Frohes Schaffe, ihr Mongos!

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Re: Frohes Schaffe, ihr Mongos!

Beitrag von Vyse »

Es isch e Doku über en empfundeni Beschlüünigung vom Läbe, wo viel Mänsche realisieret und über sGfühl, kei Ziit zverfüege, obwohl mier ja immer meh Ziit iispared und über möglichi Zämmehäng zu Fortschritt, Finanzsüschtem und Gsellschaft. Es gaht nöd um Burnout.

Und wie chonnt irgend en Mänsch dezue sGfühl ha, er dörfi mier Druck mache? Wieso sött überhaupt irgendöpper die Erlaubnis ha, mier vorzschriibe, wasi söll mache und wieso stellt sich irgend en Heini über mich und faht ah über mich und miini Ziit zverfüege?
Für mich isch das kei Herusforderig, sondern en Ahmassig, wo sich die Vorgsetzte erlaubet. Das motiviert zu gar nüt.
Aber ebbe, me chann nüt dagäge mache, also sich besser demit abfinde. Na toll, dänn chasch di au ahfah demit abfinde wänn imne Gfangenelager hocksch und chasch dier schön zuerede, dass täglich es warms Süppli häsch und es Stuck brot, für diini Beschäftigung gsorgt wird und gueti Mitgfangeni häsch, wo dier mithälfed zbudle und zämme chönnder au mal es Liedli zur Schufterei singe.
Ich säg es isch öppis en Misstand und dAntwort isch, me müss sich halt demit abfinde und sich im Misstand inne entspanne.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

nei, einigi händs gfühl das mit ihrne mitarbeiter mache zchöne. wenns nöd wötsch gasch halt. nöd alli cheffe sind ärsch und mached druck.
druck isch aber au es individuells gfühl. wenn du druck andersch ahluegsch chasch en liechter bewältige. das hani gmeint.
ich han nie gseid mer muess sich abfinde, ich säg es isch dini wahl wie du damit umgasch und das es extrem liechter isch wenn positiv bliebsch und nöd grad ahfangsch brüele und dich under druck gsetzt fühlsch wenn din chef epis vo dir verlangt.

:lol:

und ich ha gnueg ziit ih "euse hektische westliche welt". klar würd mer en langsamere livestyle nomeh zuesäge, aber ich chum au da klar und fühl mich nöd so als ob ich ke ziit für nüht han und glaub au nöd das es jemals sowiet cho wird bi mir. und falls doch machi wieder es halbs jahr oder so arbetsloses fuhllänze.
wo isch broblem? :)

das isch doch es schöne ah eusere existänz. mir händ freie wille. du chasch mache wasd wotsch.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

Vyse hat geschrieben:Es isch e Doku über en empfundeni Beschlüünigung vom Läbe.
das isch nur, will mir mit zviel unterhaltigsmediä überflüetet werdet. TV-Serien, Gratisziitige, Kinofilm, tusig Konsolegames, alli trendsportarte, alli Sport TV sendige etc.

What's up, SMS, EMail, FB,

:sabber:
Astroboy
Cowboy
Cowboy
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
26
Trading points minus
0

Beitrag von Astroboy »

Lies mau chly Max Weber, Vyse.
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

feeshlee hat geschrieben:uns so differenziert... bi so viel teggscht mussi an titte dänke.
debii seit eine: wenn dä scheff und d'kollege ärsch sind, macht schaffe kei spass
und dä ander: es isch nöd überall so, dass dä scheff und d'kollege ärsch sind
Isch jo nid so dasmers nid andersch versuecht hätti... Aber hesch glich rächt. Wiämer grad gseh hed bringt au d Usfüehtig nüt.
(Andersits isches jo nid so als hättemer das nid au scho gschribä, es got meh drum zums nid unversuecht z loh, villicht bringts irgendwenn jo glich mol öpis, nid jede Hiwis wird sofort agnoh).

Bi dir langts jo wenns eifach überflügsch, du hesch jo begriffä wasmer meined, und chasch drum über Brüscht siniere.
NRG
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
7
Trading points minus
0

Beitrag von NRG »

Bild

;)
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
138
Trading points minus
0

Beitrag von Reinforced »

Work, what a waste of time isn't it?
feeshlee
Rassischt
Rassischt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Beitrag von feeshlee »

geschter isch wieder eine vo däne tage gsi..
vorgeschter dä lüt gseit, dass ich am meeting nöd teilneh chan, will ich dänn es anders meeting han.
währendem andere meeting chumi lync-messages über, ob ich jetzt as meeting chume. ich han zwei optione: mich ufrege und sie das spüre lah oder eifach ignoriere - sie spüreds dänn genauso. ha sie ignoriert. s'witzige isch, dass mich händ am meeting welle ha, will en applikation vo ine nöd so tuet, wie sie wänd und sie vo irgendöpperem ghört händ, ich chönti wüsse, a was es liit.

en anders team hät uf hüt mit mir welle es meeting us ähnliche gründ abmache. sägi ihne, dass das scho gaht - sie sölled doch eifach en freie slot im kalender usssueche. halb stund später kriegi es mail, obs am drü am namittag gaht. am drü hani es meeting. ich han zwei optione: die fröge, was sie nöd ah 'freie slot im kalender ussueche' verstönd oder ruhig bliibe und ihne säge, wänns dänn gaht. hami für ruhig bliebe entschiede.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

Bild
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Pandemonium
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Pandemonium »

feeshlee hat geschrieben:geschter isch wieder eine vo däne tage gsi..
vorgeschter dä lüt gseit, dass ich am meeting nöd teilneh chan, will ich dänn es anders meeting han.
währendem andere meeting chumi lync-messages über, ob ich jetzt as meeting chume. ich han zwei optione: mich ufrege und sie das spüre lah oder eifach ignoriere - sie spüreds dänn genauso. ha sie ignoriert. s'witzige isch, dass mich händ am meeting welle ha, will en applikation vo ine nöd so tuet, wie sie wänd und sie vo irgendöpperem ghört händ, ich chönti wüsse, a was es liit.

en anders team hät uf hüt mit mir welle es meeting us ähnliche gründ abmache. sägi ihne, dass das scho gaht - sie sölled doch eifach en freie slot im kalender usssueche. halb stund später kriegi es mail, obs am drü am namittag gaht. am drü hani es meeting. ich han zwei optione: die fröge, was sie nöd ah 'freie slot im kalender ussueche' verstönd oder ruhig bliibe und ihne säge, wänns dänn gaht. hami für ruhig bliebe entschiede.
Bisch en geduldige, ich hät Müeh mit dem.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

guet reagiert fisch. ich machs i de regel au so, aber evtl würd em indirekt eine inetrücke wenn sichs abietet.
falagar
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
56
Trading points minus
0

Beitrag von falagar »

Es git meistens nu en dritti Option zwischu Ignoriäru und Wiätu.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

diskutiäru?
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

Bild dütsch redu?
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

schaffe, ich tuen au widr mal, i de noie bude alles Nichtraucher, den chunt en fettsack wo schiilet zu mir won ich duss am rauche gsi bin und seit doch zu mir: also wenn das de Michi weiss, ghörsch den scho na was (de michi isch de CEO). Ja machet s nächst mal bim lüüt istelle en nikotin check. han den de typ gfrögt ob er den de nikotinkontrolleur segi, den seit er nei er segi de Chef vo de buechhaltig. j

a so gsesch au uuus du hornochs. lieber rauche als so en scheissgrind ha.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Mastler(P) hat geschrieben:Bild dütsch redu?
blaulicht!
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

thaeye hat geschrieben:han den de typ gfrögt ob er den de nikotinkontrolleur segi, den seit er nei er segi de Chef vo de buechhaltig. j

a so gsesch au uuus du hornochs. lieber rauche als so en scheissgrind ha.
:groel:
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

Pandemonium hat geschrieben:
feeshlee hat geschrieben:geschter isch wieder eine vo däne tage gsi..

Bisch en geduldige, ich hät Müeh mit dem.
Ich benutz da immer d'Strike Regle. Nach drü sprichi d'Persone ah wo mi nerved. Konstruktiv aber und nöd exlpodierend.
feeshlee
Rassischt
Rassischt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Beitrag von feeshlee »

han au müeh gha mit däne. aber die lüüt känni so guet wie gar nöd. und wänn die ignoriersch oder fräch wirsch, dänn landet ganz schnell es mail bim chef mit dir ufem cc...

nah... ich han da au ganz genau regle: wänn dä ufwand e gwüsses mass überschritted, dänn müends es ticket mache und e choschtestell ageh, woni druff bueche chan. schliesslich verkaufed mir wüsse, dienstleistige und lösige. $€££ ur $ou£
dis mami uf allne viere.
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
54
Trading points minus
0

Beitrag von Marco_in_motion »

Bild
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

:lol:
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
feeshlee
Rassischt
Rassischt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Beitrag von feeshlee »

geschter isch wieder so geil gsi :lol:

ich bin uf 'do not disturb'. chume am nami vonnere kollegin es mail über: dörfi dich kurz störe?
wonis dänn au gseh han, rüefi si ah. sie entschuldigt sich fürs mail, ich, mich im falsche film fühlend, sägere, dass wänn sie ihri frag im mail gstellt hetti (ja, sie hät nur was welle wüsse, mir kein hüratsaatrag welle mache), würdi sie jetzt ihri antwort scho lang ha.

was isch nur los mit dä hütige gsellschaft? sits bi eus das lync git, schiined alli mitarbeiter vergässe z'ha, dass es asynchroni kommunikationsmittel git. jede erwartet augeblicklichi antworte uf frage. no schlimmer sind nur no sonig, wo zersch abkläre wännd, obs gägenüber für en chat bereit isch, idem er ebe nur 'Hi' schribt oder 'Hi, can I ask you a question?'.

isch das dä smartphone/whatsapp iifluss, wo d'mänschheit so ungeduldig und tumm werde laht?
dis mami uf allne viere.
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Ja eh...und wemer es Mail gschickt hed, lütetmer am beschtä nocher grad a zum frögä öbs acho isch... de ander god denn an Computer und seit a do isches, und den verzelltmer am Telephon wasmerem gschribä hed. Dänn seiter er teig das mol aluege und schribi den zrug...

D E-Mail und SMS Wält und wiä diä Kommunikationsweg mitlerwilä benutzt werded begriffi nüm...

Aber apropos "Ich will di nid störä..." git jo au diö wo säged "Ich will di nid unterbrächä..."

Aber de "Hi, can I ask you a question?" isch eigentlich au nid schlächt, ischmer no gar niä so ufgfallä, isch jo eigentlich au en Klassiker. "Dörf di mol öpis Froga?" :lol:
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

Acid hat geschrieben:Aber de "Hi, can I ask you a question?" isch eigentlich au nid schlächt, ischmer no gar niä so ufgfallä, isch jo eigentlich au en Klassiker. "Dörf di mol öpis Froga?" :lol:
Das nännt sich Aschtand und nume de Tümmscht nimmt's wörtlich. Es isch es Zeiche vo Respäkt.
I speeled my drink!
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von Avenger »

Acid hat geschrieben:Ja eh...und wemer es Mail gschickt hed, lütetmer am beschtä nocher grad a zum frögä öbs acho isch
wahr :groel:
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Antworten