tuesch di lo impfe?
Moderatoren: Master(G), Avenger
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
gsehsch sie isch artzt und weiss das sie sich mit pharma medikation lieber zrugg haltet und nur im ernschtfall verschriebt. 

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

Re: tuesch di lo impfe?
so isch es. drum hani au 0 bedenke wenn si mer nach 10 johr widermol e impfig git
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
ich weiss nid öbs e zämehang git, aber ich bi sletscht mol chrank gsii vor 6 johr. und s zwöitletscht mol vor 14 johr. s drittletsch mol vor 21 johr, also mit 15 woni die letscht impfig überhaupt becho ha. denn hani au sletscht mol medikament ignoh (ussert bi de kreisi infektion im bei).
mit chrank sii mein ich lenger als 24 schtund eini vo fogende symptom: erhöhti temperatur, de chotzer/schisser, gliderschmärze oder suscht.
lenger als 3 täg bini nur als chind chrank gsii, also während de impfphase. e mögliche zämehang wär würklech no interessant zwüsse.
ich mues mi nid froge öb ich mit impfe, medis etc. meh chrank wär, ich säg mir eifach dasi oni sehr guet dra bi.
mit chrank sii mein ich lenger als 24 schtund eini vo fogende symptom: erhöhti temperatur, de chotzer/schisser, gliderschmärze oder suscht.
lenger als 3 täg bini nur als chind chrank gsii, also während de impfphase. e mögliche zämehang wär würklech no interessant zwüsse.
ich mues mi nid froge öb ich mit impfe, medis etc. meh chrank wär, ich säg mir eifach dasi oni sehr guet dra bi.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
en normale mensch isch au nöd länger chrank i dim alter. ussert er hät malaria, dengue, chinderlähmig etc.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
stimmt.. usserd mal en schnudderi oder hueschte chan halt scho aahalte. oder hesch was anders aernschts. s git ja, und ganz unuebertriebe ca. 829'483'647 verschiedeni chrankheite.

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
malaria, so wirsch easy los:geosnow hat geschrieben:en normale mensch isch au nöd länger chrank i dim alter. ussert er hät malaria, dengue, chinderlähmig etc.
Quelle
wer uf sini gsundheit achtet muess eigentlich eh kei angscht vor chrankheite ha.

- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
Mirakel mineralie?
Hesch schomal gha?
Hesch schomal gha?
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
nei, ha keh malaria. mirakel, lol. 

Mastler(P) hat geschrieben:genau, lungenentzündung schiens. 52 isch sie gsi.

Eues Wüsse hät nid emal Wikipedia niveau.
AIDS
--> Opportunistischer ErregerAcquired Immune Deficiency Syndrome, auch Acquired immunodeficiency syndrome (englisch für „erworbenes Immundefektsyndrom“), zumeist abgekürzt AIDS oder Aids, bezeichnet eine spezifische Kombination von Symptomen, die beim Menschen infolge der durch Infektion mit dem Humanen Immundefizienz-Virus (HI-Virus, HIV) induzierten Zerstörung des Immunsystems auftreten.[1] Bei den Erkrankten kommt es zu lebensbedrohlichen opportunistischen Infektionen und Tumoren.
A AIDS stirbt bekanntlich niemer. AIDS isch bekanntlich numme d Beschribig vor Immunschwächi/Störig verursacht dür d HI-VireUnter opportunistischen Erregern versteht man Bakterien, Pilze, Viren und Parasiten, die sich eine Primärerkrankung und die dadurch geschwächte Verfassung des Körpers (vor allem des Immunsystems) zunutze machen und somit eine opportunistische Infektion verursachen. Sie nutzen also die Gelegenheit (lateinisch opportunitas), sich während der Immunschwäche des Erkrankten zu vermehren. Beispiele:
Pneumocystis-Pneumonie (PCP): besondere Form einer Lungenentzündung durch den Pilz Pneumocystis jirovecii (früher fälschlicherweise P. carinii zugewiesen), die vor allem bei Aids auftritt und zu der Entdeckung dieser Immunschwäche-Erkrankung geführt hat
Legionärskrankheit (Legionellen-Pneumonie): durch Legionella pneumophila hervorgerufene Lungenentzündung, betroffen sind hauptsächlich ältere und immungeschwächte Menschen.
Toxoplasmose: verursacht durch den Parasiten Toxoplasma gondii, betroffen sind immungeschwächte Menschen, z. B. bei HIV-Infektion.
Progressive multifokale Leukenzephalopathie: eine schwere Hirninfektion, verursacht durch den JC-Virus, z. B. bei HIV-Infektion oder bei Behandlung mit Immunsuppressiva oder mit monoklonalen Antikörpern wie Efalizumab, Natalizumab oder Rituximab
Tuberkulose: tritt häufig bei immungeschwächten Patienten auf, insbesondere AIDS-Kranke und Organtransplantierte entwickeln offene Infektionen, die nicht auf die Lunge beschränkt sind, während ein Großteil der Infektionen von immunkompetenten Personen nur zu einer latenten Infektion führt
Kandidose: durch Candida albicans ausgelöste, meist endogene Infektion
Aspergillose: meist durch Aspergillus fumigatus ausgelöste exogene Infektion
CMV-Infektion: kann u.a. zu Kolitis, Ösophagitis, Retinitis, Pneumonie, Transplantabstoßung und Enzephalitis führen
HSV-Infektionen: kann u.a. zu Pneumonie, Enzephalitis und Sepsis führen
Zudem hett dr MAstler de Tegscht ja gar nid begriffe. das gsehni ersch itz :typej:
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Herr Rossi hat geschrieben:ich weiss nid öbs e zämehang git, aber ich bi sletscht mol chrank gsii vor 6 johr. und s zwöitletscht mol vor 14 johr. s drittletsch mol vor 21 johr, also mit 15 woni die letscht impfig überhaupt becho ha. denn hani au sletscht mol medikament ignoh (ussert bi de kreisi infektion im bei).
ich bi da numme Laie, aber e ehöti Temparatur nachem Impfe chönt also kausal mitem Impfe zämehange.
Wenn meh numme es Bitzli versteit, was meh da eigetlich macht, denn sött eim das eigetlich klar si.

shit bisch du tumm

Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
ok. easy. aber für dass das ihres imunsystem so.. kabutt gsi isch hät sie no recht lang gläbt.
und dä text suggeriert das medis ihre und vorallem ihrne chind härt hälfe würded. das glaub ich nöd.
wie stasch du zu aids medis?
Quelle
und dä text suggeriert das medis ihre und vorallem ihrne chind härt hälfe würded. das glaub ich nöd.
wie stasch du zu aids medis?
tuberkulose gillt ih villne länder schiens scho als aids..Tuberkulose: tritt häufig bei immungeschwächten Patienten auf
Quelle

- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
aids gilt hützutag als "gheilt", im ganz krasse gegesatz zu krebsMastler(P) hat geschrieben: wie stasch du zu aids medis?
"gheilt" dorum will mit medis d'überlebens chance sehr gross isch. so wit ich weiss muemer die aber lebenslang ne, es laht sich aber relativ sorglos demit lebe, vergliche mit vor 20 jahr.
aids bringt au niemert um, es isch en immun schwächi und die chrankheite wo denn ned bekämpft werde chönd bringed eine um, ich han das aber scho so verstande, dass du und de rossi das wüsses. hoffi iets mal.
natürlich güts lüt wo behauptet, aids het nie tödlichi folge gha bzw. gits gar nöd oder het mitem HIV virus kein zämhang.
aber das sind die öppe die gliche wo behauptet de club of rome het aids entwicklet zum schwuli und neger umzbringe
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Wow, grad 6 groels. Das underschtricht, wenn überhaupt öpis, dini unfassbari Arroganz.emP hat geschrieben:Herr Rossi hat geschrieben:ich weiss nid öbs e zämehang git, aber ich bi sletscht mol chrank gsii vor 6 johr. und s zwöitletscht mol vor 14 johr. s drittletsch mol vor 21 johr, also mit 15 woni die letscht impfig überhaupt becho ha. denn hani au sletscht mol medikament ignoh (ussert bi de kreisi infektion im bei).
ich bi da numme Laie, aber e ehöti Temparatur nachem Impfe chönt also kausal mitem Impfe zämehange.
Wenn meh numme es Bitzli versteit, was meh da eigetlich macht, denn sött eim das eigetlich klar si.
![]()
![]()
![]()
shit bisch du tumm
![]()
![]()
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
isch no gäbig fürd pharma konzern, so en lebenslang nötigi ihnahm vo medikamänt.
und ja, ich glaub das ich und dä ross wüssed für was aids staht.
und nei, chrebs chammer sehr wohl heile. verschideni methode werded scho sitt ca. 30 jahr unterdrückt.
ich ha scho interviews vo mind. 5 lüht gläse oder gseh, wo teilwiis mitm sichere tod diagnostiziert worde sind und sich hauptsächlich dur eh kompletti nahrigsumstellig gheilt händ.
wenn aber di ganz ziit unnützes und dräck ih din körper lasch und ihn au no mit chemo schwächsch, chan er sich natürlich schlecht vom chrebs befreie.
das müsst au dir ihlüchte. hoffi iets mal.
und ja, ich glaub das ich und dä ross wüssed für was aids staht.
und nei, chrebs chammer sehr wohl heile. verschideni methode werded scho sitt ca. 30 jahr unterdrückt.
ich ha scho interviews vo mind. 5 lüht gläse oder gseh, wo teilwiis mitm sichere tod diagnostiziert worde sind und sich hauptsächlich dur eh kompletti nahrigsumstellig gheilt händ.
wenn aber di ganz ziit unnützes und dräck ih din körper lasch und ihn au no mit chemo schwächsch, chan er sich natürlich schlecht vom chrebs befreie.
das müsst au dir ihlüchte. hoffi iets mal.

- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
Wenn dpharma bi aids chan schön lebenslang medikament verschriebe werum sinds denn bim chrebs so tumm und bringet dlüt nach churzer zit mit chemo um?
wie du dir vorstelle chasch halt ich rein gar nüt vo scharlatenerie wie dine mirakel mineralie usem andere topic. det isch d'grenze vo mim verständnis für verschwörige erreicht, will det mit lebensbedrohliche lüge es riese gschäft mit naive lüt wie dir, wo jedem youtube video me glaube als de NZZ schenked, gmacht wird.
mir isch klar dass du das au vode ganza pharma industrie haltisch, und e isch mit sicherheit au wahr, dass det enorm viel schief lauft und milliarde mit tod verdient wird.
aber es bleibt eim leider wenig anders übrig wenn d'alternative s'trinke vo bleichmittel für 1000$, hymalaia salz oder handuflege sind.
wie du dir vorstelle chasch halt ich rein gar nüt vo scharlatenerie wie dine mirakel mineralie usem andere topic. det isch d'grenze vo mim verständnis für verschwörige erreicht, will det mit lebensbedrohliche lüge es riese gschäft mit naive lüt wie dir, wo jedem youtube video me glaube als de NZZ schenked, gmacht wird.
mir isch klar dass du das au vode ganza pharma industrie haltisch, und e isch mit sicherheit au wahr, dass det enorm viel schief lauft und milliarde mit tod verdient wird.
aber es bleibt eim leider wenig anders übrig wenn d'alternative s'trinke vo bleichmittel für 1000$, hymalaia salz oder handuflege sind.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
warum weissi nöd, ich glaub aber das chemo doch au erheblich tührer isch als aids medis.
usserdem isch di ganz schuel medizin au extrem vo rockefeller und co pusht und ufbaut worde. das sind ja bekanntlich extremi eugenik befürworter.
"scharlatenerie wie dine mirakel mineralie" -
ja es riese gschäft. die "zauber mineralie" sind dreck billig.
"It should be noted that the retail cost of treating one malaria case with MMS is approximately $0.15, not including the cost of a plastic cup, ½ a glass of water, the staff and the initial malaria test. "
hätsch es video gluegt anstatt automatisch abzblocke und das als "scharlatenerie " abztue hätsch es gwüsst.
und eh nahrigsumstellig wo natürlicher gstaltet wird isch au höchstens genau so tühr wie eh durchschnittlichi ernährig.
ich gseh also, du blocksch schiens automatisch ab und haltisch ah dine illusione fescht, dass alternativ heilige automatisch es vielfaches tührer sind als pharma medis.
... :/
usserdem isch di ganz schuel medizin au extrem vo rockefeller und co pusht und ufbaut worde. das sind ja bekanntlich extremi eugenik befürworter.
"scharlatenerie wie dine mirakel mineralie" -

"It should be noted that the retail cost of treating one malaria case with MMS is approximately $0.15, not including the cost of a plastic cup, ½ a glass of water, the staff and the initial malaria test. "
hätsch es video gluegt anstatt automatisch abzblocke und das als "scharlatenerie " abztue hätsch es gwüsst.
und eh nahrigsumstellig wo natürlicher gstaltet wird isch au höchstens genau so tühr wie eh durchschnittlichi ernährig.
ich gseh also, du blocksch schiens automatisch ab und haltisch ah dine illusione fescht, dass alternativ heilige automatisch es vielfaches tührer sind als pharma medis.

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
häsch die persönlich kenneglernt?Mastler(P) hat geschrieben:ich ha scho interviews vo mind. 5 lüht gläse oder gseh
was sind scho 5 lüt. sägemeer jede 5ti a chrebs stirbt. das isch so 1:50'000'000 oder so. klar, viellicht sind bide einte eifach au falsch diagnostiziert worde, oder d beleg vertuscht worde.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
wemer scho so en schöni fake chrankheit het und det es fake treatment abütet findis iets aber ganz schön tumm wemer das fake treatmend tödlich macht.Mastler(P) hat geschrieben:warum weissi nöd, ich glaub aber das chemo doch au erheblich tührer isch als aids medis.
es paar lebed ja nedmal ein monat nach de diagnose?
stell dir das verlorene kapital vor. das tunktmi iets sehr unglaubwürdig
Illusione, soso."scharlatenerie wie dine mirakel mineralie" -
ich wünscht eifach du würdsch nur en bruchteil vo dinere skeptik au bi dine wunderheiler awende.
0.15$ sind velicht eigechoschte woner het wenn die märligschichte vo sine wunderheilihe in afrika würkli wahr wäred.
dasch au ned überraschend, miracle mineral supplements sind schliesslich nüt anders als reine industrie bleicher. de macht logischerweis chrank und teilwis tot, aber anders thema.
wenn du das chaufe willsch gsehts aber andersch us, s'chlinschte paket zum chaufe choschter zwüsche 10 und 20$.
MMS heilt ja aber chrebs, aids, malaria und no vieles anders. mirakel minearlie isch würkli en treffendere name. aber wenn du das demit heile willsch muesch natürli vill dezue chaufe, au ne an aktivator und am beschte es buech dezue, chunnsch locker uf en summe womer als abzocke bezeichne chan, natürlich nur wennmer so lang überlebt.
uf mis bispil vo 1000$ bin ich cho, will paar scharlathane i de usa und australie therapie mit dem abote hend für de pris, teilwis au meh.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
und wievill lüht versuechet sich autonom zheile? und wivill göhnd ad öffentlichkeit und wiederrum uf wievill devo stoss ich?geosnow hat geschrieben:was sind scho 5 lüt. sägemeer jede 5ti a chrebs stirbt. das isch so 1:50'000'000 oder so. klar, viellicht sind bide einte eifach au falsch diagnostiziert worde, oder d beleg vertuscht worde.
es sind eigentlich alles meh zuefäll gsi, han nonig direkt danah recherchiert.
diversifiziere. di riche sind eh gnueg riich. lieber au grad es paar "mitesser" besietige. tunkt mi jetz nöd unlogisch. isch aber au nur min zämmereim.Moff hat geschrieben:wemer scho so en schöni fake chrankheit het und det es fake treatment abütet findis iets aber ganz schön tumm wemer das fake treatmend tödlich macht.
es paar lebed ja nedmal ein monat nach de diagnose?
stell dir das verlorene kapital vor. das tunktmi iets sehr unglaubwürdig
ok, danke.Moff hat geschrieben:Illusione, soso.
ich wünscht eifach du würdsch nur en bruchteil vo dinere skeptik au bi dine wunderheiler awende.
0.15$ sind velicht eigechoschte woner het wenn die märligschichte vo sine wunderheilihe in afrika würkli wahr wäred.
dasch au ned überraschend, miracle mineral supplements sind schliesslich nüt anders als reine industrie bleicher. de macht logischerweis chrank und teilwis tot, aber anders thema.
wenn du das chaufe willsch gsehts aber andersch us, s'chlinschte paket zum chaufe choschter zwüsche 10 und 20$.
MMS heilt ja aber chrebs, aids, malaria und no vieles anders. mirakel minearlie isch würkli en treffendere name. aber wenn du das demit heile willsch muesch natürli vill dezue chaufe, au ne an aktivator und am beschte es buech dezue, chunnsch locker uf en summe womer als abzocke bezeichne chan, natürlich nur wennmer so lang überlebt.
uf mis bispil vo 1000$ bin ich cho, will paar scharlathane i de usa und australie therapie mit dem abote hend für de pris, teilwis au meh.
ich han mich nur churz damit, ufgrund vom geo usenandgsetzt.
ich han au nöd gwüsst das es so skandalösi halbschlaui gitt wo damit wänd chölle schäffle, sondern nur vo dem rot chrütz typ gwüsst.
ich glaub du häsch rächt, ich bin mängisch zu unkritisch mit dä alternativ mediziner und ihrne methode.
han aber s gfühl dass das eher bi sache passiert wo mich nöd direkt tangieret. wie ebe zb. malaria.
ich dank der aber ernschthaft für din input und entschuldige mich für min ton. isch mer echli übertriebe iecho, aber jetz verstahn di besser.

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
ich glaub es gid zwöi drüü wesentlichi pünkt, warum ich sehr kritisch gägenüber de klassische medizinische behandlig bi.
zum einte zell ich uf d selbschtheiligschräft, wo mer dür ernährig und ganz allgemein meh verantwortig sim körper gägenüber relativ liecht cha aktiviere oder verbessere.denn dämk ich au, dass grad chind nid vor chinderchrankheite seled bewahrt wärde sondern si seled düremache bzw. mer sels lo drufacho.
was ich i de gsellschaft vorwirfe isch schlicht; si isch völlig verweichlicht und uf schnell fit sii trimmt. da es tablettli gäge magebrönne, det es alkaselzer oder e chopfwehtablette. DAS findi krass, es isch vo de gsellschaft völlig akzeptiert und völlig normal. debi isch enorm vil potential für vorbügendi massnahme und richtigi behandlig in form vo ursachebekämpfig ume. ich ghör vil sätz wie: das isch so hützutags, mer chas nid ufhalte die entwicklig etc.
logisch isch z.b. binere körperbedrohliche infektionschrankheit e erschtbehandlig zur stabilisierig mit entsprächende medikament unabdingbar. langziitbehandlige (zitat vo mim arzt: si nämed eifach so lang bis d packig leer isch, wtf!?) für de körper e belaschtig und schädlich.
d lüüt würded gschider dehei blibe und vil schlafe und/oder chli a die früsch luft, bewege, richtig ässe etc. als sich mit medis a arbetsplatz zquäle und s gfühl zhaa das es oni sii nid lauft. völlig bireweichi ischtellig.
zum einte zell ich uf d selbschtheiligschräft, wo mer dür ernährig und ganz allgemein meh verantwortig sim körper gägenüber relativ liecht cha aktiviere oder verbessere.denn dämk ich au, dass grad chind nid vor chinderchrankheite seled bewahrt wärde sondern si seled düremache bzw. mer sels lo drufacho.
was ich i de gsellschaft vorwirfe isch schlicht; si isch völlig verweichlicht und uf schnell fit sii trimmt. da es tablettli gäge magebrönne, det es alkaselzer oder e chopfwehtablette. DAS findi krass, es isch vo de gsellschaft völlig akzeptiert und völlig normal. debi isch enorm vil potential für vorbügendi massnahme und richtigi behandlig in form vo ursachebekämpfig ume. ich ghör vil sätz wie: das isch so hützutags, mer chas nid ufhalte die entwicklig etc.
logisch isch z.b. binere körperbedrohliche infektionschrankheit e erschtbehandlig zur stabilisierig mit entsprächende medikament unabdingbar. langziitbehandlige (zitat vo mim arzt: si nämed eifach so lang bis d packig leer isch, wtf!?) für de körper e belaschtig und schädlich.
d lüüt würded gschider dehei blibe und vil schlafe und/oder chli a die früsch luft, bewege, richtig ässe etc. als sich mit medis a arbetsplatz zquäle und s gfühl zhaa das es oni sii nid lauft. völlig bireweichi ischtellig.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
chan ich so underschriebe. 
für mich macht symptombekämpfig eifach kenn richtige sinn.
wenn en brandstifter eis huus nachm andere ahzündt, tusch en doch au lieber usfindig und unschädlich mache, anstatt jedä tag usezrenne zum hüser lösche.

für mich macht symptombekämpfig eifach kenn richtige sinn.
wenn en brandstifter eis huus nachm andere ahzündt, tusch en doch au lieber usfindig und unschädlich mache, anstatt jedä tag usezrenne zum hüser lösche.

- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
dasch super, ich bin au so guet wie nie chrank.Herr Rossi hat geschrieben:zum einte zell ich uf d selbschtheiligschräft, wo mer dür ernährig und ganz allgemein meh verantwortig sim körper gägenüber relativ liecht cha aktiviere oder verbessere.
aber wäg dem allgemein meidzin kritisch zbeäuge findi iets au denäbe.
es isch ja au ned so, dass früener, wo lüt nanig "verweichlet" gsi sind, all strächer gsi sind.
früener sind lüt reihewis a lappalie wie lungeentzündig gstorbe, vieles, was ide letschte 100 jahr niemert me chratzt isch früehner tödlich gsi. ned jede het so en starche körper zum das vo allei abwehre, vo dem her chamer vo mir us ruhig nutze was sich bewährt het.
ich chan dini istellig guet nahvollzieh, es isch au keis gheimniss, dass mer de körper sött belaschte zum ihn stärche.
aber ich denke dass d'lebenserwartig öppe dopplet so höch isch wie vor paar hundert jahr spricht für sich.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
was leider nid nur vorteil het. stichwort überalterig, überbevölkerig etc.Moff hat geschrieben:aber ich denke dass d'lebenserwartig öppe dopplet so höch isch wie vor paar hundert jahr spricht für sich.
das düresüüche füert denn zu schtärbehilf (wo imo völlig zu unrecht kriminalisiert wird). es zeiht viles mit sich nache. und nei, au wenn ich sälber sett betroffe sii, wenns mi butzt denn butzts mi, und wenns de wägere lungenentzündig isch. pech gha
Wiä vil dass allerdings mit dem Thema do ztuä hed isch en anderi Frog. Einersits isch diä durchschnittlich Läbenserwartig öpis wo au sehr fescht mit de Chindersterblichkeit zämähängt. Früener sind Lüt nid eifach numä 40 wordä, sondern es sind eifach sehr viel Chinder gstorbä bevors überhaupt ihres erschtä Läbensjohr hinter sich brocht händ. Dass druckt denn de Durchschnitt enorm i d Tüfi. Das heisst d Wahrschindlichkeit dass es Chind über es Johr alt wird, isch vil chliner gsi als Hüt, wenn es Chind mol es paar Jöhrli gläbt hed, isch d Wahrschindlichkeit dasses dütlich älter wordä isch wiä diä durchschnittlich Läbenserwartig denn aber plötzlich rächt gross gsi.Moff hat geschrieben:aber ich denke dass d'lebenserwartig öppe dopplet so höch isch wie vor paar hundert jahr spricht für sich.
Zudem hed d Intensivmedizin wohl genau so viel Ifluss. Au det wider, d Müeter wo bim Gebäre gstorbä sind. Und diä ganzi Chirurgie. Sehr viel Verletzigä womer Hüt Notfallmässig wieder chan zämäflickä, und den zum kei witere Ifluss uf d Läbenserwartig hed, will alles guet gloffä isch mached genau so en Unterschied wiä en villicht chli kompliziertere Bruch, womer Hützutags zum Teil ohni grossi Problem mitere Operation wider chan Zämäflickä, früehner teilwiis aber nid nur zunere Beiträchtigung vo de Mobilität und Möglichkeitä, sondern villicht au no zu Entzündigä und Belaschtigä fürs Imunsystem bis as Läbensändi. Das isch au Medizin, isch aber nid eifach s glichä Thema wiä Impfigä, oder Medikament für alles und jedä.
Nid zvärgässä all diä Chrieg und Sachä ständig, wo viel Jungi Mänschä gstorbä sind.
Durchschnittlichi Lebenserwartig isch e so öpis wo immer wider erwähnt wird. Eigentlich chamer devo aber fascht gar nüt ableitä, mol abgseh vo de eifachä Usssag, dass halt ebä diä durchschnittlich Lebenserwartig höcher oder tüüfer isch.
Zudem mues mer au gseh dass es Rückwirkend isch... diä wo hüt 30gi sind, träged no nid so viel zu derä Statistik bii...
Und diä wo Hüt 90i sind, händ wohl generell gseit de gröscht Teil vo ihrem Läbä inere ganz andere Wält verbrocht, wiä diä i derä diä hüt 30. Jährigä läbed.
Es isch e eifachi und konkreti Zahl, was sie aber genau usseit, und was alles überhaupt dri inä spillt, isch hoch komplex und chum z erörtere.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
danke. sehr guet gschriebe.