Wii-U

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

LeviathanX
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Re: Wii-U

Beitrag von LeviathanX »

Xinobrax2 hat geschrieben:
LeviathanX hat geschrieben:Nintendo soll zwei neue High-End-Konsolen planen

Hmmm....
Bis uf "zwei 1,0-Megapixel-Kameras" tönt das eher weniger nach Nintendo :lol:

Da no de original Artikel: http://www.nintendonews.com/2014/01/nin ... ware-name/" onclick="window.open(this.href);return false;

Darum auch mein "Hmmm..." ;)
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

Gurgelhals hat geschrieben:
Supersonic hat geschrieben:
mr.raw hat geschrieben:
Supersonic hat geschrieben:Ich glaub Nintendo wird ebe genau das mache wo du im letschte Satz beschriibsch.
Gäge e Neuuflag vom Gamecube - e chliini, unkomplizierti, günschtigi & effizienti Spielimaschine ohni jegliche Bullshit zum druf Nintendospieli z'zocke - hett ich ja eigentlich überhaupt nüüt uszsetze :-D
ha ich vor es paar Monet scho postet...Dr Dreamcube....zämmearbett mit Sega und Capcom sowie NEC...DAS wär zu schön :-D
Er meint d'Wii-U
:?:

De Wii U isch ja ebe grad nöd unkompliziert / günschtig / no Bullshit, will das Tablet d'Produktionschoschte pro Einheit um gschätzt 50% i d'Höchi triibt. Ich meine ebe würklich en alternativi Produkstrategie in Form vo ere Art "Gamecube 2", wo wie damals bim Gamecube so designt isch, dass Nintendo au mit 20% Märtateil und ohni nännenswärte Umsatz dur 3rd Party-Spieli chan profitabel wirtschafte. Isch natürlich überhaupt kei uneigenützigi Überlegig, will so e Strategie natürlich eus als Zielgruppe am ehnschte entgäge chämt. Aber öb Nintendo sälber (bzw. d'Aktionär) sich demit würd z'friede gäh, wänn sie sich zu eme profitable Nischeundernähme gsundschrumpfed, das staht natürlich uf eme ganz andere Stern.
Ach so, ich gseh scho was du meinsch, aber für das chönnteds d'Wii-U au eifach miteme Controller Bundle und ä neui Firmware druff haue wos ermöglicht zum alles ohni Tablet stüüre. Für das müends ganz sicher kei neui Konsole uselah. Allgmeien, am Wii-U jetzt de Stecker go zieh wär öppe s'aller Dümmste. Endure and prevail!
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

was händ Ihr gäg s'tablet?
I speeled my drink!
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von PlanetHarrieR »

Es hat schon seine Vorteile. Bei Rayman, Nintendoland etc. Superpräzise. Für Shooter wärs bestimmt auch cool, die kauft nur keiner auf Wii U.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

frag mi au. es lid super ide händ und i paar schpil isches unverzichtbar und super implememtiert.
sind die gliiche jammeris wie ändi 2006

chaufeds doch eifach nid und schpiled das züg wo öich schpass macht!
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Das Tablet an sich stört mich auch nicht (Knöpfe und Sticks sind ja auch da). Eher, dass beim Rest der Konsole gespart wurde technisch. Und natürlich der mangelnde Third-Party-Support.
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

zwirrlibatz hat geschrieben:was händ Ihr gäg s'tablet?
Gar nüt. Ich finds rächt super, ja sogar vo allne Nintendo-Experiment vo de letschte 10 Jahr (DS, Wiimote, 3D) sogar das, wo mich underem Strich am meischte überzüügt. Aber ich han öppis degäge, dass aktuell das Tablet Nintendo indirekt ziemlich bös s'Gschäft vermasslet.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von LuiStyle »

D'Welt isch eifach z'dumm für das Tablett :!:
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
LeviathanX
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von LeviathanX »

Für viele sind Tablets nur "cool" und "brauchbar" wenn angefressenes Obst die Hülle ziert ;)

Die Idee von Nintendo an sich ist nicht schlecht, Problem ist wie, leider zu oft bei denen, dass gute Spiele für die N-Devices meist nur von Nintendo selbst oder von wenigen (evtl. selektierten) Partnern kommen... Der Rest produziert in der Regel nur halbgaren Mist...
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Uriel »

Gar nüt. Ich finds rächt super, ja sogar vo allne Nintendo-Experiment vo de letschte 10 Jahr (DS, Wiimote, 3D) sogar das, wo mich underem Strich am meischte überzüügt. Aber ich han öppis degäge, dass aktuell das Tablet Nintendo indirekt ziemlich bös s'Gschäft vermasslet.
+1

Hinzuefüege chönnt me no, dass Nintendo eigentlich mit jedem verchaufte 3DS Gräät müessti Chole we blöd schäffle, wenn der 3D Screen nüd wär. Die Dinger choschtet ja immer no 250.-

Au da: ich han nüt gege ds 3D. Für das, was es Nintendo jetzt strategisch choschtet, isches imo aber es Gimmick, wo nüd het müesse sii.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Bejita »

LuiStyle hat geschrieben:D'Welt isch eifach z'dumm für das Tablett :!:
Z Tablett isch eifach z dumm zum Game
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

D Entwickler sind eifach ztumm zum s Tablet richtig nutze
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Also ich find s Tablet tumm...Tablets an sich sind zwar super, aber als Controller für Spiel wo glichzitig au na ufem TV stattfinded findis blöd. Das schreckt mich ab. Ich hans no nie i de Händ gha und wots au nöd...jetzt chönder mich steinige.

Nintendo findi trotzdem super....die würded selbst für di gröschti Schrott-Hardware no geniali Games entwickle.
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0

Beitrag von mr.raw »

Herr Rossi hat geschrieben:D Entwickler sind eifach ztumm zum s Tablet richtig nutze
:!:
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

Genau das
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

mr.raw hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:D Entwickler sind eifach ztumm zum s Tablet richtig nutze
:!:
Chasch dene Lüt doch nid eifach irgendwelchi Hardware vor d Füess werfe und sege "so, mached es guets Spiel demit". Sowas wiene Wiimote isch ja wenigstens na Interessant gsi für d Entwickler...aber es Tablet? Was wotsch da als Entwickler mache? Guet, chasch d Map oder Items druff azeige...super Sach...aber susch? Wenn du jetzt en Entwickler wärsch, wie würdsch de Controller isetze? Für irgend es Gimmick isches ja no easy, aber wie wotsch das würklich sinnvoll integriere demit en mehrwert gegenüber emne normale Controller entstat?

Nöd falsch verstah....au so Gimmicks sind interessant....aber warum sowas inen Zwangscontroller verbaue und nid eifach als App veröffentliche?
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0

Beitrag von mr.raw »

Klar...e Map isch s eifahschte...
so intergriere wie bim Rayman isch Super...
de Zombler hett au einiges zbiete kha.
Pikmin isch u huere praktisch mit Tablet.

Es Command & Conquer wär sicher au sehr guet mit Tablet. Oder allg. so strategie Games oder so war games, wo me taktisch muesch vorgoh. Tuesch e Gruppe mittels Tablet befehle und mit ere andere gruppe dr gegner umniete. Au praktisch wär so es Resident Evil wo de vom einte zum andere Charakter khasch wächsle. Während du am TV tuesch spiele mit Charakter A , gsehsch, was Charakter B macht und khasch iigriffe, wenns nötig isch. Oder tuesch Charakter B befähl gäh, damit Charakter A öppis erledige kha (türe öffne, safe knacke etc etc)
d Gränzene sinn keini vorhande.

Bi racing games isch es als perspektive sicher guet zverwände oder so gimmicks wie bi Need 4 Speed.

guet, i schrieb das jetz eifach so näb dr Arbet aahne...wenn i zitt ha, würde sicher besseri Ideene füühre kho.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Sicher, mer chunt früener oder spöter immer uf irgendwelchi Ideeä. Si heded au en Controller mit 50 Buttons chöne mache und i manche Genres hetmer sicher jede einzeln devo sinnvoll chöne isetze...was ich nid verstane isch eher, warum si s Tablet als Statdardcontroller und nid als Zuesatz isetzed. Si heted drus au es völlig unabhängigs Gamer-Tablet für d Virtual Console und so chöne entwickle, womer denn halt bi einige Games het chöne verwende, so wie si das au früener mit Handheld/Konsole Combos gmacht hend. Statdesse hend si drus en Standardcontroller gmacht....warum zur Höll? Das ergit doch weder wirtschaftlich na spieletechnisch irgend en Sinn.

Oder andersch gseit:

"mümümü, mini Lieblingsfirma macht nid das wo ich wot" :lol:
Ich halt jetzt gschider mal mini Klappe...isch ja eigentlich super, wenn sich anderi drüber chönd freue...
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0

Beitrag von mr.raw »

Xinobrax2 hat geschrieben: Si heded au en Controller mit 50 Buttons chöne mache und i manche Genres hetmer sicher jede einzeln devo sinnvoll chöne isetze..
Bild

oder gaaaaaaaaanz viel friener:

Bild

:kicher:
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von LuiStyle »

Ich verstahn nöd wieso alli guete Entwickler ufem 3DS gueti Sache ussehaued mit gueti Doublescreen unterstützig! Wieso die Sache nöd au bim Tablet übernäh :idea:
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Pombaer
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Pombaer »

I finge haut nach wie vor, dass weme im Wohnzimmer amne grosse TV spiut es zuesätzlechs Tablet ni unbedingt nötig isch.

Bim DS isch ds angers, dert si d biudschirme chliiner, hesch beides schneuer und gäbiger im überblick..
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

s tablet isch nur guet, zum d wii u games in bett zspiele.
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

Uriel hat geschrieben:Hinzuefüege chönnt me no, dass Nintendo eigentlich mit jedem verchaufte 3DS Gräät müessti Chole we blöd schäffle, wenn der 3D Screen nüd wär. Die Dinger choschtet ja immer no 250.-

Au da: ich han nüt gege ds 3D. Für das, was es Nintendo jetzt strategisch choschtet, isches imo aber es Gimmick, wo nüd het müesse sii.
Wahr. Im Grund gno isch Nintendo, vom bahnbrächende Erfolg vom DS und em Wii, i däre Hinsicht eifach vo de Rolle gheit. Sie händ dänn gmeint: Aha, mit spezieller Hardware chönd mir eus vo de Konkurrenz absetze und es wesentlich grössers Publikum aspräche, also setzed mer de Kurs jetzt konsequent fort. Das hätt aber...

...a) i däre reduzierte Form nöd gstumme (wie me jetzt gseht: de Wii U floppt und s'3D bim 3DS hätt inzwüsche au nume no de Status vo eme Gimmick/nette Zuesatzfeature und isch definitiv nöd de Grund, dass er sich mittlerwiile doch no guet bis sehr guet verchauft)

...und b) händ sie nüme die für Nintendo susch üeblichi Vorsicht walte la. Bim NDS händs no gseit: "Third pillar. Wänn's nöd chlappet, bräched mer die Üebig wieder ab und bringed en GBA2." Und d'Wiimote isch zwar au es Wagnis gsi, aber eis, wo doch uf relativ unkomplizierte, verbreitete und günschtige Hardware basiert hätt. I beidne Fäll händ sie sich also vo Vornherein relativ guet gäge en potentielle Flop abgsicheret gha. Bim 3DS und bim Wii U händs das nüme gmacht und sich stattdesse mit em 3D-Screen und em Tablet jewiils en ziemliche Chlotz as Bei bunde. Und jetzt händs halt de Salat.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

warum chönds nöd eifach s tablet sause lah?
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Uriel hat geschrieben:Hinzuefüege chönnt me no, dass Nintendo eigentlich mit jedem verchaufte 3DS Gräät müessti Chole we blöd schäffle, wenn der 3D Screen nüd wär. Die Dinger choschtet ja immer no 250.-

Wahr. Im Grund gno isch Nintendo, vom bahnbrächende Erfolg vom DS und em Wii, i däre Hinsicht eifach vo de Rolle gheit. Sie händ dänn gmeint: Aha, mit spezieller Hardware chönd mir eus vo de Konkurrenz absetze und es wesentlich grössers Publikum aspräche, also setzed mer de Kurs jetzt konsequent fort. Das hätt aber...

...a) i däre reduzierte Form nöd gstumme (wie me jetzt gseht: de Wii U floppt und s'3D bim 3DS hätt inzwüsche au nume no de Status vo eme Gimmick/nette Zuesatzfeature und isch definitiv nöd de Grund, dass er sich mittlerwiile doch no guet bis sehr guet verchauft)

...und b) händ sie nüme die für Nintendo susch üeblichi Vorsicht walte la. Bim NDS händs no gseit: "Third pillar. Wänn's nöd chlappet, bräched mer die Üebig wieder ab und bringed en GBA2." Und d'Wiimote isch zwar au es Wagnis gsi, aber eis, wo doch uf relativ unkomplizierte, verbreitete und günschtige Hardware basiert hätt. I beidne Fäll händ sie sich also vo Vornherein relativ guet gäge en potentielle Flop abgsicheret gha. Bim 3DS und bim Wii U händs das nüme gmacht und sich stattdesse mit em 3D-Screen und em Tablet jewiils en ziemliche Chlotz as Bei bunde. Und jetzt händs halt de Salat.
Sie können das Experiment ja immer noch abbrechen und einfach was Neues bringen. Hat bei Flops wie dem Virtual Boy und dem Pokémon Mini doch auch geklappt.

Wobei die Rettung damals Pokémon war: Also gute Software, welche plötzlich wieder massenhaft alte Hardware (in neuen Revisionen) verkauft hat.
Antworten