back to topic:
han echli glese betreffend SSD und SSD Hybrid platte ibau! bringt ja praktisch NIX! lol, bisch ja blöd wenns machsch!
lol, 2 sekunde schneller, ololol
Moderatoren: Master(G), zeromeier
gid au null grund das zmachäMaster(G) hat geschrieben:whar, niemer macht das...
Normau dä scheiss wot ou niemerGoran hat geschrieben: Es hat genug XBOX One Bundles im Gamestop.-)
Doch anschienend scho. MS hät scho 2 MIo XBOX One verchauft. .-)Asura hat geschrieben:Normau dä scheiss wot ou niemerGoran hat geschrieben: Es hat genug XBOX One Bundles im Gamestop.-)
Quatsch, usserdäm isch sony bi denä zahle scho vore wuche gsi, und ps4 hät sich scho 5 millione mau verchouft, häts grätGoran hat geschrieben:Doch anschienend scho. MS hät scho 2 MIo XBOX One verchauft. .-)Asura hat geschrieben:Normau dä scheiss wot ou niemerGoran hat geschrieben: Es hat genug XBOX One Bundles im Gamestop.-)
Nei nie gha, derfür stotterä d Games bi mir weni d Ps4 im standby modus über d nacht ha gha, und ha its im party chat ou scho angeri Lüt ghörtPandemonium hat geschrieben:Gits no ander wo das Problem au händ. Ab und zue hät d PS eifach s Gfühl de Ton spinnt jetzt. Denn chunt er so abghackt, s Spiel lauft völlig normal wiiter aber es isch nöd zum uushalte und ich mues de Chaste neu starte. Zersch hani gmeint es seg es Battlefield problem aber has letschti au bim NBA gha.
Gester isch eis cho, auso wird nächst wuche sicher nid scho wieder eis choPandemonium hat geschrieben:Söt nöd nöchst Wuche es Update cho? So Züg findi scho es bitz müehsam.
Ich han geschter äs PS4 und BF4 Update übercho.. wobii BF4 isch glaubs das mit China gsi.Pandemonium hat geschrieben:Söt nöd nöchst Wuche es Update cho? So Züg findi scho es bitz müehsam.
was mit china?resuscitation hat geschrieben:Ich han geschter äs PS4 und BF4 Update übercho.. wobii BF4 isch glaubs das mit China gsi.Pandemonium hat geschrieben:Söt nöd nöchst Wuche es Update cho? So Züg findi scho es bitz müehsam.
Vyse hat geschrieben:Hey echt, was lauft mit eu? srsly, WTF!?
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 4 Gäste