ich weiss nöd. han hüt drü miiting-requests abglehnt, will ich ebe nöd hetze wott.

Moderator: Avenger
Bini anderer Meinig.Supersonic hat geschrieben:Ich han au wieder de Koller und das nume nach 4 Mönet. Ich bin de Meinig das mer nöd unbedingt Selbständig sii mues zum gern chönne go schaffe gah, dass chan sogar kontraproduktiv sii (Biispiil vom Fischli) aber ich han eifach d'Nase voll zum dur Reife go durehüpfe für öppis wo ich dumm find. Ich wott selber chönne uuswähle wasi mache wott und vor allem wottis so mache wie ich wott nöd wie mirs gseit wird. Hans gseh, mir scheiss egal wenn nöd jede Monet Geld ine chunnt wenni defür wieder Abwechslig han und nöd scho wüsse mues dasi i 4 Wuche am Mittwuch am Namittag am 15:00 ganz genau weiss wasi mache wird. Nämli am Bürotisch hocke und schaffe. Funktioniert eifach nüm für mich.
Wieso, häsch im verlauf vo de Ziet weniger müeh als am Afang? Wär super.Mastler(P) hat geschrieben:logisch hät alles sini vor-und nachteil. mach eifach was dich interessiert oder spass macht.
villi chönd wunderbar davo läbe, aber am ahfang häsch natürli no eher müeh.
nöd zwingend, aber bi villne chunt chli dynamik mit dä ziit ine han ich dä ihdrugg.Noldi_Palmer hat geschrieben:Wieso, häsch im verlauf vo de Ziet weniger müeh als am Afang? Wär super.
was denn machsch muss jede selber usefinde, wenn er ah dem punkt ischNoldi_Palmer hat geschrieben:D Frag wo us miner Sicht na wichtig isch: Säget mer, machsch die Sälbstständig, und denn us irgend eme Grund gahts i d Hose. Nöd mal unbedigt wills selber verbockt hesch, sondern us eme andere Grund. Was machsch dänn? Ich denke wenn die Frag klärt isch, gahts au eifacher
Ja aber irgendwo sött doch was me macht au echli "Hand und Fuess" ha, nöd? Da echli, det echli, isch uf längeri Ziet use evtl. müehsamevo hat geschrieben:Abwächslig und gnueg zit für sich isch s A und s O. uf 80% abeschruube oder 2 verschidnig Jobs ha isch zb. mol e afang. 2 Nächt innere Bar hinterm trese und 2 Tag irgend grafiker, webdesign, it support arbet. das wärs.
i läb sit em Mai 13 vo erspaartem und diverse, unregemlessige klei ihkomme. näbebi gangi wider ind "schuel".
mini läbensqualität isch ufem stand vo 11/10, wüsst grad wirklich nit was no besser wärde könnt
es isch en individuell entscheidig und vo diverse sache abhängig wie zb. kinder.Noldi_Palmer hat geschrieben:Ja aber irgendwo sött doch was me macht au echli "Hand und Fuess" ha, nöd? Da echli, det echli, isch uf längeri Ziet use evtl. müehsamevo hat geschrieben:Abwächslig und gnueg zit für sich isch s A und s O. uf 80% abeschruube oder 2 verschidnig Jobs ha isch zb. mol e afang. 2 Nächt innere Bar hinterm trese und 2 Tag irgend grafiker, webdesign, it support arbet. das wärs.
i läb sit em Mai 13 vo erspaartem und diverse, unregemlessige klei ihkomme. näbebi gangi wider ind "schuel".
mini läbensqualität isch ufem stand vo 11/10, wüsst grad wirklich nit was no besser wärde könnt
evo hat geschrieben:es isch en individuell entscheidig und vo diverse sache abhängig wie zb. kinder.
für mi persönlich funktionierts tipetop.
hand und fuess sin total egal solang mer zfride isch.
tuen doch uf norwege uswandere und muesch gar niä meh schaffe. dete hät jede bürger es fetts pensionskonto.Herr Rossi hat geschrieben:Ich schaff Itz no Ca 10 Jahr 100% und zupf si denn Uf Schwede reduziert schaffe. S huus dobe chaufi i 2-3 Jahr
nöd alli händ en papi, wo eim durre füeteret, bis mer endlich mal e usbildig hät.NRG hat geschrieben:Schaffe isch geil, susch machsch es falsch, Mongo!
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 2 Gäste