzögerige.
Wieso bringeds das Züg nöd so wie Nintendo ane?
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Spiel vorher no Tearaway bitte! Ich han kei Vita 

Macht Sony keis Vita Böndel?
Das ganze Crossplay Züügs isch ebe scho no geil, ich gseh am grosse schwarze Mah sin Grund. Aber es git immer mal wieder Gründ vo so was chönti fönni sie. Zum biispiel wänn mehr Busfahrt chönt mehr GWAGGAMELE (genau so wirds gschriibe) wiiter spielä wo mehr a dä Playsi agfange hät.
Das ganze Crossplay Züügs isch ebe scho no geil, ich gseh am grosse schwarze Mah sin Grund. Aber es git immer mal wieder Gründ vo so was chönti fönni sie. Zum biispiel wänn mehr Busfahrt chönt mehr GWAGGAMELE (genau so wirds gschriibe) wiiter spielä wo mehr a dä Playsi agfange hät.
Links Terraria.. :heble: Uhuerä es super Spieli!
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
60
Weil Nintendo viel Zeit und Entwicklung in ein neues WiFi investiert hat, und Sony "nur" existierendes weiterverwendet?Goran hat geschrieben: Wieso bringeds das Züg nöd so wie Nintendo ane?
Wenn sie das wollen würden, könnten sie bestimmt auch etwas in der Art entwickeln - was aber wieder kostet.
Verkaufszahlen der PS4 scheinen ja regelrecht abzugehen... da sieht man mal, was ein vielversprechendes System, zu gutem Preis und passender Werbung zum Launch erreichen kann.
Für wele Pris CHF 699.-Master(G) hat geschrieben:gitts doch:
- LeviathanX
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
20
Also ich heiss Rony und find die Vita superTrunks hat geschrieben:Dä Vita isch krass, glaubs eigentli no fönni als gadget, aber in Europa heisset meh Chind Ronny als Ps Vitas im Huushalt stönd.

Den 3DS hab ich jetzt, wie auch den Vorgänger, nur wegen Zelda gekauft...
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
Wieso chan sony ned es bruchbars headset mitliefere? Wieso macht die wunderchischte ps4 keis noise cancelling wo glaub die erschti xbox scho het chöne?
Es isch unfassbar dumm...me mues bf4 sooo lieslig spiele und de kolleg ide party ghört glich na jede schuss wome macht
würklich mega fail!
Aja, hets ned gheisse d'eu ps4 sigi us japan und us us china?
Mini isch na ned eimol hangebliebe oder het sust zicke gmacht, die herre neger und landlolt hend immer mal wieder freezes
Omfg japan
Es isch unfassbar dumm...me mues bf4 sooo lieslig spiele und de kolleg ide party ghört glich na jede schuss wome macht

Mini isch na ned eimol hangebliebe oder het sust zicke gmacht, die herre neger und landlolt hend immer mal wieder freezes

Omfg japan

- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852

Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

- randy
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1820
TypeJ hat geschrieben: Mini isch na ned eimol hangebliebe oder het sust zicke gmacht, die herre neger und landlolt hend immer mal wieder freezes![]()

- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
mis grät bis jetzt au null problem - hoff es bliibt so, susch reg ich mich uf.
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
D'Freezes sind wohl eher Software als Hardware bedingt ehrlich gseit. BF4 schiint uuf jedere Plattform z'kämpfe.TypeJ hat geschrieben:Wieso chan sony ned es bruchbars headset mitliefere? Wieso macht die wunderchischte ps4 keis noise cancelling wo glaub die erschti xbox scho het chöne?
Es isch unfassbar dumm...me mues bf4 sooo lieslig spiele und de kolleg ide party ghört glich na jede schuss wome machtwürklich mega fail!
Mini isch na ned eimol hangebliebe oder het sust zicke gmacht, die herre neger und landlolt hend immer mal wieder freezes![]()
Omfg japan
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
freeze hani au im bf na nie ka! me gheid use und ps4 beendet denn s'game...das isch dumm aber ned tragisch!
aber ja, d'software vertreit en baldige patch...het einiges wo nervt, lol
aber ja, d'software vertreit en baldige patch...het einiges wo nervt, lol

- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Denn häsch du wohl meh Glück als mir, Lulz!
Das chasch luut säge!
Das chasch luut säge!
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ich han 1 freeze gha bis jetzt im BF4 und ich han scho viel gspielt... suscht hani no nie en freeze gha. ich würd also säge, es lieht am spiel.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Zum glück ha i ou das Problem nidTypeJ hat geschrieben:Wieso chan sony ned es bruchbars headset mitliefere? Wieso macht die wunderchischte ps4 keis noise cancelling wo glaub die erschti xbox scho het chöne?
Es isch unfassbar dumm...me mues bf4 sooo lieslig spiele und de kolleg ide party ghört glich na jede schuss wome machtwürklich mega fail!

Usserdäm chönt mä das aues per Updates behäbe

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
warum chan ich mit em päde nöd voice-chat mache?
er laberet irgendwas vo NAT settings.... es gaht mit em ländo, aber mit em päde nöd.
und ja, das headset isch fail. überhaupt isch voice-chat no über-fail uf de PS4.
ich hoffe mal, dass das jetzt nur am afang isch... ha geschter müesse skype verwende ufem händy, demit ich han chöne mit ihm schnurre. :typej:
er laberet irgendwas vo NAT settings.... es gaht mit em ländo, aber mit em päde nöd.
und ja, das headset isch fail. überhaupt isch voice-chat no über-fail uf de PS4.
ich hoffe mal, dass das jetzt nur am afang isch... ha geschter müesse skype verwende ufem händy, demit ich han chöne mit ihm schnurre. :typej:
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
ähä, jede hed das problem bejita, jede!!!Asura hat geschrieben:Zum glück ha i ou das Problem nidTypeJ hat geschrieben:Wieso chan sony ned es bruchbars headset mitliefere? Wieso macht die wunderchischte ps4 keis noise cancelling wo glaub die erschti xbox scho het chöne?
![]()
Usserdäm chönt mä das aues per Updates behäbe
hesch shco mit kollege gspielt und de chat gnutzt? denn hesch das problem sehr wohl!
hesch ja sicher keis anders HS dezuebecho wie mir

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
NAT MUES 1 oder 2 si, sust hesch lämpä!Master(G) hat geschrieben:warum chan ich mit em päde nöd voice-chat mache?
isch etz nid eso als wär das was neus
chasch ide netzwerksettings uf de ps4 luege was de status isch!
kolleg hed au typ 3 ka und er hed die einte ned verstande.
ports uftue und etz isch gued

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
oh je, ich hasse das, ich chume doch so ned druus mit router-settings... 
ich han sones swisscom teil, centro grande oder so... fuck, jetzt mueni no google...

ich han sones swisscom teil, centro grande oder so... fuck, jetzt mueni no google...
- Asskicker
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1170
swisscom 

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
Master(G) hat geschrieben:oh je, ich hasse das, ich chume doch so ned druus mit router-settings...
hahaha, kolleg mit dene probs het ebe au swisscom

aber er heds i 5min korrigiert!
im web siesch welli ports müend offe si und de stellsches i! isch ned sooo schwer