General Schaden hat geschrieben:Lange nichts mehr von ihm gehört.
zum glück! so en verblendete vollidiot.
General Schaden hat geschrieben:ist das so üblich unter rapslern?
+/-
Quelle wanna be hustler wo sin arsch für guccibändli verchauft.
ich chan nöd mal gross über ihn lache, es chunt primär nur truhr, wuet und abstossig bi dem uf.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
General Schaden hat geschrieben:Viel weniger dämlich sind viele andere Rapsler doch auch nicht. Er treibt's halt nur auf die Spitze.
ja klar. du kännsch di ja au us mit dem thema, um der es gnaus urteil ahzmasse.
obwohl er sicher eh karikatur darstellt.
ich glaub nöd das alles ufgsetzte act isch bi ihm. känne tun und will ich en aber au nöd wükli..
und omg! dä "boy" isch scho 32gi!
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
NRG hat geschrieben:Du widersprichsch dir. Er isch auch scho 32i, will er en Magister häd.
ah, darum bin ich nonig 32gi.
wo isch überhaupt dä widerspruch?
und bisch du schienbar under anderem fan vom money will er (ahnahm) s gliche studiert hät wie du?
eh karikatur hät ih dä regel en wahre chern, binere person isch das no offesichtlicher würdi säge.
ich mein also lediglich das er zwar übertriebe überechunt, sich aber doch zum ne gwüsse mass authentisch gitt und meint was er seid.
eh natürlichi dualität und kein widerspruch.