Fehler Code: 022-2502
Diese Nintendo Network ID kann nicht verwendet werden, da die Ländereinstellung der ID nicht mit der des Systems übereinstimmt.

Moderatoren: Master(G), zeromeier
Fehler Code: 022-2502
Diese Nintendo Network ID kann nicht verwendet werden, da die Ländereinstellung der ID nicht mit der des Systems übereinstimmt.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Sega kündigt 3D After Burner II an
11.12.13 - Sega gibt bekannt, dass der Shooter 3D After Burner II am 18.12.13 im japanischen eShop als Download erscheinen wird. Der Preis für den überarbeiteten Klassiker von 1987 beträgt Yen 800.
Neu ist der "Moving Cabinet Mode". Er soll einen ähnlichen Effekt vermitteln wie der Automant, der sich je nach Flugverhalten des F-14 Tomcat Kampfjets entsprechend bewegt hat. Hinzu kommt auch ein "Special Mode" mit einem "Lock-On Shooting System", in dem sich der Spieler in den Luftkämpfen gegen seine Feinde behaupten muss.
Tatsujin hat geschrieben:wenn die mal thunder blade und power drift 3D bringed flippi uus!!!
Ich freu mi ufs Smash bros 3dsHerr Rossi hat geschrieben:It's printing money
Richtig so gsi!Marco_in_motion hat geschrieben:After Burner! sooo hert! das isch de grund gsi warum dasi amigs de megadrive vom Kolleg usglehnt han
obschon das es dert druff truurig schlächt isch gsi. PCE ebe für dä gwünn^^Marco_in_motion hat geschrieben:After Burner! sooo hert! das isch de grund gsi warum dasi amigs de megadrive vom Kolleg usglehnt han
Tatsujin hat geschrieben:obschon das es dert druff truurig schlächt isch gsi. PCE ebe für dä gwünn^^Marco_in_motion hat geschrieben:After Burner! sooo hert! das isch de grund gsi warum dasi amigs de megadrive vom Kolleg usglehnt han
hahaha..ja isch frischMarco_in_motion hat geschrieben:ich ha mit 10i nonig gwüsst was e pce isch. und wännis gwüsst hett, hetti trotzdem null Chance gha zum eini übercho das isch im 91' gsi mann, de ander hät de megadrive ganz neu übercho gha und isch de Chef im quartier gsi. vorher hämmer gmeint Videospieli gsehnd für immer uus wiä G&W, Intellivision und nes.
Und mir händ Afterburner alli gliebt "s'schnälle Flugi-spiel"...
SEGA does what nintendontMarco_in_motion hat geschrieben:ich ha mit 10i nonig gwüsst was e pce isch. und wännis gwüsst hett, hetti trotzdem null Chance gha zum eini übercho das isch im 91' gsi mann, de ander hät de megadrive ganz neu übercho gha und isch de Chef im quartier gsi. vorher hämmer gmeint Videospieli gsehnd für immer uus wiä G&W, Intellivision und nes.
Und mir händ Afterburner alli gliebt "s'schnälle Flugi-spiel"...
and only NEC does it better than both togetherHekel hat geschrieben: SEGA does what nintendont
*Hust* Arcade is spiel bring *hust*Tatsujin hat geschrieben:and only NEC does it better than both togetherHekel hat geschrieben: SEGA does what nintendont
shooters mit flüügerli sind allg. "flugi-spiel" gsi, dänn häsch no unterschide was so passiert isch im Spiel und es dänn ebe so betitlet.Tatsujin hat geschrieben:"s'schnälle Flugi-spiel"
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste