Jones hat geschrieben:
das isch GENAU das wo ig o immer säge: es isch e grosse ungerschied, ob meh seit "d'mehrheit vo de usländer oder dene mit usländischer herkunft isch kriminell" oder ob meh seit "d'mehrheit vo de kriminelle si usländer oder usländischer herkunft"! die eint ussag isch falsch und die anderi äbe nid... würd meh ganz genau statistik füehre, wär z'resultat erschreckend. so wie's itz usgwiese isch, wird dr vergwaltiger wo siteme halbe jahr e schwizer pass het itz halt zu de schwizer straftäter zellt. das ermüglecht denn gwüsse chreise wieder z'behoupte dass nid nur usländer so delikt begöh wie die bösi rächti immer sägi. und wenn die rächti im gägezug verlangt, dass meh das statistisch müessi festhalte chunnt grad z'argrumänt es gieng nur drum stimmig z'mache... i bi e fan vo wahrheite und zahle. i lah mir weder vo de linke no vo de rächte ihri asichte ufdrücke wenn ig genau weiss, dass es andersch isch in wahrheit...
Naja... wiä vil gits wo siteme Halbä Johr de Schwizer Pass händ, und denn vergewaltiged?
Also chund jo jetzt würklich nid eifach jede eifach sofort de Schwizer Pass über, und diä meischtä sind au nid weiss ich wiä vil Johr friedfertigi und rächtsachffendi Bürger, und chum händs de Schwizer Pass werdeds zu Vergewaltiger und Mörder.
Und dasses nur Usländer vergewaltiged, isch doch so oder so en dummi Ussag. Dass das nid so isch, söt eigentlich jedem klar sii. Do bruuchtmer kei gnäueri Statistikä dezuä.
Zudem, was änderets wenn d Statistik gnauer isch? S Problem isch jo nach wie vor dass ein öper vergewaltiged, nid dasser Usländer isch.
Vo mir us chamer das aber scho in Statistikä feschthaltä, de Korrektheit halber. Chanmer aber ebä scho au vorstellä, dass denn ebä diä vorher ufgfüehrte verwirrigä chönd passiere, und mer meh Problem schafft als löst. E Statistik isch ebä au nur e Statistik.
Jones hat geschrieben:du bringsches ufe punkt. wäri z'wohlstandsgefälle innerhalb vor EU nid eso riiiiiesig, würdi das mitem freie personeverchehr viellech sogar funktioniere. hättsch immer no es mentalitätsproblem mit gwüsse völkergruppe aber so grundsätzlech wärs sicher viu viu besser. so wie's itz louft, isches logisch, dass die use arme länder i die riche länder wei gah ihres glück probiere. würde mir us schwizer genau so mache, wenns umgekehrt wär. es isch itz haut aber eifach eso, dass insbesondere chlini länder nid unbegrenzt kapazität hei und viellech o nid ihri läbensart wei übere huufä wärfe nur dass all die arme zuezügler teil vo ihrem chueche si. mag egoistisch si, aber so isch d'mönschheit.
Ebä, denn muemer sich aber ebä d Frog stellä wieso isches denn so wiäs jetzt isch, und wiä chöntmer das ändere.
Und isch das würklich alles üsä Chueche do i de Schwiz?
Und das d Mänschheit so oder so isch, findi ebä einä vo denä dummä Sprüch... wiä au "Diä reali Wält gseht ebä so oder so us" oder de Klassiker "Ich bin au nur en Maa".