Herr Rossi hat geschrieben:ich ha d situation bi dir dehei ja mal churz mitbecho (woni de denon verschtercher bi go abhole). isch mer nid bewusst gsii dases so krass isch wie du beschribsch. isch aber au scho wider es jahr här, e schpezielli begägnig isches gliich gsii, hani aber rächt super gfunde.
ganz klar muesch au berücksichtige wivil finanzielli mittel dir zur verfüegig schtönd. und muesch di es schtück wiit au chönne abgrenze. würdisches hüt anderscht mache wenn gwüsst hättisch das dis grosi no so lang läbt?
edit: es gönd de übrigens alli hdmi-igäng wider, kei ahnig werum

Andersch mache weisi nöd, sie hät mich schliesslich au mit ufzoge - aber trotzdem, wänn ich was chönnt ändere, hätt ich sie vor eim Jahr weggeh wills schlicht wäg nüme gaht.
Aber isch nöd mini Mueter und ich misch mich nur bedingt i, söll sie sälber luege.
Muesch der halt überlegge wies wotsch mache, vorallem wännt elei läbsch und schaffsch isch es schwierig und du muesch zwangsläuffig öpper ha wo der underem Tag dur luegt.
@Receiver: lol super sach, bini froh dass er wieder tuet
Mastler(P) hat geschrieben:Asskicker hat geschrieben:Mir händ bi eus deheime folgendi Situation:
anderi frag: wenn dini schwö scho nöd schafft, wieso pfegt sie denn ihres grosi nöd anstatt dä spitex dä chöle zgeh?
oder wieso schafft sie nöd eifach, damit das liechter zfinanziere wär?
und wenns grosi so extrem dement isch, cha mer sich au überlege sie ihzschlöfere, nöd?
was nützt ihre die existänz no? besser abschied neh und ihri seel befreie.

Will sie en nichtsnutz isch det dure

sie hät weder irgend e lehr gmacht no hät sie d Matura wo sie sitt 3 Jahr dra isch mal abgschlosse (geschweige denn sich mal defür agmäldet...).
Und ich gibe dir 110% rächt, mer sött sie gah la - aber dezue müesst mer entweder Morphium sprütze lah (dä stellt en alte mänsch relativ zackig ab) oder ufhöre, sie aktiv "zwangs" zfüetere.
Ganz ehrlich, es isch mer scho 2-3 mal dur de chopf obi nöd mal mit em Chüssi hindere söll - aber ich chönnt glaub nöd demit läbe.
Ich hoffe dass es sie möglichscht bald lupft, nur scho wäg ihre will sie sone existänz nöd verdient hät.
Han ebe au chli s gfühl dass mini Mueter als "guets bisipil" vora gah will demit wänns bi ihre so wiit isch mir sie nöd gad diräkt is Heim gänd.
Aber das was sie macht, wird ich nöd mache - ganz sicher. Han weder d ziit no die finanzielle mittel dezue.
Was mer a mir ufgfalle isch, isch dasi sie nüme mag gseh. Es bricht mer jedes mal s Herz wäni sie gsehne "mues" und ich han agfange, so guet wie möglich de ganze situation us em wäg z gah.
Weis nöd was das über mich als Mänsch usseit, aber isch mer eifach a mir sälber ufgfalle.