9/11 isch...

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

d'twin towers sind iigstürzt dur...

en terroraaschlag vo extern
10
24%
en inside-job
17
41%
beides möglich
14
34%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 41

Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Re: 9/11 isch...

Beitrag von Xinobrax2 »

Herr Rossi hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:Nene, ich bin scho lang usem Wasser ghüpft...aber zwüschet Realität und Worst Case Szenario bestat idR na en zimlich grosse Unterschied...

Ich mach mir scho chli Gedanke weni so Dokument lise. I de letzte paar Jahr sind zimlich vil seltsami Gsetz verabschidet worde. Einzeln betrachtet würkeds zwar bizarr aber au harmlos...ersch wemer gset wie di einzelne Gsetz inenander griffed wirds besorgnis erregend...aber so Zügs phalti denn lieber für mich. S würd eh niemert glaube und wer will findet au immer e Gegedarstellig irgendwo im Netz...
ja d Realität, wemmer das amigs wüsst us was die beschtot. i mim bekanntechreis chami no rächt guet ustusche über so theme. es god gar nid drum öper devo z überzüge, sondern eifach de gedankeaschtoss zgä sich sälber demit usenandzsetze. schlimm find ich nur die lüüt wo das is lächerliche zeind oder komplett ignorieret.
K ja...im Bekanntechreis isches wider was anders...aber i somene Forum isch halt blöd...

Vor es paar Jahr bini mir na zimlich sicher gsi, dass d Wirtschafts- und Finanzkrise imene risige Chaos endet...aber mittlerwile chentmer meine, dass alles überstande isch...ich trau dere Sach zwar immernanig ganz, aber genau das meini mitem Unterschied züschet Realität und Worst Case Szenario...ich hans vor es paar Jahr au für sehr wahschinlich ghalte, dases i de USA zu bürgerchriegänliche Zueständ chunt, aber im grosse und ganze isch nix passiert. Mengisch wird halt eifach d Sicht chli verzerrt wemer sich zu intensiv mit dem Zügs beschäftigt....ich denke zwar au jetzt na, das d Finanzwelt vorem Abgrund stat und dases i de USA bald mal chlöpft....aber das alles ziet sich enorm id Längi und vilicht passiert au gar nüt.

Uf jede Fall isch sones Forum de falsch Ort für so Prognose...s Internet vergisst nüt...
NRG
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
7
Trading points minus
0

Beitrag von NRG »

Bild

Realität.
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

Bild
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

NRG hat geschrieben:Bild
Realität.
Das isch de Container vom Asylheim in Birmensdorf wo abgfaklet isch...en super verglich :typej:

...und so gsend die Resitential Center in echt us:
Bild
Bild
NRG
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
7
Trading points minus
0

Beitrag von NRG »

Zuegeh, de Verglich vome Asylanteheim im Topic "9/11 isch..." isch ähnlich zrächtboge, wie da drin "FEMA Camps" erwähne. De gross Unterschied isch:
Das isch euisi Realität (luegs ah!) und d'Abstimmig vom 9. Februar "gegen Masseneinwanderung". De ganz Abstimmigskampf isch bruuni Polemik und Angstmacherei vo de SVP und Konsorte genau nach Hitler's "Mein Kampf". chasch du wähle? denn machs, bitte! Auge uf. Da hört de Trash talk ganz churz, iz machemer grad wiiter wie bisher - aber das isch wichtig für all.

fertig! :mrgreen:
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ICH STIMM TROTZDEM JA, ECOPOP au grad UND JA ES SIND ALLES RASSISTE WO DIE INTITATIVE ANEMET. hahahaha.
den nah hilters kampf, wtf. du tuesch mir leid. wenns nach lüüt wie dir wür gah, wür d schwiiz scho lang nömm existiere. zum glück simmer chli konservativ i gwüsse Sache.

ich hoff ufnes fetts JA für gnau so lüüt wie dich, den chöntet die ja s land verlah, wills ja eh vo rassiste dominiert isch und wer will scho i somene land lebe, konsequent sinds den aber glich nöd. aber d angst um de arbetsplatz wird denk widr fürnes NEI sorge. mit dem lat sich de schwiizer am beste manipuliere.
Zuletzt geändert von thaeye am 28 Jan 2014 11:11, insgesamt 4-mal geändert.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Ich wähle nie und gange au nid go abstimme...und SVP findi genauso nervtötend wie d SP und all di andere...
Direkti Demokratie am Arsch wenn all paar Wuche wider so plumpi Kampagne deher chömed und glichzitig di würklich wichtige Sache oni en Volksentscheid dureboxt werded. Überall nervtötendi Plakat und pseudointellektuelli Gspröch i de Medie...es gatmer echt uf de Sack...und ja, es het tatsächlich nüt mit 9/11 z tue :lol:
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Xinobrax2 hat geschrieben:Ich wähle nie und gange au nid go abstimme...und SVP findi genauso nervtötend wie d SP und all di andere...
Direkti Demokratie am Arsch wenn all paar Wuche wider so plumpi Kampagne deher chömed und glichzitig di würklich wichtige Sache oni en Volksentscheid dureboxt werded. Überall nervtötendi Plakat und pseudointellektuelli Gspröch i de Medie...es gatmer echt uf de Sack...und ja, es het tatsächlich nüt mit 9/11 z tue :lol:
aha also lieber druff verzichte wenigstens bitz chöne mitzrede. findi übel und wirdi nie chöne verstah. das sind so die MEHBESSERE und die wo sich als politikverdrosseni gsehnd aber schlussendlich meistens eifach z fuul sind.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

thaeye hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:Ich wähle nie und gange au nid go abstimme...und SVP findi genauso nervtötend wie d SP und all di andere...
aha also lieber druff verzichte wenigstens bitz chöne mitzrede. findi übel.
Mitrede? Was denn? Was da entschide wird isch für mich und mis Umfeld völlig irrelevant. Es paar vo mine beste Kollege sind sit Jahre illegal i de Schwiz und es gatene genauso am Arsch verbi. Masseiwanderig stoppe rofl...

ALARM, ALARM, s wird widermal e Sau durch s Dorf tribe!!!

:panik:
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

für dich isch nix relevant du lebsch ja au nöd s normale buezerlebe sondern bsetzisch chli hüüsli han ich gmeint. toll illegal i de schwiiz, wieso au nöd.

ABER DU GSESCH HALT S BIG PIC gaell?
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Ja ebe...weni nid mitmache, mueni au nid mitrede. Mit Politikverdrosseheit het das nüt z tue...min Asatz isch eifach en völlig andere.

Mis big pic isch glich gross wie dis pic, nur andersch. Ich bin zfride, du bisch zfride, alles beschtens.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ich bin absolut nöd z friede. nei.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Zvill Usländer? Muesch halt go abstimme, denn wird alles besser :idea:
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

Xinobrax2 hat geschrieben:Zvill Usländer? Muesch halt go abstimme, denn wird alles besser :idea:
:lol:

zum thema: http://www.minds.com/blog/view/27031187 ... building-7" onclick="window.open(this.href);return false;
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von PlanetHarrieR »

Xinobrax2 hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:
aha also lieber druff verzichte wenigstens bitz chöne mitzrede. findi übel.
Mitrede? Was denn? Was da entschide wird isch für mich und mis Umfeld völlig irrelevant. Es paar vo mine beste Kollege sind sit Jahre illegal i de Schwiz und es gatene genauso am Arsch verbi. Masseiwanderig stoppe rofl...

ALARM, ALARM, s wird widermal e Sau durch s Dorf tribe!!!

:panik:
:shock: wow, du lebst im demokratischsten staat der welt und beteiligst dich trotzdem nicht?
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

General Schaden hat geschrieben::shock: wow, du lebst im demokratischsten staat der welt und beteiligst dich trotzdem nicht?
"Niemand ist hoffnungsloser versklavt als jene, die fälschlicherweise glauben, frei zu sein."
Johann Wolfgang von Goethe

;)
NRG
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
7
Trading points minus
0

Beitrag von NRG »

thaeye hat geschrieben:ICH STIMM TROTZDEM JA, ECOPOP au grad UND JA ES SIND ALLES RASSISTE WO DIE INTITATIVE ANEMET. hahahaha.
den nah hilters kampf, wtf. du tuesch mir leid. wenns nach lüüt wie dir wür gah, wür d schwiiz scho lang nömm existiere. zum glück simmer chli konservativ i gwüsse Sache.

ich hoff ufnes fetts JA für gnau so lüüt wie dich, den chöntet die ja s land verlah, wills ja eh vo rassiste dominiert isch und wer will scho i somene land lebe, konsequent sinds den aber glich nöd. aber d angst um de arbetsplatz wird denk widr fürnes NEI sorge. mit dem lat sich de schwiizer am beste manipuliere.
Zieh euises Land nur in de bruuni Dräck, aber bitte streck bini Gwundernase nid z'wiit ine. Det stinkts.
Eusi Schwiz verdient bessers: bi euis isch alles Schoggi und Chäs, au wäg de Ussländer!

:ruetli:
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

NRG hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:ICH STIMM TROTZDEM JA, ECOPOP au grad UND JA ES SIND ALLES RASSISTE WO DIE INTITATIVE ANEMET. hahahaha.

Zieh euises Land nur in de bruuni Dräck, aber bitte streck bini Gwundernase nid z'wiit ine. Det stinkts.
Eusi Schwiz verdient bessers: bi euis isch alles Schoggi und Chäs, au wäg de Ussländer!

bruuni dreck, ohälätz. de svp Polemik vorwerfe aber nah schlimmer druf sii. wie scho gseit bi annahm stats dir offe das land z verlah, sind ja eh nur alles rassiste da. es stat dir egeintlich ja jetzt scho offe. glaubs dütschland isch da vill besser, hahahah. au d UK z.b siehe Cameron oder au die skandinavische länder weret doch was für dich, die sind ja so ufgschlosse. das momentan in ganz Europa en Diskussion betreffend völkerwanderige stattfindet, isch wohl a dir verbiizoge.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Re: AW: 9/11 isch...

Beitrag von Herr Rossi »

Xinobrax2 hat geschrieben:
General Schaden hat geschrieben::shock: wow, du lebst im demokratischsten staat der welt und beteiligst dich trotzdem nicht?
"Niemand ist hoffnungsloser versklavt als jene, die fälschlicherweise glauben, frei zu sein."
Johann Wolfgang von Goethe

;)
Übel Xino. Ich behaupte mal eifach dass es nid schtimmt dass es dich nid betrifft. Es betrifft nämlich jede, ob direkt oder indirekt. Weni kei Ziit oder Luscht ha über es Thema abzschtimme lanis sii, aber de hebi au de Latz zum Thema.
Zum Glück darf ich abschtimme und bi noni ganz so verdrosse...
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Ich glaube nid a di direkt Demokratie...so what? Wer id Schwiz will cho sel cho...de kriegt vo mir sogar na e Unterkunft und Verpflägig. Das isch mini Art zum abstimme...
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

und das alles illegal :groel:
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Wane? S Risiko isch bekannt und s git gnueg Lüt wo bereit sind das in Chauf z neh. Jedem das seine...ich han eigentlich kei Lust das irgendwie z rechtfertige.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

en chline anarchist ;) bini grad in christania gsi. wär au nah was für dich odr?
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Isch uf all Fäll es interessants Projekt...ich han mal es paar Anarchiste- und Ökodörfli in Italie psuecht. I eim bini grad es paar Wuche blibe und han det chli im Garte gschaffet. Isch schono fridlich...aber mit de Ziit au recht langwilig.

PS, mir sind ganz liecht vom Thema abcho...
NRG
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
7
Trading points minus
0

Beitrag von NRG »

thaeye hat geschrieben:
NRG hat geschrieben:

bruuni dreck, ohälätz. de svp Polemik vorwerfe aber nah schlimmer druf sii. wie scho gseit bi annahm stats dir offe das land z verlah, sind ja eh nur alles rassiste da. es stat dir egeintlich ja jetzt scho offe. glaubs dütschland isch da vill besser, hahahah. au d UK z.b siehe Cameron oder au die skandinavische länder weret doch was für dich, die sind ja so ufgschlosse. das momentan in ganz Europa en Diskussion betreffend völkerwanderige stattfindet, isch wohl a dir verbiizoge.
Du meinsch ich seckle devo, wenn mir öppis nid passt? Du bisch mr no en Schwyzer! :groel:

Völkerwanderig ghört zur Menscheitsgschicht wie du und ich zur Schweiz ghöred. Chasch froh si, susch wärsch en Behinderte userä Inzest-Beziehig. Die wo chömed, hälfed euis, das verlangt s'Gsetz - einigi sind besser, anderi schlächter als du und ich. Für de Rest hämmer Polizei, die chönnted das sicher au es biz besser mache, wenn's meh Lüt während. Gsetz sind scho passend, aber die bruune Politiker wänd ihri stinkbruuni Propagana - au das ghört zu de Schwiz.
Antworten