-triger heart exelica
-unbedingt under defeat
-shikigami no shiro
-gunbird
-fast striker
-psyvariar
-rainbow cotton
-twinkle star sprites
-bangai o
-unbedingt zero gunner 2
-trizeal
-chaos field
-radilgy radirgy
-karous
-evtl. no DUX
Zuletzt geändert von turntablism am 29 Jan 2014 14:48, insgesamt 1-mal geändert.
Michi, im Summer revidiere ich 2 blast city's werded neu lackiert und d'monitore in Service gschickt. Chauf dänn eine vo dänne und spill dete druff d'shooters, sind besser als alli wo's ufem DC git, würklich.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Under defeat isch de bescht vo de nöie. Susch spieli lieber 16/32 Bit shewties.
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Marco_in_motion hat geschrieben:Michi, im Summer revidiere ich 2 blast city's werded neu lackiert und d'monitore in Service gschickt. Chauf dänn eine vo dänne und spill dete druff d'shooters, sind besser als alli wo's ufem DC git, würklich.
LOOOOL
und was sells mi choschte? e million?
wieso selleds besser si?
Tatsujin hat geschrieben:Under defeat isch de bescht vo de nöie. Dusch Spieluhr lieber 16/32 Bit shewties.
Han obe korrigiert. Huere möngel iPhone 5s
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Marco_in_motion hat geschrieben:Michi, im Summer revidiere ich 2 blast city's werded neu lackiert und d'monitore in Service gschickt. Chauf dänn eine vo dänne und spill dete druff d'shooters, sind besser als alli wo's ufem DC git, würklich.
LOOOOL
wieso selleds besser si?
Weiss nonig so genau, wänn Du seisch "ja eh ich wott es Cab" chasch vorane ebe au no d'Farb und sustigi uusstattig wähle, d'Cab's werded neu Lackiert, bechömed neui Artworks und neui Jyosticks und Buttons und ebe de Monitor wird generalüberholt, jeglichi Konvergenz und Geometrie Problem uusgmerzt, eifach eso daser wieder jeensti jahrelang perfekti bilder lieferet, au s'Netzteili wird im Gliiche Zug eso revidiert dases nacher praktisch neu isch. d'Böxli werded au durecheckt und evtl. ersetzt, es gitt es Marquee (Repro) nach Wahl sowie Instruction Strips(Repro) nach Wahl. 1,5k muesi ha will ich gibe locker 800.- für neuteili und Farb uus eher meh. D'Arbeit isch dänn auno...
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
LOOOOL
wieso selleds besser si?
Weiss nonig so genau, wänn Du seisch "ja eh ich wott es Cab" chasch vorane ebe au no d'Farb und sustigi uusstattig wähle, d'Cab's werded neu Lackiert, bechömed neui Artworks und neui Jyosticks und Buttons und ebe de Monitor wird generalüberholt, jeglichi Konvergenz und Geometrie Problem uusgmerzt, eifach eso daser wieder jeensti jahrelang perfekti bilder lieferet, au s'Netzteili wird im Gliiche Zug eso revidiert dases nacher praktisch neu isch. d'Böxli werded au durecheckt und evtl. ersetzt, es gitt es Marquee (Repro) nach Wahl sowie Instruction Strips(Repro) nach Wahl. 1,5k muesi ha will ich gibe locker 800.- für neuteili und Farb uus eher meh. D'Arbeit isch dänn auno...
wieviel? was heisst lose?
pad? kabel? netzteil? wandler?
lose isch lose. nur d konsole in super zuestand. isch aber eher als ersatz für lüt denkt, wo scho en japan händ. isch 50chf und pads hani für 15chf. wandler hätti no eine, aber keis RGB kabel.