Playstation 4
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Asskicker
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1170
lol eine hät sis pad gschlisse bi dem - die kommentär wos da ghaglet hät 

- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
Update: hans grad probiert... ufgschruubet und mit Ohrestäbli butzt, gsehsch s'Pulver fascht nöd.... denn mal ordentlich uf diä Pins und d'Füehrig drufblase... wieder zämegschruubet und siehe da... funzt wie neu!
Video also confirmed! mal luege obs au so bliibt!
Video also confirmed! mal luege obs au so bliibt!
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
LOL wennd nöd grad en Neanderthaler bisch, verstahni nöd wie da öppis kaputt mache chasch ...Asskicker hat geschrieben:lol eine hät sis pad gschlisse bi dem - die kommentär wos da ghaglet hät

Cheers, SHADOW

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
da gits es paar ohni beherrschig.
Re: Playstation 4
:typej:Supersonic hat geschrieben:Seriously? Hett mer nie denkt, er würkt viel besser verarbeitet als de Dualshock 3...TypeJ hat geschrieben:bonusinfo:
qualität vom controller isch underschti schublade :hass:
nach 2 wuche hed de R1 bereits liecht klemmt und sit gescht risst mir etz am linke analog stick bereits die anti rutsch beschichtig uf!
würklich schlimm!
200h ssx uf de ps2 woni amel dermasse ufem pad umegwürgt han hend nix bewirkt und do macht er nach guet 80h battlefield scho bald mal schlapp
choscht ja nur 85.- stei :typej:
de xbox one controller findi e besser.
isch scho krass wieviel Next Gen Konsolene scho verchauft worde sind i so churzer Zit.
Wie Sony auf der diesjährigen CES mitgeteilt hat, konnte man bis zum 28. Dezember stolze 4,2 Millionen PlayStation 4 verkaufen. Damit ist es der bisher erfolgreichste System-Launch unserer Industrie. Der Konkurrent Xbox One bringt es bis zum Ende des Jahres auf drei Millionen verkauften Systemen, was auch einem starken Launch entspricht.
Wie Sony auf der diesjährigen CES mitgeteilt hat, konnte man bis zum 28. Dezember stolze 4,2 Millionen PlayStation 4 verkaufen. Damit ist es der bisher erfolgreichste System-Launch unserer Industrie. Der Konkurrent Xbox One bringt es bis zum Ende des Jahres auf drei Millionen verkauften Systemen, was auch einem starken Launch entspricht.
Mini Prognose stimmt i dem Fall nöd. Nintendo isch am Arsch mit ihne max 5 mio verchaufte wii us bis jetzt nach me als eim Jahr ;-( Egal. Si sind selber SchuldGoran hat geschrieben:isch scho krass wieviel Next Gen Konsolene scho verchauft worde sind i so churzer Zit.
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
Wayne
so lang sie die software bringet, wo ICH wött...isch mir das eigentlich egal
Wäg dr One...3Mio. sinn sehr beachtlich, wenn me dänggt, dass d Konsole in Europa nid Überall uusekho isch.
Ich wird mi am endi zimmli sicher fürd PS4 entscheide. Die Idee mit em streame vo de "alte" Games hett a minere entscheidig extremschtens gholfe.

so lang sie die software bringet, wo ICH wött...isch mir das eigentlich egal

Wäg dr One...3Mio. sinn sehr beachtlich, wenn me dänggt, dass d Konsole in Europa nid Überall uusekho isch.
Ich wird mi am endi zimmli sicher fürd PS4 entscheide. Die Idee mit em streame vo de "alte" Games hett a minere entscheidig extremschtens gholfe.
Ich würd ders guet überlege. Reaktionszit vo de Verbinding vom ps4 zu de vita isch nöd so guet wie ufem wii u. Mit grosse Verzögerig. aber bevor mers probiert weiss mers nöd.
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
Goran hat geschrieben:Ich würd ders guet überlege. Reaktionszit vo de Verbinding vom ps4 zu de vita isch nöd so guet wie ufem wii u. Mit grosse Verzögerig. aber bevor mers probiert weiss mers nöd.
ololol
sonen seich, es funzt absolut super

- Asskicker
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1170
Gad geschter Resogun uf de pfundi gamet (5~m +1 Wand vum Router/PS4 weg) und hät wunderbar funktioniert.TypeJ hat geschrieben:Goran hat geschrieben:Ich würd ders guet überlege. Reaktionszit vo de Verbinding vom ps4 zu de vita isch nöd so guet wie ufem wii u. Mit grosse Verzögerig. aber bevor mers probiert weiss mers nöd.
ololol
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
Asskicker hat geschrieben:Gad geschter Resogun uf de pfundi gamet (5~m +1 Wand vum Router/PS4 weg) und hät wunderbar funktioniert.TypeJ hat geschrieben:Goran hat geschrieben:Ich würd ders guet überlege. Reaktionszit vo de Verbinding vom ps4 zu de vita isch nöd so guet wie ufem wii u. Mit grosse Verzögerig. aber bevor mers probiert weiss mers nöd.
ololol

- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
vita hett mir en zchliine screen...wott i nid.
zocke denn lieber am TV und g niess die ganz Graphikpracht.
Wird sicher e lösig gäh bis denne...sowieso hanni bis denne e züglet.
zocke denn lieber am TV und g niess die ganz Graphikpracht.
Wird sicher e lösig gäh bis denne...sowieso hanni bis denne e züglet.
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
öhm...1:0 für dich so wies ussgseht...
demfall grösser als de 3DSXL Screen?

demfall grösser als de 3DSXL Screen?
TypeJ hat geschrieben:Goran hat geschrieben:Ich würd ders guet überlege. Reaktionszit vo de Verbinding vom ps4 zu de vita isch nöd so guet wie ufem wii u. Mit grosse Verzögerig. aber bevor mers probiert weiss mers nöd.
ololol
goran. facts from the arse.
BrainBug hat geschrieben:TypeJ hat geschrieben:Goran hat geschrieben:Ich würd ders guet überlege. Reaktionszit vo de Verbinding vom ps4 zu de vita isch nöd so guet wie ufem wii u. Mit grosse Verzögerig. aber bevor mers probiert weiss mers nöd.
ololol
goran. facts from the arse.
muens mal bim Brüeder probiere da ich kei Ps4 han.
Verstah de Satz nöd. Bitte uf dütsch.TypeJ hat geschrieben:de probiers doch vor sonen bloscht verzapfsch
probieren dann behaupten sonst diarrhoe
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Wo blibe d Games? Ha nume no BF4 und das längwilet mi scho
Bi scho so wit s Nutteraider no mau uf dr Ps4 z Games :typej:

Das frög ich mich au. 3DS- und Wii U Games mached mier momentan me Spass.Asura hat geschrieben:Wo blibe d Games? Ha nume no BF4 und das längwilet mi scho![]()
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Was sollen eigentlich immer diese Namensanfragen? 

Zuletzt geändert von PlanetHarrieR am 18 Jan 2014 09:32, insgesamt 1-mal geändert.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
litt evt. dodra, wills die Grätlis scho längers als 8 wuche gitt?Goran hat geschrieben:
Das frög ich mich au. 3DS- und Wii U Games mached mier momentan me Spass.

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
80
Hoffentlich chonnt God Of War,denn ohni Kratos währ
Ps4 lahm.
Ps4 lahm.