[OT]Generelles Politik-Topic
Moderator: Avenger
Re: [OT]Generelles Politik-Topic
hani das gseit? 24-5 sind 19 sind aber glaub 18, irgetwas % gsie. d zahle stammet vom statistische amt. vor de freizügkeit hemmer aber scho 20% gha. Die zahle sind au vom Statistische amt.
er isch schwiizer, er isch tummXinobrax2 hat geschrieben:Früener isch nid alles besser gsi. Vor de Gründig vo de Schwiz zum Bispiel hets nid mal Schwizer gä....das sind glaubs mega herti Ziite gsi
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
evo hat geschrieben:er isch schwiizer, er isch tummXinobrax2 hat geschrieben:Früener isch nid alles besser gsi. Vor de Gründig vo de Schwiz zum Bispiel hets nid mal Schwizer gä....das sind glaubs mega herti Ziite gsi

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
I runde gärn uf, oder ab, aber entschuldige mi, i ha e zau nid richtig gschribe, i has nid verdient z läbeOverdose hat geschrieben:hani das gseit? 24-5 sind 19 sind aber glaub 18, irgetwas % gsie. d zahle stammet vom statistische amt. vor de freizügkeit hemmer aber scho 20% gha. Die zahle sind au vom Statistische amt.

evo hat geschrieben:er isch schwiizer, er isch tummXinobrax2 hat geschrieben:Früener isch nid alles besser gsi. Vor de Gründig vo de Schwiz zum Bispiel hets nid mal Schwizer gä....das sind glaubs mega herti Ziite gsi

ah sinternet isch ja nah dümmer als gmeint, CH ein Volk von Rassisten
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
"Jetzt muss man aber rasch handeln, hä."-"Kein Problem, wir sind ein Volk von den Raschischten."
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
das isch aber rasch gange! badumtssssh.Acid hat geschrieben:"Jetzt muss man aber rasch handeln, hä."-"Kein Problem, wir sind ein Volk von den Raschischten."
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Serigne linke siche wünsche ig aube, das mau ihri Fründine vo usländer vergewaltigt oder gschlage wärde, eh Kolleg abegstoche wird, d Euterä überfalle oder no schlimmer, dermit si mau chli würde d Ouge ufmache. Die meiste Gwautdelikt, Rasereie, Mässersteicherie usw usw, si meisten d Merheit Usländer wo drann beteiligt si! ( dä schlächte, vo däm dräckspack wo äbe nid no me söu cho, i redä da nid vo dä guete )thaeye hat geschrieben:ah sinternet isch ja nah dümmer als gmeint, CH ein Volk von Rassisten
Dä hueresohn wo ihm Zug ufne behindertä los isch, usländer, dä wo da chli gäud gstohle het grad z züri, agäblech ou kei schwizer, d Raserei z Züri letst wuche mit em Pizza Outo, 2 Kanacke usw usw usw
Huere linke dräcks Pack, verstah mi nid fausch, i hasse ou die rächte. Aber s linke Pack isch eifach dumm und blind, het scho nume d Demo zeigt
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
De Bejita 

usländer sin fren. kriminalität soll ruig chi stiige in dr schwiz. verwöhni sauhünd simmer.
du lueg ich gsehn zwei siite, ich wähl links wie rechts selte mitti wills z dumm sind. dasmal han ich "rechts" gstumme wie d Mehrheit vo de Stimmbürger au. jede haet wohl sini sicht wieso und weshalb. es isch nöd eifach mit Rassismus z erchläre aber das isch halt s eifachste (und chunt halt meistens vom ganz lingge egge, lustigerwiis haend die Grüne im Tessin ja au JA Parole usegeh). es git lüüt die haend weg dem es Ja igworfe (persönlichi erfahrige etc wie du schilderisch), es git lüüt die haend weg de nackte Iwanderigszahle es JA igworfe, es git lüüt die haend de wirtschaft eis welle inehaue (+50er CHer wo immer weniger arbet haend) etc. etc. da haet sich halt vill kumuliert. Au die Stadt-Land Debatte isch fürd Füx. Logisch wird in Städt meh öffnig etc gwählt, das ergit die demographisch entwicklig vo städt, sind ja übrigens alles mal Ländler gsi wo ihres glück i de Stadt gfunde haend den aber mit chind widr ufs land gönd go lebe. De rest sind zuezügler und arbetschräft. So richtigi schwizer familiene findsch i de Stadt us verschiedenste gründ nöm.
vo de meist linge medie wird's scho chli komisch ufgarbeitet, de tagi z.b portraitierit puurekäffer mit 20 iwohner wo halt den 90 Prozent es Ja igworfe haend nur zum zeige wie verchnöcheret die lüüt doch sind. das isch schelmisch. die Abstimmig isch vorallem eis: en Chlapf an Grind für de Bundesrat und ad Wirtschaft und an Beamtebrüssel.
d schwiiz wird witterhin es multikulturells land blibe. heidiromantik my ass.
vo de meist linge medie wird's scho chli komisch ufgarbeitet, de tagi z.b portraitierit puurekäffer mit 20 iwohner wo halt den 90 Prozent es Ja igworfe haend nur zum zeige wie verchnöcheret die lüüt doch sind. das isch schelmisch. die Abstimmig isch vorallem eis: en Chlapf an Grind für de Bundesrat und ad Wirtschaft und an Beamtebrüssel.
d schwiiz wird witterhin es multikulturells land blibe. heidiromantik my ass.
Zuletzt geändert von thaeye am 11 Feb 2014 10:27, insgesamt 2-mal geändert.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
du bisch eifach en guete mensch.Bejita hat geschrieben:Serigne linke siche wünsche ig aube, das mau ihri Fründine vo usländer vergewaltigt oder gschlage wärde, eh Kolleg abegstoche wird, d Euterä überfalle oder no schlimmer, dermit si mau chli würde d Ouge ufmache. Die meiste Gwautdelikt, Rasereie, Mässersteicherie usw usw, si meisten d Merheit Usländer wo drann beteiligt si! ( dä schlächte, vo däm dräckspack wo äbe nid no me söu cho, i redä da nid vo dä guete )
Dä hueresohn wo ihm Zug ufne behindertä los isch, usländer, dä wo da chli gäud gstohle het grad z züri, agäblech ou kei schwizer, d Raserei z Züri letst wuche mit em Pizza Outo, 2 Kanacke usw usw usw
Huere linke dräcks Pack, verstah mi nid fausch, i hasse ou die rächte. Aber s linke Pack isch eifach dumm und blind, het scho nume d Demo zeigt
btw: vilicht ischd zahl vo schwizer kriminelle gar nöd chliner und du lisisch eifach öfter vo usländer delinquente.

bi abstimmige spielet vill Sache en rolle, gwüssi haend halt so Erlebnis gmacht und sind den prägt, au die haend es recht en stimm abzgeh. schlussendlich schöpft meh immer us sine eigene erfahrige. aber meh chan au für alles und jede offe sii und den irgendswaen es riesedurenand ha--siehe turm von babel- döt ane stüüremer nämlich in Europa.
kulturelli beriiicherig isch s eine, en funktionierends staatswese brucht aber regle wo vo allne ighalte werdet.
kulturelli beriiicherig isch s eine, en funktionierends staatswese brucht aber regle wo vo allne ighalte werdet.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
thaeye hat geschrieben:siehe turm von babel- döt ane stüüremer nämlich in Europa.

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
I ha übrigens me usländischi kollegä aus Schwizer nume so näbebi, und so überaschend viel dänke genau glich wie ig! I bi kei Rassischt, nume das das klargsteut isch!
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Es isch outomatisch chliner, wüäu s no meh schwizer gitMastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.Bejita hat geschrieben:Serigne linke siche wünsche ig aube, das mau ihri Fründine vo usländer vergewaltigt oder gschlage wärde, eh Kolleg abegstoche wird, d Euterä überfalle oder no schlimmer, dermit si mau chli würde d Ouge ufmache. Die meiste Gwautdelikt, Rasereie, Mässersteicherie usw usw, si meisten d Merheit Usländer wo drann beteiligt si! ( dä schlächte, vo däm dräckspack wo äbe nid no me söu cho, i redä da nid vo dä guete )
btw: vilicht ischd zahl vo schwizer kriminelle gar nöd chliner und du lisisch eifach öfter vo usländer delinquente.

ich mein nur scho so en bricht:
http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/sta ... y/17640656" onclick="window.open(this.href);return false;
das zeigt eifach die scheiss Mentalität vo villne i de schriblingszunft.
http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/sta ... y/17640656" onclick="window.open(this.href);return false;
Also es git dütlich meh Usländer... gang mol um d Wält. Gschesch fascht nur Usländer. Wenn mol en Schwizer triffsch bisch grad überrascht.
thaeye hat geschrieben:ich mein nur scho so en bricht:
Natürlich chan d EU de Schwiz Problem machä... aber das isch doch überhaupt nid d Frog, d Frog isch öb mir üsi Meinig und üsi Unabhängigkeit devo Beiflussä sölled loh was irgendwelchi EUler meined und was nid.
Freiheit isch no niä ohni Konsequenz gsi. Diä müemer denn halt scho au Trägä wemersi wänd. Suscht müemer ebä machä was d EU will, wemer s Gfühl händ dassmer so vo ihnä Abhängig sind, dasses nüt mag liidä.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
das isch so. es passiert mir denn aber leider amel doch öfter als mir lieb isch.Acid hat geschrieben:Also es git dütlich meh Usländer... gang mol um d Wält. Gschesch fascht nur Usländer. Wenn mol en Schwizer triffsch bisch grad überrascht.

natürlich chan d EU das alles mache, es gat mir au nöd um das, aber nur scho das en schriberling 2 täg nach de abstimmig s gfühl haet, er muessi jetzt namal ufd schattesiite hiwiise, zeigt vo ideologischer verblendig. und ja Freiheit muesch immer härt erkämpfe das isch so.Acid hat geschrieben:thaeye hat geschrieben:ich mein nur scho so en bricht:
Natürlich chan d EU de Schwiz Problem machä... aber das isch doch überhaupt nid d Frog, d Frog isch öb mir üsi Meinig und üsi Unabhängigkeit devo Beiflussä sölled loh was irgendwelchi EUler meined und was nid.
Freiheit isch no niä ohni Konsequenz gsi. Diä müemer denn halt scho au Trägä wemersi wänd. Suscht müemer ebä machä was d EU will, wemer s Gfühl händ dassmer so vo ihnä Abhängig sind, dasses nüt mag liidä.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
D EU sugt enorm, keis Thema...
Was mir bi dere Usländerdiskussion chli uf de Sack gat isch die Unterteilig. Eine wo seit mir bruched me Usländer isch doch au Rassischt...halt eifach imne positive Sinn. Ich mag diesbezüglich chli extrem si aber Staatszuegehörigkeite find ich zimlich irrelevant. Oni Wanderschaft gäbs kei Mensche in Europa. Vilicht chunt jetzt eine usem Kosovo id Schwiz...er lernt bis zu sim Lebesendi keis Wort dütsch...sin Sohn wachst imene enorme Spannigsfeld uf und wird Kriminell...spöter wirder selber Vater und sin Sohn schämt sich chli und wot mit aller Chraft bewise dases au andersch gat. Er wird Bundesrat....oder au nöd rofl...e Kultur lat sich eifach nid plane...Plankultur isch e Illusion und es ideals Werkzüg im Spiel mit de Angst. Sinn und Zweck hin oder her, ich finds schad, dass politischi Debatte uf somne Niveau gfüert werded. Di erste Bundesrät würded sich im Grab umdreie...
Was mir bi dere Usländerdiskussion chli uf de Sack gat isch die Unterteilig. Eine wo seit mir bruched me Usländer isch doch au Rassischt...halt eifach imne positive Sinn. Ich mag diesbezüglich chli extrem si aber Staatszuegehörigkeite find ich zimlich irrelevant. Oni Wanderschaft gäbs kei Mensche in Europa. Vilicht chunt jetzt eine usem Kosovo id Schwiz...er lernt bis zu sim Lebesendi keis Wort dütsch...sin Sohn wachst imene enorme Spannigsfeld uf und wird Kriminell...spöter wirder selber Vater und sin Sohn schämt sich chli und wot mit aller Chraft bewise dases au andersch gat. Er wird Bundesrat....oder au nöd rofl...e Kultur lat sich eifach nid plane...Plankultur isch e Illusion und es ideals Werkzüg im Spiel mit de Angst. Sinn und Zweck hin oder her, ich finds schad, dass politischi Debatte uf somne Niveau gfüert werded. Di erste Bundesrät würded sich im Grab umdreie...
dis wanderschaftsargument isch schlecht, nur vertriiibeni lüüt machet wanderschafte. und die geldgeile. oder chriegsvertribeni. und gnau das sind eigentlich all die wirtschafts"flüchtling". die länder muesstet sich z erst mal fröge wieso überhaupt sovill uswanderet.