Vyse hat geschrieben:Iher redet all um dä heiss Brei umme

...und haltet mier vor, wie ichs nöd checke wür, uus äre suboptimale Situation, öppis Guets uusezholle (was nöd stimmt).
Ich frög eu aber, wälli Jobs dänn so sind, wo eu so en Hochgnuss und so viel Spass bereitet.
Nei, mir haltet dir vor dass du eifach seisch schaffä isch Scheisse, und alli Teil wo mitem Schaffä ztuä händ und freud mached ussortiersch, und vom Schaffä trännsch, damit du chasch sägä Schaffä isch Scheisse.
Das isch Suboptimal. Schaffä isch nid Suboptimal, sondern öpis wo alles uf derä Wält wo läbt rund um d Uhr macht. Drum isches wichtig wennmer nid will dass eim Schlächt god, dasses eim au bim Schaffä guet god. Ganz eifach.
Öb jetzt dass en ganz bestimmti Arbeitshandlig isch wo eim zfriedä macht, oder d Mänschä, oder es schöns Meitli, isch do zerscht mol gar nid so wesentlich, drum isch dis usänanderdökterle au gar nid Zielfüerend. Es isch drum gangä öb s Schaffä Spass macht. Teilwies macht s Schaffä Spass, obwohl diä konkret Arbeitshandlig jetzt nid grad unbedingt diä faszinierendschdi isch, will s Umfäld cool isch, und mer sich jedä Tag wider druf freut. Teilwies chan Schaffä de gröscht Scheiss si, obwohl eim diä konkret Arbeitshandlig eigentlich no guet dunkt, aber s Umfäld scheisse isch, undmer am liebschte eifach nüm würd herägo. D Red isch also wohl weniger gsi dass eim e einzelni Arbeitshandlig söll s ganzä Läbe erfüllä.
Aber will du alles willsch miesmachä, und unbedingt konkreti Bispiel bruchsch, willmer suscht alli Hüchler sind:
Wenn ich es frischsches stück Holz schlifä, und i s Holz schmöck, machtmer das teilwies rächt Freud.
Wenn ich Schrubä, Hämärä, Sägä macht mir das teilwies rächt Freud, wenni öpis fertig gmacht han denn villicht sogar no meh (wenni denn au z fridä bi demit).
Wenn ich Liechtistelligä mach, und gseh was passiert, und am Schluss villicht sogar no en geili Stimmig gmacht han, macht mir das teilwies rächt Freud.
Wenn ich Schwers Züg umänandschleepp, Stägä ufä und Abä, macht mir sogar das teilwies rächt Freud.
Wenn ich öpis neus glernt han, neu weis wiämer es Problem chan lösä, en neui Idee han, neus Verständniss für öpis han, macht mir das teilwies no rächt Freud.
Wenn ich neui Lüt kännälern wo cool sind, denn macht mir das teilwies no rächt Freud.
Wenn Lüt wiederchömed wo cool sind, denn macht mir das teilwies no rächt Freud.
Wenn ich mit coolä Lüt chan zämäschaffä und Ideä ustuuschä und chan debie mitwirkä öpis uf d Bei z stellä, macht mir das teilwies no rächt Freud.
Wenn ich es tolli Uffüehrig chan gseh, macht mir dsa teilwies no rächt Freud.
Wenn ich mitbeteiligt gsi bin amene guete Obig, wo vil Lüt öpis devo gha händ und e gueti Energie herrscht, macht mir das teilwies no rächt Freud.
Wenn ich a dem Obig uf unvorgsehnes guet reagiere chan, und so Problem verhindere für anderi, hani teilwies no rächt Freud.
Teilwies machtsmer nur scho Rächt Freud wenn ich is Huus inä chum woni drin Schaff, wills es schöns Huus usem 17Jh. isch und en schönä Inähof hed.
Eifach zum mol paar Bispiel gnännt zha.
Das alles chan mir villicht i gwüssnä Moment au nid so Freud machä, was bewist, dasses ebä nid nur uf d Arbet druf a chund, sondern ebä au uf mich.
UND DOCH, D Lüt sind en Teil vo mim Job, mit ihnä z redä, de Ustuusch, s Zämäschaffä isch Teil vo mim Job. Chasch no 1000 mol sägä en Job heigi nüt mit de Lüt ztuä, es isch trotzdem so. Es isch sogar en wichtigä Bestandteil vo mim Job. Vo "Status als Agestelltä" und so chabis redä...