han glese das es wird diversi verschiedeni steam boxene geh vo diverse hersteller..teils i priesregione wo echli LOL sind...
wenn das wükich eso isch, denn isches totale schwachsinn!
TypeJ hat geschrieben:gseht unfassbar müehsam und fummelig us
findi jetz nöd mal. würds gern teschte.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Wenn dr Controller under 70$ isch, isches für mich eigentlich en Instant buy. Ich glaub nüd, dass sich irgendwas zum Controller sege laht, nur ufgrund vom Video.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Immerhin, es wird wieder öppis usprobiert. Obs de Tastatur und Muus tuet ersetze isch e angeri Frog. Würds gern einisch i de Finger ha, das Touch-Muus-Pad.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Moff hat geschrieben:das sind nume test dingers, die final version wird immer na touchscreen buttons ide mitti ha
So han ichs au glese, der Engadget Bricht verwirrt mich aber grad. Wobii... Engadget isch ja wohl zeme mit Gizmodo derjenigi "Blog" wo i de letschte Jahr am stärchste nacheglaa het.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
No was anders vo Valve: http://www.ign.com/articles/2014/01/14/ ... 1c3900000f" onclick="window.open(this.href);return false;
Hani zwar bereits im Helm Topic posted aber da passts au. HMD Integration is Valve SDK UND is Steam
Valve chent gege 2015 na n grosse Player werde im "Konsole" Markt...
en pc ine "lässigs" ghüs pflanze chasch ja au hüt
Schoso....bi de Steam Machine hesch halt n Martplatz und en optimierte Controller. Für mich gat das scho eher chli id richtig Konsole. Zumindest stelltmer sowas nebet de TV und nid unter de Bürotisch....aber ja, s isch eigentlich en PC...genauso wie jedi ander Konsole au...nur chli offener...