[:shock:] RIP Philip Seymour Hoffman
Re: [:shock:] RIP Philip Seymour Hoffman
cool, high five 

Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Also ich mag mich a zwei mol erinnere woni Ohnmächtig wordä bin, und ich han kei ufgrissni Augä gha, paralysiert vo Angscht. Ich chönt mir sogar vorstellä dass das was ich gfühlt han Ähnlichkeitä mitem Afang vomene Heroinrusch chönt gha ha (was aber reini Spekulation isch, will ich au niä en Heroinrusch gha han, aber gwüsi Teil vo Ruschzuäständ chöntet immer gwüssi Ähnlichkeitä ha... und das bi de Ohnmacht würd ich au als Ruschzuestand bezeichnä).Vyse hat geschrieben:Nöd unbedingt, aber churz, bevor ohnmächtig wirsch bzw. während em ohnmächtig werde me um sBewusstsi kämpft, fühlts sichs öppe so ah. Heroin hani no nie gnoh.
Und gid nid grad wenig Lüt wo relativ entspannt ischlofed und niä wieder ufwached. Mer weisses zwar nid, aber würd jetzt nid behauptä das Tod eifach prinzipiell Horror bedütet.
Ich chann mich drah erinnere, woni knapp Ohnmächtig worde bin und es hät sich so ahgfühlt, wie ichs beschribe han. Ob miini Auge offe gsi sind, weissi nöd, will nur Schwarz devor gseh ha.
En Horror... weiss nöd, moll irgendwie scho. Alles Ändgültige isch zum verwiifle truurig, das isch doch en Art Horror, wämmes sichs so klar wies nur gaht vor Auge haltet.
En Horror... weiss nöd, moll irgendwie scho. Alles Ändgültige isch zum verwiifle truurig, das isch doch en Art Horror, wämmes sichs so klar wies nur gaht vor Auge haltet.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
lulz, de vortex dreiht durre, superzwirrlibatz hat geschrieben:nrg, masterg, jones:
MEINEFRESSEMEINEFRESSEMEINEFRESSECLOSETOPICCLOSEFORUM GÖHND GO VIDEOSPILI SPIELE UND HEBED EIFACH DE LATZ!
i welere höhli wohne so lüüt???![]()

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
hahah hani ja no gar ned gseh, super! 

- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
bi ihm ischs mir egal gsiizwirrlibatz hat geschrieben:normalerwiis löhnt mich tod vo stars wo ich persönlich nur ehner flüchtig känne ehner chalt aber ab und zue berüehrts mich würkli. wie jetz bi ihm da.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
da kapiered e paar mal wieder gar nüt. gratuliere.
I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
de sonic kapiert. gratuliere.Supersonic hat geschrieben:Isch wükli en Verlust für d'Filmwelt (Paul Walker....lulz) aber d'Umständ sind natürli scho enttüüschend. Trotzdem därf mer nöd vergesse das d'Sucht nach dem Züüg memal eifach bös chan werde. Au bi vermeintlich intelligente Lüüt wiemene Philip Seymour Hoffmann. Zuesätzlich därf mer nöd vergesse, dass mir alli nöd wüssed wie sin Gmüetszuestand ide letschte Ziit gsi isch und wie sis familiäre Verhältnis gsi isch. Oftmals sinds ja grad die erfolgriichste Lüüt wo die hertiste Depressione hend (CEO's sterbed ja grad wie d'Flüüge) und ä Überdosis isch natürlich au en Weg zum gah. Da er tot isch werde mir wohl nie usefinde öb er Selbstmord gmacht hett, Dorgeabhängig gsi isch oder öber eifach mal hett Heroin wele uusprobiere und viel z'viel gnoh hett.
Am truure bini aber au nöd unbedingt.
I speeled my drink!
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
luut eigete ussage hed er sit fascht eim jahr wider regelmässig drückt, wie früener scho mal.
aber ok, de zwirrli und de sonic kapierets. gratuliere
im dütsche gits all jahr öpe 1000 drogetoti, sind sicher au alles gueti mönsche gsii....
aber ok, de zwirrli und de sonic kapierets. gratuliere
im dütsche gits all jahr öpe 1000 drogetoti, sind sicher au alles gueti mönsche gsii....
Finds härt, wie mes nöd kapiere chann.
Aber schiint wieder mal dHirnwösch vom aktuelle Ziitgeischt zgriife: Jede schmiedet siis Schicksal ganz und gar sälber und wänn debii schiiterisch, bisch sälber Schuld.
Me häg doch immer e Chance, me müess sie nur packe und sich mal am Rieme riisse etc.
Dass en Mänsch es sehr ahfälligs inners Gliichgwicht hät und die innere Resource vo Mänsch zu Mänsch underschiedlich verteilt sind und dass drum nöd jede Mänsch die Vorgabe vom System zum erfolgriche Läbe gliich guet chann erfülle, sött jez nöd so schwer zbegriife si.
Aber schiint wieder mal dHirnwösch vom aktuelle Ziitgeischt zgriife: Jede schmiedet siis Schicksal ganz und gar sälber und wänn debii schiiterisch, bisch sälber Schuld.
Me häg doch immer e Chance, me müess sie nur packe und sich mal am Rieme riisse etc.
Dass en Mänsch es sehr ahfälligs inners Gliichgwicht hät und die innere Resource vo Mänsch zu Mänsch underschiedlich verteilt sind und dass drum nöd jede Mänsch die Vorgabe vom System zum erfolgriche Läbe gliich guet chann erfülle, sött jez nöd so schwer zbegriife si.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
äbe, und jede hed e anderi vorschtellig vo "erfolgrich sii". wemmer sich em syschtem higid isch mer aber selber schuld.
wenn nid mal die eigete drü chind die chraft chönd gäh wer denn suscht ussert du selber?
wenn nid mal die eigete drü chind die chraft chönd gäh wer denn suscht ussert du selber?

Zuletzt geändert von Herr Rossi am 10 Feb 2014 16:55, insgesamt 1-mal geändert.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
Tim’s house was on the water in East Hampton and was adorned with many gable roofs and was four stories high, all connected by a galvanized-steel staircase, and had what at first I thought was a Southwestern motif but wasn’t. The kitchen was one thousand square feet of pure minimalist design; one wall held everything: two huge ovens, massive cupboards, a walk-in freezer, a three-door refrigerator. An island of custom-crafted stainless steel divided the kitchen into three separate spaces. Four of the nine bathrooms contained trompe l’oeil paintings and five of them had antique lead ram’s heads that hung over the sink, water spouting from their mouths. All the sinks and bathtubs and showers were antique marble and the floors were composed of tiny marble mosaics. A television was built into a wall alcove above the master bathtub. Every room had a stereo. The house also contained twelve Frank Lloyd Wright standing lamps, fourteen Josef Heffermann club chairs, two walls of floor-to-ceiling videocassette cases and another wall stacked solely with thousands of compact discs encased in glass cabinets. A chandelier by Eric Schmidt hung in the front entranceway, below it stood an Atomic Ironworks steel moose hatrack by a young sculptor I’d never heard of. A round nineteenth-century Russian dining table sat in a room adjacent to the kitchen, but had no chairs. Spooky photographs by Cindy Sherman lined the walls everywhere. There was an exercise room. There were eight walk-in closets, five VCRs, a Noguchi glass and walnut dining table, a hall table by Marc Schaffer and a fax machine. There was a topiary tree in the master bedroom next to a Louis XVI window bench. An Eric Fischl painting hung over one of the marble fireplaces. There was a tennis court. There were two saunas and an indoor Jacuzzi in a small guesthouse that sat by the pool, which was black-bottomed. There were stone columns in odd places.Herr Rossi hat geschrieben:äbe, und jede hed e anderi vorschtellig vo "erfolgrich sii". wemmer sich em syschtem higid isch mer aber selber schuld.

Isch ja interessant dass jede en anderi Vorstellig devo chann ha, die isch aber nöd immer umsetzbar, wänn di nöd zerscht mal dä Forderige vom System füegsch.Herr Rossi hat geschrieben:äbe, und jede hed e anderi vorschtellig vo "erfolgrich sii". wemmer sich em syschtem higid isch mer aber selber schuld.
Was Chinder für en Mänsch bedüüted, isch zum Glück au sehr subjektiv.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
falsch. überlegg. es muss kei relation vo "erfolgrich sii" zum system ha. chunt eifach ufd definition druff ah.Vyse hat geschrieben:Isch ja interessant dass jede en anderi Vorstellig devo chann ha, die isch aber nöd immer umsetzbar, wänn di nöd zerscht mal dä Forderige vom System füegsch.
logisch bestaht die relation oft, nimm i jetz mal ah, aber weg dem isch es no keh totali ussag.
ich glaub jetz mal nöd das zb. dä xino sich em system füege muen, um sich als erfolgrich azluege.

Sägi ja au nöd, aber hüüfig mueme zum die eigeni Vorstellig chönne umsetze, dä Umwäg mache über dä wirtschaftlichi Erfolg.
Wänn di z.B. Reise glücklich macht, dänn muesch eifach mal go chrüpple und für viel Mänsche langed das nöd mal, zum mal dWält chli zgseh. Villicht werdets dänn über dJahre fruschtriert, wills so viel Energie uufwändet und sGäld trotzdem nöd langend zum uusbräche.
Evtl. liihts dänn nöch, mal mit Droge chli go "reise", zum sGfühl ha, die immer gliich Umgäbig mal chönne für en Momänt zverlah und sind dänn uuf eimal im ganze Drogescheiss, wills zwenig Gäld gha händ und evtl. zwenig inneri Ressource, zum en zweit- oder drittjob ahznäh.
Und dänn chömmed Mänsche und findet, dJunkies säged total sälber Schuld. Es sind gschiiterti, wos nöd packt händ, dä Systemvorgab vo Erfolg zentspräche oder zstandhalte.
Was das jez mit em Seymour ztue hät, weissi au nöd aber es söll eifach zeige, dass dLüüt chli ignorant sind, wo pauschal dä Drogeabhängige die ganz Schuld für ihri eigeni Sucht und Zerstörig gäbed.
Wänn di z.B. Reise glücklich macht, dänn muesch eifach mal go chrüpple und für viel Mänsche langed das nöd mal, zum mal dWält chli zgseh. Villicht werdets dänn über dJahre fruschtriert, wills so viel Energie uufwändet und sGäld trotzdem nöd langend zum uusbräche.
Evtl. liihts dänn nöch, mal mit Droge chli go "reise", zum sGfühl ha, die immer gliich Umgäbig mal chönne für en Momänt zverlah und sind dänn uuf eimal im ganze Drogescheiss, wills zwenig Gäld gha händ und evtl. zwenig inneri Ressource, zum en zweit- oder drittjob ahznäh.
Und dänn chömmed Mänsche und findet, dJunkies säged total sälber Schuld. Es sind gschiiterti, wos nöd packt händ, dä Systemvorgab vo Erfolg zentspräche oder zstandhalte.
Was das jez mit em Seymour ztue hät, weissi au nöd aber es söll eifach zeige, dass dLüüt chli ignorant sind, wo pauschal dä Drogeabhängige die ganz Schuld für ihri eigeni Sucht und Zerstörig gäbed.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
stimmt, aber oft simmer eifach zu unkreativ um uf anderi lösige zcho.Vyse hat geschrieben:Sägi ja au nöd, aber hüüfig mueme zum die eigeni Vorstellig chönne umsetze, dä Umwäg mache über dä wirtschaftlichi Erfolg.
Wänn di z.B. Reise glücklich macht, dänn muesch eifach mal go chrüpple und für viel Mänsche langed das nöd mal, zum mal dWält chli zgseh.
genau zu dim bispiel han ich nämlich eh gschicht:
kollegin vo eim hät au welle um dwelt, chli fötle und alles gseh aber kenn cholle im sack.
sie hät sich nöd gfrögt:"wie chum ich ah geld damit ich reise chan?". sie hät sich gfrögt "wie chan ich reise?"
sie isch zumne reisebüro am flughafe und hät verzellt das sie gern reise und fötle wür, aber kenn cholle hät.
chli hi und her unds büro meint: "macht nüht. mir schicked dich umd welt und dini bilder köhred eus und mir mached werbemittel demit."
sie isch nöd nur gratis umd welt gfolge sondern immer ih super hotels gsi.
kei geld, kei chrampfe für geld, eifach go mache und es isch immerno recht en faire handl gsi.
solangs geh und neh fair isch, isch guet. du musch nöd zwingend geld ha zum tuusche.
aber jedä isch sich so dra gwöhnt, das mer oft gar nöd wieter dänkt als: "ich will das, demfall bruch ich geld."
ich glaub s wichtigschte da isch au nöd zvergässe das mir all andersch sind und andersch guet mit droge umgah chönd.Vyse hat geschrieben:Und dänn chömmed Mänsche und findet, dJunkies säged total sälber Schuld. Es sind gschiiterti, wos nöd packt händ, dä Systemvorgab vo Erfolg zentspräche oder zstandhalte.
aber gell: stimm der total zue. ich han mer au bi däne twitter posts an chopf glangt.
vorallem wie chan ich mer es urteil erlaube, wenn ich nöd mindestens scho einisch in berüehrig cho bin, mit dem wo er gha hät.
UND AU DENN!..

Würkli geil!Mastler(P) hat geschrieben: "macht nüht. mir schicked dich umd welt und dini bilder köhred eus und mir mached werbemittel demit."
Git mittlerwiile sehr viel Indizie, dass dFähigkeit zur Suchtkontrolle und überhaupt zur Suchtentwicklig e Prädisposition isch. Letschti e sehr interessanti Sändig uuf drs2 dezue ghört.Mastler(P) hat geschrieben:
nöd zvergässe das mir all andersch sind und andersch guet mit droge umgah chönd.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
ich würd us eigene erfahrige uf jedefall behaupte dass gwüssi lüht ahfälliger sind eh sucht zentwickle als anderi 

Und denn chunds au no uf s Mittel druf ah... nid alli sind bi allem glich Afällig.
Und wiämer demit umgohd isch au nid grad unwichtig.
Und wiämer demit umgohd isch au nid grad unwichtig.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Re: AW: [:shock:] RIP Philip Seymour Hoffman
Ganz im Gägeteil sogar. Wenn s System begriffe hesch chasch es sogar zu dim Vorteil nütze. Ich persönlich dänke dases aber nid nötig isch für mi Erfolg.Vyse hat geschrieben:Isch ja interessant dass jede en anderi Vorstellig devo chann ha, die isch aber nöd immer umsetzbar, wänn di nöd zerscht mal dä Forderige vom System füegsch.Herr Rossi hat geschrieben:äbe, und jede hed e anderi vorschtellig vo "erfolgrich sii". wemmer sich em syschtem higid isch mer aber selber schuld.
Was Chinder für en Mänsch bedüüted, isch zum Glück au sehr subjektiv.
Ja, für ihn sind offebar Droge wichtiger gsii als sini Chind. Fehler macht mer nur einisch, bim zweite mal isch es e Entscheidig.
Ja, de Fehler isch gsi Süchtig z werdä vo dem Züg...
Alles nochher stohd unterem Zeichä vo derä Sucht. Und das Sucht nid sältä stärcher chan sii als Liebi und Resppäckt für anderi Mänschä, sogar sini Chind, oder eim Sälber isch würklich nid Breakling Nuis.... das isch jo eis vo de Hauptproblem und ghört fascht scho zude Definition vonere Sucht.
Alles nochher stohd unterem Zeichä vo derä Sucht. Und das Sucht nid sältä stärcher chan sii als Liebi und Resppäckt für anderi Mänschä, sogar sini Chind, oder eim Sälber isch würklich nid Breakling Nuis.... das isch jo eis vo de Hauptproblem und ghört fascht scho zude Definition vonere Sucht.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
Acid hat geschrieben:Und das Sucht nid sältä stärcher chan sii als Liebi und Resppäckt für anderi Mänschä, sogar sini Chind, oder eim Sälber isch würklich nid Breakling Nuis....

no remorse, gollum knew what he did. fuckin addict. die and go to hell u piece of drug infested shit. not even sorry.

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
es isch sini entscheidig gsii wider demit azfange, obwohl er us erfahrig gwüsst het was das bedütet. e sucht isch kei entschuldigung.Acid hat geschrieben:Ja, de Fehler isch gsi Süchtig z werdä vo dem Züg...
ha jahrelang täglich kifft und mängisch heds mi kutzelet uf chli öpis wirkigsvoller umzschtige. werum hanis ächt nid gmacht? mer cha öpis im griff ha und öpis cha eim im griff ha, das isch immer e entscheidig ufgrund vo prioritäte. ich verurteilne nid, ich beduure sini entscheidig. wenn chind hesch findi isch alles andersch, du hesch e verantwortig wo über die eiget use god. leider gits zvil trottle uf dere chugle wo sich us egoistische motiv dem entziehnd. krass findi dass das üsi gsellschaft so guet akzeptiert.
uff, ich schweif mal wider rächt ap

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
darum chan ich jedem nur psychedelischi stoff empfehle.Herr Rossi hat geschrieben:ha jahrelang täglich kifft und mängisch heds mi kutzelet uf chli öpis wirkigsvoller umzschtige. werum hanis ächt nid gmacht? mer cha öpis im griff ha und öpis cha eim im griff ha, das isch immer e entscheidig ufgrund vo prioritäte.
- mached nöd abhängig
- bringet sache as liecht wo im unterbewusstsi schlummeret.
- bringet eh neui perspektive
wenn mer so sache mit dä absicht nimmt ah sich zschaffe und psychischi chnöpf zlöse ischs n riese säge.
wenn mer so sache im usgang nimmt und mit komische lüht umezabblet ischs chlii.. ja im beschte fall spassig, im schlächtischte gfürchig.
psyche wird halt vill aktiver, drum isch die inner ihstellig enorm wichtig.
kei angscht- kein schlechte trip. und wenn doch was gfürchigs passiert, analysier dsituation anstatt vor ihre wegzrenne.
das isch was ich glernt han. das isch was ich jedem empfehle chan.
gwüssi lüht sind halt leider scho zb. halbe alkis und säged sich denn: nei, ich weiss wenn ich was härters nimm chani nüm hörre.
chan da eigentli nöd passiere, aber so lang du ah däre angscht feschthebsch cha sie dich nur brämse.
aber lug, ich schwief au ab.