Letst Samsti isch mir ufs mau sturm und schlächt worde, sithär ha ig dünnschiss, nümme gässe ( würklech 0 Appetit )
Mi mage und Gedärm mache huere Grüsch, ha e huere bläite buch ständig, und es hört eifach nid uf, bi ou nume am umelige und schlafe..

Moderator: Avenger
Ja i mues morn tele, hüt äbe zue gha lolMaster(G) hat geschrieben:gang zum dokter!
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
er meint demit, din stink la untersueche.turntablism hat geschrieben:oder zersch de stuehl untersueche
gschiid. hani vor eme monet au gmacht. de ganz tag nöd gange und am abig hanis nüm usghalte. nacher ischs blinddarm gsi churz vor em platze. wäri nöd gange wärs viel schlimmer worde. grad no i de nacht am 4i unters mässer cho. drum immer zersch det ane wenn nöd sicher bisch. das hani jetzt glernt.geosnow hat geschrieben:sus gahsch eifach in spital in notfall.
für das gits das im fall, nöd nur für unfäll.
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
jetzt entspanndi. ich finds gar nöd so dumm. da chunsch uf jede fall au e 2. meinig über.resuscitation hat geschrieben:Wie chan mr nur so ä Frag ime Gamer-Forum fröge.. da muess mr also scho ziemlich weich sii oder eifach nur chli Ufmerksamkeit sueche!
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Ja klar.. genau.. Mir sind alles Ärzt da inne und chünd übers Internet Ferndiagnose erstellegeosnow hat geschrieben:jetzt entspanndi. ich finds gar nöd so dumm. da chunsch uf jede fall au e 2. meinig über.resuscitation hat geschrieben:Wie chan mr nur so ä Frag ime Gamer-Forum fröge.. da muess mr also scho ziemlich weich sii oder eifach nur chli Ufmerksamkeit sueche!
si buchgfühl seitem das glaub auReinforced hat geschrieben:mis Buchgfühl seit gang zum Doktr.
evo hat geschrieben:si buchgfühl seitem das glaub auReinforced hat geschrieben:mis Buchgfühl seit gang zum Doktr.
Bisch du schüsch chli z viu i Hypochonder Fore ungerwägs?resuscitation hat geschrieben:Ja klar.. genau.. Mir sind alles Ärzt da inne und chünd übers Internet Ferndiagnose erstellegeosnow hat geschrieben:jetzt entspanndi. ich finds gar nöd so dumm. da chunsch uf jede fall au e 2. meinig über.resuscitation hat geschrieben:Wie chan mr nur so ä Frag ime Gamer-Forum fröge.. da muess mr also scho ziemlich weich sii oder eifach nur chli Ufmerksamkeit sueche!![]()
argl.. ich verspüre so än stächende Schmerz i minere linge Bruscht, chalte Schweiss uf dä Stirn.. was söll ich mache? :beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep: z'spaht.
Asura hat geschrieben: I ha vo niemerem e Diagnose wöue ( wie ou lol ) sondern ha gfragt öb öber scho ähnlechs hets gha
ja ich han sowas scho mal gha. wie chani jetzt hälfe? ah ja, gang zum dokterAsura hat geschrieben:Villech het das öber vo euch scho mau gha und cha mir häufe.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 15 Gäste