Quelle
und denn gahts grad au mitemne kracher los @ stage 1 , 02:30
Quelle
Moderatoren: Master(G), mr.raw
nanu, warum das denn? hatte ich noch nie? honey bee CD32-Pad läuft z.b einwandfreiReinforced hat geschrieben:und hesch au scho mega drive pads usprobiert? Bi mir reagieret die falsch oder mit input lag leider... sind glaub au 3rd party pads
ich hab noch meinen aura-sampler für glasklare 16-bit-samplesturntablism hat geschrieben:ha geschter de techno sound turbo gladde und sogar no e sample disk gfunde wo no lauft. han gopfertammi geili apache samples gsamplet gha dazumal![]()
wenni ziit han machi mal es vid am weekend.
leider gfindi de sampler hardware zum ischtecke nümm, han nur no programm
ich spiel immer mit megadrive pads, funzt perfekt und unterstützt au beidi action-buttons. natürli di originale 3 button pads...Reinforced hat geschrieben:und hesch au scho mega drive pads usprobiert? Bi mir reagieret die falsch oder mit input lag leider... sind glaub au 3rd party pads
was hesch du für en workbench ? het amiga 600 au es kickstart rom überhaupt ?turntablism hat geschrieben:grrrrr
ich will s`nitro spile aber es stürzt immer nach em zweite oder dritte level ab![]()
ha scho zwei verschideni discs formatiert und via (adf:a -w ser:) daate uf disk im amiga übertreit - beidi disks hend problem...
ich wird mal es paar anderi adf vom nitro abelade und probiere...
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 0 Gäste