Frohes Schaffe, ihr Mongos!
Moderator: Avenger
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
Ich lerne gern dänn öppis Neus, wänni sälber sGfühl ha, mich debii wiiterzentwickle, was ja bi dä meischte Jobs chuum dä Fall wird si.Mastler(P) hat geschrieben:mir gönd davo us, das mer logischerwiis eh veränderig suecht wenn mer nümme zfriede isch.turntablism hat geschrieben:warum immer öppis neus sueche ?
vilicht isches nöd so eifach en wunsch job z`gfinde, machsch gschiiders wiiters im jetzige bruef - dört hesch dini erfahrig und dis wüsse. muesch di ja sowieso wider ineschaffe im ne neue job und wenn denn routine hesch denn schiists di beschtimmt schnäll wider ah... isch doch so, oder ?
und lernsch nöd gern epis neus? wenn igschafft bisch fangt langsam dä stillstand aka. tod ah..
98% vo allne verfüegbare und für mich aktuell mögliche Ahstellige sucked, wieso also Energie vergüüde, zum in en neue Job innezcho? (ussert me hät besseri Ahstelligsbedingige, wo dNerve meh schoned, als dä letscht Job).
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
wäg de lüüt und will nid weisch was dich erwartet. aber du tönsch sehr pessimistisch, denn wetsch du das wahrschinlich gar nid gseh.
und wils nid wetsch gseh wird's au nie besser bzw wird sich dis gfühl nie ändere.
mit andere wort; du bisch sälber dra schuld das 98% vo allne Jobs für dich "sucked"
und wils nid wetsch gseh wird's au nie besser bzw wird sich dis gfühl nie ändere.
mit andere wort; du bisch sälber dra schuld das 98% vo allne Jobs für dich "sucked"
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
du glücklicheturntablism hat geschrieben:ich han zum glück no es hobby wo mich mängisch neus lernt

Herr Rossi hat geschrieben:mit andere wort; du bisch sälber dra schuld das 98% vo allne Jobs für dich "sucked"

ich fänds jetz, wenn teilwiis au nur churzfrischtig super interessant mal ganz anderi branche ahzluege.
oder im usland schaffe wär au grad nomal was anders.
er hät zb. eh super arbets- bzw. lebensihstellig:

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
Quelle btw

Re: Frohes Schaffe, ihr Mongos!
De Job isch villicht scho nid grad s ganzä Läbä, aber halt glich i de Regel en grossä oder sehr grossä Teil devo... drum wärs schono nid s dümmscht, wemer chli Spass hed debi.
Für das bruuchi kein neue Job. Gahsch churz uuse, schwätzisch bitz, flirtisch bitz und häsch au neui Lüüt känneglernt und weisch nöd, wohi dass di neui Bekanntschafte füehred.Herr Rossi hat geschrieben:wäg de lüüt und will nid weisch was dich erwartet
Was will ich nöd gseh?Herr Rossi hat geschrieben:aber du tönsch sehr pessimistisch, denn wetsch du das wahrschinlich gar nid gseh.
Nope, aber mier sind langsam, langsam uuf em Wäg, au dä Arbetgeber bitz flexibler zmache (hoff ich doch).Herr Rossi hat geschrieben:mit andere wort; du bisch sälber dra schuld das 98% vo allne Jobs für dich "sucked"
Ich finde, me sött dä Fokus im aktuelle Job scho uuf das richte, wo eim guet tuet. Well? dLüüt? Jup, aber wie gseit, zum mich in Gsellschaft vo Lüüt wiederzfinde, bruuch ich kei Arbetsumgäbig.
Zuletzt geändert von Vyse am 27 Jan 2014 18:14, insgesamt 3-mal geändert.
Aber eigentlich han ich das Topic wieder uuftauche lah, will ich cooli Doku gfunde ha, i die wahrschiinli niemert driigluegt hät.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Bejita hat geschrieben:Genau das wot ig äbe ou mache!Mastler(P) hat geschrieben:dittoMoff hat geschrieben:Ich surf eigentlich de ganz tag im internet im büro, das mach ich sehr gern

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
mach doch en chinder- oder hundhort uf. dete chasch das alles ha. oder schaffsch imene kafi oder bar.Vyse hat geschrieben: Für das bruuchi kein neue Job. Gahsch churz uuse, schwätzisch bitz, flirtisch bitz und häsch au neui Lüüt känneglernt und weisch nöd, wohi dass di neui Bekanntschafte füehred.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Auso, bsorget mir doch näterwis so e job!geosnow hat geschrieben:Bejita hat geschrieben:Genau das wot ig äbe ou mache!Mastler(P) hat geschrieben:dittoMoff hat geschrieben:Ich surf eigentlich de ganz tag im internet im büro, das mach ich sehr gern

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
http://www.sony.net/SonyInfo/Careers/discover.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Vyse hat geschrieben:Für das bruuchi kein neue Job. Gahsch churz uuse, schwätzisch bitz, flirtisch bitz und häsch au neui Lüüt känneglernt und weisch nöd, wohi dass di neui Bekanntschafte füehred.Herr Rossi hat geschrieben:wäg de lüüt und will nid weisch was dich erwartet
Was will ich nöd gseh?Herr Rossi hat geschrieben:aber du tönsch sehr pessimistisch, denn wetsch du das wahrschinlich gar nid gseh.
Nope, aber mier sind langsam, langsam uuf em Wäg, au dä Arbetgeber bitz flexibler zmache (hoff ich doch).Herr Rossi hat geschrieben:mit andere wort; du bisch sälber dra schuld das 98% vo allne Jobs für dich "sucked"
Ich finde, me sött dä Fokus im aktuelle Job scho uuf das richte, wo eim guet tuet. Well? dLüüt? Jup, aber wie gseit, zum mich in Gsellschaft vo Lüüt wiederzfinde, bruuch ich kei Arbetsumgäbig.
Nei, de Job bruchsch nid für all das. Du bruchschen zum Gäld verdiene für din Läbensunterhalt (ussert bisch de Xino... aber sälbscht de schaffed... alli schaffed uf diä eint oder ander Wiis). Aber nur will au ohni Job chasch Spass ha, isch das doch no lang kei Grund zum nid im Job au no Spass zha, wennen sowieso muesch machä.
Aber ebä... diis Problem lit wahrschindlich ganz neumed andersch, drum machts halt au nid so viel Sinn über de Job diskutiere.
Aber woder chan zuästimmä isch, dasses wahrschindlich vil Jöb gid wo wahrschindlich sau tumm sind. Aber ebä, chasch jo ein vo de andere machä, und wenn nid, denn nid z ernscht neh.
2% sind okay oder rocked, was halted dich also no uf? Und susch chasch ja au weg vore Ahstellig, wenn sich d'Gelägeheit büüted.Vyse hat geschrieben: 98% vo allne verfüegbare und für mich aktuell mögliche Ahstellige sucked.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
I wot nid bire Firma arbeite wo gli Bankrot ischgeosnow hat geschrieben:http://www.sony.net/SonyInfo/Careers/discover.html

Iher redet all um dä heiss Brei umme
...und haltet mier vor, wie ichs nöd checke wür, uus äre suboptimale Situation, öppis Guets uusezholle (was nöd stimmt).
Ich frög eu aber, wälli Jobs dänn so sind, wo eu so en Hochgnuss und so viel Spass bereitet.

Ich frög eu aber, wälli Jobs dänn so sind, wo eu so en Hochgnuss und so viel Spass bereitet.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
aso ich han es super team und überhaupt zwägi lüht bim schaffe. witzle gern mit denne ume. 
ich bin au generel guet gluhnt und mis umfeld reflektiert das zrugg. peace n fun 4 everyone.

ich bin au generel guet gluhnt und mis umfeld reflektiert das zrugg. peace n fun 4 everyone.

s grosse Problem isch das mir idiote eifach schaffet anstatt ois au mal z hindersinne was füren wertschöpfigschetti oder au nöd hinder oisem Job stat. natürli gits fäll die muend eifach überlebe. bi dene gat das natürli nöd. aber die meiste chöntet das, und secklet den i 1. Linie am Geld nah.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
hör emol uf so sautumm tue! Hochgenuss.... Lueg sälber das zfride bisch, kensch di ja besser als mir. mir chönd jetz hundert gueti Jobs ufzelle, findsch sowiso bi jedem öpis wo gschisse isch, also bringts au nüt.Vyse hat geschrieben:Iher redet all um dä heiss Brei umme...und haltet mier vor, wie ichs nöd checke wür, uus äre suboptimale Situation, öppis Guets uusezholle (was nöd stimmt).
frog di gschider mol was dir din romatisch Pessimismus sel bringe.
sorry gäll, aber mit so jammerläppe chani bim beschte wille nüt afo.
wenn mir e Situation nid passt denn weiss ich dases ziit für e veränderig isch. in letschter konsequänz mit eme jobwächsel. isch ja kei beibruch, ussert bisch karrieregeil. denn isch das entscheidig wo au in chauf nimsch dich zfüege.
Du schnallsch es au nöd so rächt, huh? Es gaht nöd um mich. Mich nimmts Wunder, was dLüüt ah ihrne Jobs toll findet und wür mi devo hüete, das in Frag zstelle. (ok, ich begriifs... iehr möchtet nöd antworte, das isch au ok).
Ich vermuete eifach, dass die meischte, wo ihre Job ach so toll findet und behauptet derart viel Spass drah zha, Hüüchler sind.
Wänn eine chonnt und uufrichtig chann mit siim Empfinde bezüüge, dass für en z.B. Apotheker si wäg dänne und anderne Günd so unglaublich erfüllend isch und drum nöd wälle wür druff verzichte, wills em eifach zu fescht Spass macht, dänn bini scho zfride.
Wie gseit, e gueti Ziit bim Schaffe zha mit em Team und dä Lüütlis staht nöd im Pflichteheft und isch nöd dä Job sälber, sondern die eigeni Fähigkeit, mit Mänsche guet uuszcho und e lässigi Ziit zha. Das isch nöd dä Job sälber.
Ich vermuete eifach, dass die meischte, wo ihre Job ach so toll findet und behauptet derart viel Spass drah zha, Hüüchler sind.
Wänn eine chonnt und uufrichtig chann mit siim Empfinde bezüüge, dass für en z.B. Apotheker si wäg dänne und anderne Günd so unglaublich erfüllend isch und drum nöd wälle wür druff verzichte, wills em eifach zu fescht Spass macht, dänn bini scho zfride.
Wie gseit, e gueti Ziit bim Schaffe zha mit em Team und dä Lüütlis staht nöd im Pflichteheft und isch nöd dä Job sälber, sondern die eigeni Fähigkeit, mit Mänsche guet uuszcho und e lässigi Ziit zha. Das isch nöd dä Job sälber.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
De machts sicher nüt weni bi euch eifach mau ane rächner hocke, und eifach gueti Lune verbreite, und so um di 5 mil mit hei nime?Mastler(P) hat geschrieben:aso ich han es super team und überhaupt zwägi lüht bim schaffe. witzle gern mit denne ume.

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
zersch muesch halt irgendwie ahgstellt werde. versueche chasch es. ich stell niemert ih.

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
mach dini auge uf de chasch es läse. wenn das wo gschribe isch nid glaubsch will DU s gfühl hesch es isch ghüchlet, denn nützt aber au s läse nüt.Vyse hat geschrieben:Du schnallsch es au nöd so rächt, huh? Es gaht nöd um mich. Mich nimmts Wunder, was dLüüt ah ihrne Jobs toll findet und wür mi devo hüete, das in Frag zstelle. (ok, ich begriifs... iehr möchtet nöd antworte, das isch au ok).
a mim Job hani under anderem au sovil fröid will ich mich druf ilah und ich das mit lideschaft mache. das wird vo de andere reflektiert, was mich widerum beschtärcht.
nüt für unguet, aber wenn du fröid am Job bi andere als hüchlerei empfindsch.... you only get what you give
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Denn schlaf mit dim chef, und aus dankeschön söu är mi gfelligst isteue!Mastler(P) hat geschrieben:zersch muesch halt irgendwie ahgstellt werde. versueche chasch es. ich stell niemert ih.

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Sicher nid überall, i weiss nid was du schaffisch, aber i ha 10 jahr ufem bou gschaffet, viu lüt lehrä kennä, viu hei sich kaputt gmacht für d Firma, und wenns mau um me Gäud isch gange oder besseri Konditione, hets immer und überall gheisse : "uhh im Momänt loufts nid so guet" und derbi hei die ganze Firmenä Millione wenn nid Milliarde umsatz gmachtHerr Rossi hat geschrieben:a mim Job hani under anderem au sovil fröid will ich mich druf ilah und ich das mit lideschaft mache. das wird vo de andere reflektiert, was mich widerum beschtärcht.
nüt für unguet, aber wenn du fröid am Job bi andere als hüchlerei empfindsch.... you only get what you give

Und so chunt vo ällei das uf d Firma schissisch, wüäu du äbe viu me givesch, und only e shit getisch ja know