Mich nervts, ich het das soooo gern gspielt aber ich suxxe so hert i dem Spiel. Komisch isch, bis zu dem tumme Drache hani absolut NULL Problem gha. Han au immer schön "gfarmet" und bin eigentli guten Mutes gsi. Aber dänn. Irgendwiä hani wohl falsch glevlet.
Dä Jim Knopf hät zwar es grosses Schwer, aber er läuft öppe glich schnäll wiä ich fetts Schwii.
Trunks hat geschrieben:Ich han dä tummi scheiss drache ändli gschlisse, aber uf em Wäg zur Schandenstadt (kei ahnig wie's heisst und ich spiels uf schlandisch) hät mich dä ersti Gägner scho wieder killt. Grad wieder ufghört.
Han so en langsame Möngi ohni Zaubere. Im zweier machi en schnälle Möngi mit zauberä. So vo wiit schüsse (PIUPIUPIU) isch glaubs guät i so Spieli. Schüsse wegränne - wie es arschloch. Super
Trunks hat geschrieben:Ich han dä tummi scheiss drache ändli gschlisse, aber uf em Wäg zur Schandenstadt (kei ahnig wie's heisst und ich spiels uf schlandisch) hät mich dä ersti Gägner scho wieder killt. Grad wieder ufghört.
Han so en langsame Möngi ohni Zaubere. Im zweier machi en schnälle Möngi mit zauberä. So vo wiit schüsse (PIUPIUPIU) isch glaubs guät i so Spieli. Schüsse wegränne - wie es arschloch. Super
thaeye hat geschrieben:machs nöd ich hans probiert und ja es isch super, aber so vill ziiiiiiiiit, sobald den mal 2 wuche nömm gspielt häsch, kei Chance meh
Nei gaht scho, ich spiels ab und zue wieder mal, aber es brucht scho öppe ä halb Stund bis wieder dine bisch.
thaeye hat geschrieben:machs nöd ich hans probiert und ja es isch super, aber so vill ziiiiiiiiit, sobald den mal 2 wuche nömm gspielt häsch, kei Chance meh
thaeye hat geschrieben:das spiel chasch jetzt sicher nöd ab und zue mal chli spiele.
Eigentli denk i, ghörts zu dene Games womer da am eheste cha.
Wemmer sich eimal durekämpft het, weiss mer eifach, was eine erwartet und chunt dementsprechend au agnehm dure.
überall lobets dark souls 2 scho, es wird mega. ich sött eigentlich ferie nah für das spiel was ich scho länger nömm gmacht han. s einzige wo mich chli skeptisch macht ischd Möglichkeit vom neuverteile vo de skillpünkt, da muends aber das mit de shards au nah chli verändere, sust gat en grosse reiz vom usprobiere und namal spiele verlore, wenn immer chasch umspecce.
Nei nei das isch no intakt, bi somne Game muesch dranne blibe, da chunsch höchstens agnähm düre wenn di Ritter es übertribe chöchs lvl het
Chabis! Wenn mer s'Spiel chli kennt chunnt mer total schnell wieder drii. Letschti bim Brüeder hani mit sim Character woni no nie gspielt han nach 30 Min die zwei Manticores im Add-On gschlage. Bin zwar öppe 20 Mal gstorbe vorher aber das isch ja normal
Ebe wenn mer s'Game und d'Gegner chli kennt chamers easy nach eme halbe Jahr nomal spiele ohni grad dauernd is Gras bisse z'müese.
Nei nei das isch no intakt, bi somne Game muesch dranne blibe, da chunsch höchstens agnähm düre wenn di Ritter es übertribe chöchs lvl het
Chabis! Wenn mer s'Spiel chli kennt chunnt mer total schnell wieder drii. Letschti bim Brüeder hani mit sim Character woni no nie gspielt han nach 30 Min die zwei Manticores im Add-On gschlage. Bin zwar öppe 20 Mal gstorbe vorher aber das isch ja normal
Ebe wenn mer s'Game und d'Gegner chli kennt chamers easy nach eme halbe Jahr nomal spiele ohni grad dauernd is Gras bisse z'müese.
evtl isch de Charakter eifach scho vill z guet?
Er hett sonen schnelle Sensemaa gmacht und ich han vorher miteme langsame Tank-Ritter gspielt. Starch ischer scho sin Character aber zweimal iekassiere chaner denn isch fertig. Gschwindigkeit chunnt miteme Priis.