chan mir de kolleg mal alüte am abig LOL?
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Master(G) hat geschrieben:ich sueche grad scho sitt 15 minute, aber ich verstah nur bahnhof.
chan mir de kolleg mal alüte am abig LOL?
S einzige Problem wo i ha, isch das eifach s HS z lisli isch, me aber nid!TypeJ hat geschrieben:ähä, jede hed das problem bejita, jede!!!Asura hat geschrieben:Zum glück ha i ou das Problem nidTypeJ hat geschrieben:Wieso chan sony ned es bruchbars headset mitliefere? Wieso macht die wunderchischte ps4 keis noise cancelling wo glaub die erschti xbox scho het chöne?
Es isch unfassbar dumm...me mues bf4 sooo lieslig spiele und de kolleg ide party ghört glich na jede schuss wome machtwürklich mega fail!
![]()
Usserdäm chönt mä das aues per Updates behäbe
hesch shco mit kollege gspielt und de chat gnutzt? denn hesch das problem sehr wohl!
hesch ja sicher keis anders HS dezuebecho wie mir
Was de so?TypeJ hat geschrieben:freeze hani au im bf na nie ka! me gheid use und ps4 beendet denn s'game...das isch dumm aber ned tragisch!
aber ja, d'software vertreit en baldige patch...het einiges wo nervt, lol
cool, de bejita het e anderi ps4 und es anders hs als de rescht vode welt übercho!Asura hat geschrieben:S einzige Problem wo i ha, isch das eifach s HS z lisli isch, me aber nid!TypeJ hat geschrieben:ähä, jede hed das problem bejita, jede!!!Asura hat geschrieben:Zum glück ha i ou das Problem nidTypeJ hat geschrieben:Wieso chan sony ned es bruchbars headset mitliefere? Wieso macht die wunderchischte ps4 keis noise cancelling wo glaub die erschti xbox scho het chöne?
Es isch unfassbar dumm...me mues bf4 sooo lieslig spiele und de kolleg ide party ghört glich na jede schuss wome machtwürklich mega fail!
![]()
Usserdäm chönt mä das aues per Updates behäbe
hesch shco mit kollege gspielt und de chat gnutzt? denn hesch das problem sehr wohl!
hesch ja sicher keis anders HS dezuebecho wie mir
Audio quali isch top, und i ghöre kei störendi grüsch wenn niemer am redä isch
spiel mal en shooter zeme und sound über d'alag und seg mer denn namal das nid de sound vode kollege ghörsch!Asura hat geschrieben:Ähh mini kollegä hei ou kei Problem i weiss ja nid
Es isch eifach z weni lut, und ab und zue ghöre i mi lisli bi dä Kollegä no einisch, aber äbe, das cha patchet wärde, d scheiss Hardware vor Bone zum Bispiu nidAsura hat geschrieben:Ähh mini kollegä hei ou kei Problem i weiss ja nid
Ja das isch was angers, aber sorry wenn so heftig soundisch ghört das jedä, ou bim xbone chatTypeJ hat geschrieben:spiel mal en shooter zeme und sound über d'alag und seg mer denn namal das nid de sound vode kollege ghörsch!Asura hat geschrieben:Ähh mini kollegä hei ou kei Problem i weiss ja nid
du bisch so ä erbärmlichi wurschtAsura hat geschrieben:Es isch eifach z weni lut, und ab und zue ghöre i mi lisli bi dä Kollegä no einisch, aber äbe, das cha patchet wärde, d scheiss Hardware vor Bone zum Bispiu nidAsura hat geschrieben:Ähh mini kollegä hei ou kei Problem i weiss ja nid
was isch etz das wieder für e ussag????Asura hat geschrieben: d scheiss Hardware vor Bone zum Bispiu nid
ebe nid du mongo!Asura hat geschrieben:Ja das isch was angers, aber sorry wenn so heftig soundisch ghört das jedä, ou bim xbone chatTypeJ hat geschrieben:spiel mal en shooter zeme und sound über d'alag und seg mer denn namal das nid de sound vode kollege ghörsch!Asura hat geschrieben:Ähh mini kollegä hei ou kei Problem i weiss ja nid
mol, bi dänä wo z'dumm gsi sind, s'headset richtig ah zlege.TypeJ hat geschrieben:ebe nid du mongo!Asura hat geschrieben:Ja das isch was angers, aber sorry wenn so heftig soundisch ghört das jedä, ou bim xbone chatTypeJ hat geschrieben:spiel mal en shooter zeme und sound über d'alag und seg mer denn namal das nid de sound vode kollege ghörsch!Asura hat geschrieben:Ähh mini kollegä hei ou kei Problem i weiss ja nid
uf de box hets das problem gar nie geh
Jaja da hani sä wieder chöne führelocke d Xbots mit nume eim spruch hehe, i ha d Xbox ou gha, und da hesch viu vo dä angerä ghört was si spile, oder äbe dr TV isch z lut gsiTypeJ hat geschrieben:achso, ok, aso bim bejita demfall
du bisch dä einzig trottel wo immer d'xbox tuät is gschpräch bringe. was häsch dä für komplex?Asura hat geschrieben:
Jaja da hani sä wieder chöne führelocke d Xbots mit nume eim spruch hehe, i ha d Xbox ou gha, und da hesch viu vo dä angerä ghört was si spile, oder äbe dr TV isch z lut gsi![]()
Aber isch guet, isch Xbox isch perfekt!
tendenziell bisch du de uslöser... nur so, mal in ruum gworfe....Asura hat geschrieben:Chöi mir nid ufhöre üs immer fertig z mache?
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 6 Gäste