Frohes Schaffe, ihr Mongos!

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

feeshlee
Rassischt
Rassischt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0
Re: Frohes Schaffe, ihr Mongos!

Beitrag von feeshlee »

was bringt dich dezue d'termine so ahzsetze, dass vo eim zum nächschte springe muesch?
ich weiss nöd. han hüt drü miiting-requests abglehnt, will ich ebe nöd hetze wott.

Bild
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
feeshlee
Rassischt
Rassischt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Beitrag von feeshlee »

Bild
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

if you could be here around 9, that would be greeat. mkay?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

Guet gmacht, Fischli :-D
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

Ich han au wieder de Koller und das nume nach 4 Mönet. Ich bin de Meinig das mer nöd unbedingt Selbständig sii mues zum gern chönne go schaffe gah, dass chan sogar kontraproduktiv sii (Biispiil vom Fischli) aber ich han eifach d'Nase voll zum dur Reife go durehüpfe für öppis wo ich dumm find. Ich wott selber chönne uuswähle wasi mache wott und vor allem wottis so mache wie ich wott nöd wie mirs gseit wird. Hans gseh, mir scheiss egal wenn nöd jede Monet Geld ine chunnt wenni defür wieder Abwechslig han und nöd scho wüsse mues dasi i 4 Wuche am Mittwuch am Namittag am 15:00 ganz genau weiss wasi mache wird. Nämli am Bürotisch hocke und schaffe. Funktioniert eifach nüm für mich.
Noldi_Palmer
Pro Gamer Advanced
Pro Gamer Advanced
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Noldi_Palmer »

Supersonic hat geschrieben:Ich han au wieder de Koller und das nume nach 4 Mönet. Ich bin de Meinig das mer nöd unbedingt Selbständig sii mues zum gern chönne go schaffe gah, dass chan sogar kontraproduktiv sii (Biispiil vom Fischli) aber ich han eifach d'Nase voll zum dur Reife go durehüpfe für öppis wo ich dumm find. Ich wott selber chönne uuswähle wasi mache wott und vor allem wottis so mache wie ich wott nöd wie mirs gseit wird. Hans gseh, mir scheiss egal wenn nöd jede Monet Geld ine chunnt wenni defür wieder Abwechslig han und nöd scho wüsse mues dasi i 4 Wuche am Mittwuch am Namittag am 15:00 ganz genau weiss wasi mache wird. Nämli am Bürotisch hocke und schaffe. Funktioniert eifach nüm für mich.
Bini anderer Meinig.

Ich han im April letscht Jahr de Job kündet und bin sither selbstständig.

S git aber 1 Problem: De psychologisch Druck isch vill höcher als wenn d agstellt bisch. Wenn na nie selbstständig gsi bisch, chasch der das gar nöd vorstelle. Als Agstellte häsch es voll easy, und chunsch endi Monat en Lohn über. Klar hesch kompletti Vollidiote um dich ume, und s cha ziete geh wo's müehsam isch. Aber dass isch au denn na vill lockerer als wenn sälbstständig bisch.

Viel jammeret über ihre Job, und träumet vo de Selbstständigkeit. Aber wenn denn Selbstständig bisch merksch, dass s Agstellt si ebe au sini Vorteil het.
Alles...... alles tuehts mer weh.
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

logisch hät alles sini vor-und nachteil. mach eifach was dich interessiert oder spass macht.
villi chönd wunderbar davo läbe, aber am ahfang häsch natürli no eher müeh.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Master(G)
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0

Beitrag von Master(G) »

ich bin selbstständig gsi und ha nach paar jahr dschnauze voll gha. bi lieber agstellt, de chani am füfi hei gah und abstelle.
damals hani alles mit is bett gno und das hett mini seel uf duur ned vertreid...
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Noldi_Palmer
Pro Gamer Advanced
Pro Gamer Advanced
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Mastler(P) hat geschrieben:logisch hät alles sini vor-und nachteil. mach eifach was dich interessiert oder spass macht.
villi chönd wunderbar davo läbe, aber am ahfang häsch natürli no eher müeh.
Wieso, häsch im verlauf vo de Ziet weniger müeh als am Afang? Wär super.

D Frag wo us miner Sicht na wichtig isch: Säget mer, machsch die Sälbstständig, und denn us irgend eme Grund gahts i d Hose. Nöd mal unbedigt wills selber verbockt hesch, sondern us eme andere Grund. Was machsch dänn? Ich denke wenn die Frag klärt isch, gahts au eifacher
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

Noldi_Palmer hat geschrieben:Wieso, häsch im verlauf vo de Ziet weniger müeh als am Afang? Wär super.
nöd zwingend, aber bi villne chunt chli dynamik mit dä ziit ine han ich dä ihdrugg.
Noldi_Palmer hat geschrieben:D Frag wo us miner Sicht na wichtig isch: Säget mer, machsch die Sälbstständig, und denn us irgend eme Grund gahts i d Hose. Nöd mal unbedigt wills selber verbockt hesch, sondern us eme andere Grund. Was machsch dänn? Ich denke wenn die Frag klärt isch, gahts au eifacher
was denn machsch muss jede selber usefinde, wenn er ah dem punkt isch :idea:
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

Abwächslig und gnueg zit für sich isch s A und s O. uf 80% abeschruube oder 2 verschidnig Jobs ha isch zb. mol e afang. 2 Nächt innere Bar hinterm trese und 2 Tag irgend grafiker, webdesign, it support arbet. das wärs.

i läb sit em Mai 13 vo erspaartem und diverse, unregemlessige klei ihkomme. näbebi gangi wider ind "schuel".
mini läbensqualität isch ufem stand vo 11/10, wüsst grad wirklich nit was no besser wärde könnt
Noldi_Palmer
Pro Gamer Advanced
Pro Gamer Advanced
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

evo hat geschrieben:Abwächslig und gnueg zit für sich isch s A und s O. uf 80% abeschruube oder 2 verschidnig Jobs ha isch zb. mol e afang. 2 Nächt innere Bar hinterm trese und 2 Tag irgend grafiker, webdesign, it support arbet. das wärs.

i läb sit em Mai 13 vo erspaartem und diverse, unregemlessige klei ihkomme. näbebi gangi wider ind "schuel".
mini läbensqualität isch ufem stand vo 11/10, wüsst grad wirklich nit was no besser wärde könnt
Ja aber irgendwo sött doch was me macht au echli "Hand und Fuess" ha, nöd? Da echli, det echli, isch uf längeri Ziet use evtl. müehsam
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

Noldi_Palmer hat geschrieben:
evo hat geschrieben:Abwächslig und gnueg zit für sich isch s A und s O. uf 80% abeschruube oder 2 verschidnig Jobs ha isch zb. mol e afang. 2 Nächt innere Bar hinterm trese und 2 Tag irgend grafiker, webdesign, it support arbet. das wärs.

Ja aber irgendwo sött doch was me macht au echli "Hand und Fuess" ha, nöd? Da echli, det echli, isch uf längeri Ziet use evtl. müehsam
es isch en individuell entscheidig und vo diverse sache abhängig wie zb. kinder.
für mi persönlich funktionierts tipetop.

hand und fuess sin total egal solang mer zfride isch.
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

evo hat geschrieben:es isch en individuell entscheidig und vo diverse sache abhängig wie zb. kinder.
für mi persönlich funktionierts tipetop.

hand und fuess sin total egal solang mer zfride isch.
:idea:

find ich super, so was ähnlichs chönt ich mer au guet vorstelle.
bin froh und wünsch der no lang spass ih dim arbetsläbe. :1thumb:
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von BrainBug »

wieviel stund müsst ihr eigentlich so in der woche arbeiten (in der schweiz)
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

.. so viel jeder will.

habe bei 100% anstellung schon 42 stunden pro woche gearbeitet. momentan 40 stunden bei gleichem lohn wie bei vorheriger anstellung.
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Ich mues 920 bi 50%. Im Johr natürlich.
Han allerdings letscht Johr 1127.5 gschafft...

Und was de nöldi villicht gmeint hed: Vo erspartem z Läbä isch schön und guet, aber das hed nüt mit Säbständig schaffä ztuä, und isch nur öpis wo funktioniert, wemer ersparts hed, und so lang wiemers hed. Mit andere Wort höchscht wahrschindlich hedmer vorher krüplet defür, chan denn es Zitli usspannä, mues denn aber wieder dra uf diä eint oder ander Art. Mir gönd jo wahrschindlich nid devo us dass das es Ersparts isch, wo eifach ewigs hebed.

Und de Punkt mitem "sich chönä uswählä wasmer macht und nid eifach jedä Scheiss müese machä wo eim vorgsetzt wird" chan ebä einä vo de trügerischä sii, bim Selbständig schaffä. Säbschtverständlich chamer i sonä Situation cho, wo eim das würklich glingt, dasmer eifach chan machä wasmer will. Do muemer aber sehr gschickt und gnüegsam sii, sehr viel Glück ha, oder eifach zerscht mol tuä wiä Sau und de Priis defür zahlt ha.

D Realität gseht für vili halt denn doch andersch us. Zumindescht wiä ich das amigs gsehn bi mir und minä Bruefskollegä. Ich bin Agstellt, und ich Plan nid was für Produktionä gmacht werded, sondern mach quasi eifach was mir vorgsetzt wird, und do de wo Plant nid immer alles so durädänkt und nid immer realisiert was alles mues gmacht werdä, druckter det oder do no öpis inä und denn verheiztsmi amigs au no rächt, und öpä diä isches au Züg woni villicht jetzt nid so absolut super find, und denn muesi chli meh drum kämpfä mich z motiviere und echli Spass dra zha.
Wenni denn aber bi de Selbstständigä luege, denn isch das bi denä nid vil andersch, diä macheds eifach nid willsne vorgsetzt wird, sondern wills halt eifach münd Ja sägä wenns en Uftrag übercho chönd, und wenns no öpis chönd zwüsched inä druckä machedses denn ebä oft glich au, wills eifach diä paar Fränkli denn gschiider no Mitnähmed, wills jo nid wüssed wies nochher witer god. Und sälbscht wenns chönd wählä, weissmer sältä vorher wiä guet oder schlächt dasses würklich wird.

Aber klar, ich han au nid eifach en Bürojob, und so isch min Job eigentlich en ähnlichä wiä de vo de Selbstständigä Kollegä, ich mach mini Arbeit eigentlich gnau so sälbschtständig, und han au gwüssi Nochteil, wiä langi Täg, völlig unregelmässigi Arbeitszitä, am Tag oder ir Nacht, sit Johrä eigentlich kei richtigi Ferie meh etc.
Im Gägäsatz zu de Selbstständigä mues ich aber nid ständig für neui Projekt sorgä, mich i irgendwelchne Menschämängene tümmlä nur dassmer no a mich dänkt wemer öper brucht, mich mitem ganzä Finanzzeugs befassä, chum jedä Monet min Lohn über usw. Mini Nachteil vomene Agstelltäverhältniss sind also realistisch betrachtet Rächt chli... Aber d Vorteil denn ebä im Verglich nid z unterschätzä. Isch aber natürlich nid immer so. Wenn en Schiss Job hesch, isches denn scho Scheisse, au wenn eifach 08:00-17:00 schaffä muesch und dini Freiheitä hesch. Wenn en Schiss Job hesch, isches aber glaub au Scheisse wennen Selbstständig muesch machä.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Ich schaff Itz no Ca 10 Jahr 100% und zupf si denn Uf Schwede reduziert schaffe. S huus dobe chaufi i 2-3 Jahr
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
40
Trading points minus
0

Beitrag von turntablism »

ich bin meischtens vom 6 bis 12 und vom 13 bis 17 im stolle, aso öppe e füfzg stunde wuche
:vortex:
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

Herr Rossi hat geschrieben:Ich schaff Itz no Ca 10 Jahr 100% und zupf si denn Uf Schwede reduziert schaffe. S huus dobe chaufi i 2-3 Jahr
tuen doch uf norwege uswandere und muesch gar niä meh schaffe. dete hät jede bürger es fetts pensionskonto. :vortex:
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von PlanetHarrieR »

Jeder Mensch ist anders. Der eine so, der andere anders.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Norwege isch ztür, zudem goni sicher nid nöimet hi zum nüt schaffe. Rächt tumm wärs
NRG
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
7
Trading points minus
0

Beitrag von NRG »

Schaffe isch geil, susch machsch es falsch, Mongo! :mrgreen:
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

NRG hat geschrieben:Schaffe isch geil, susch machsch es falsch, Mongo! :mrgreen:
nöd alli händ en papi, wo eim durre füeteret, bis mer endlich mal e usbildig hät. :sleepy:
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
40
Trading points minus
0

Beitrag von turntablism »

:vortex:
Antworten