Ich mach mal de Afang mitem Telegram. Sit gester hanis druff und s isch super. Isch wie WhatsApp nur verschlüsslet, Open Source, Schneller, Gratis....

Moderatoren: Master(G), Mr Burzel
hani o sit langem druf!Xinobrax2 hat geschrieben:Ebefalls super isch de ES Datei Explorer für Android. Het alles womer vomene Explorer erwarted und mach s Android öpe 3491823740239 Mal nützlicher. Vor allem de Zuegriff uf LAN, FTP und Clouds isch recht praktisch
oder threema?Xinobrax2 hat geschrieben:Das Topic isch für Apps, wo uf keim Smartphone dörfed fehle.
Ich mach mal de Afang mitem Telegram. Sit gester hanis druff und s isch super. Isch wie WhatsApp nur verschlüsslet, Open Source, Schneller, Gratis....
https://telegram.org/" onclick="window.open(this.href);return false;
Threema isch halt nid Open Source...und Verschlüsselig oni Open Source verfehlt irgendwie chli de Sinn und Zweck.Jones hat geschrieben:oder threema?
isch end 2 end verschlüsslet und alli server stöh ir schwiz...
Witeri Infos: http://en.wikipedia.org/wiki/Diffie%E2% ... y_exchange" onclick="window.open(this.href);return false;Q: What‘s this ’Encryption Key' thing?
When a secret chat is created, the participating devices exchange encryption keys using the so called Diffie-Hellman key exchange. After the secure end-to-end connection has been established, we generate a picture that visualizes the encryption key for your chat. You can then compare this image with the one your friend has — if the two images are the same, you can be sure that the secret chat is secure and no man-in-the-middle attack can possibly succeed.
19 Milliarde US Dollar zahleds. whatsapp het ja gemäss eigene Aagabe ke einzigi Sekunde ihri Date verchauft. Jede het sich gfraged, we die uf duur wend Geld mache. Jetzt wirds eim irgendwie klarer, was die gmacht hend: Investoregelder iisammle und wachse, bis di eine vo de grosse ufchauft. So wes usgseht wird das je länger je mee zum ne höchst rentable Gschäftsmodell.Jones hat geschrieben: whatsapp chame übrigens itz aber dere liste striche, wo's facebook überno het
Das isch eine vo de wichtigste Prinzipie, wenns um Verschlüsselig gaht und wo so oft missverstande wird. Verschlüsselig mues OpenSource sii, damit me genau weiss, wie das was wo passiert. Das macht die Verfahre nüd unsicherer sondern im Gegeteil, heblet vieli Fehler uus.Xinobrax2 hat geschrieben:Threema isch halt nid Open Source...und Verschlüsselig oni Open Source verfehlt irgendwie chli de Sinn und Zweck.Jones hat geschrieben:oder threema?
isch end 2 end verschlüsslet und alli server stöh ir schwiz...
Wär mal was....ich verwende fasch nur na Trash Mail Adresse....oder Hushmail....Uriel hat geschrieben:Xino: machemer mal es Topic mit guete E-Mail Dienscht.
Wenn d Verschlüsselig vo dine Nachrichte korrekt gmacht wird, isches egal wem das ds App ghört, wil der denn schlimmstefalls nur no chan nachvollzie mit wem du gredet hesch, und nüd was du gredet hesch.Jones hat geschrieben:d'verschlüsselig isch mir fasch weniger wichtig als wäms ghört.
Das stimmt. Aber wenn facebook z.b. würd säge, whatsapp sig verschlüsslet würdi das nid gloube... lolUriel hat geschrieben: Wenn d Verschlüsselig vo dine Nachrichte korrekt gmacht wird, isches egal wem das ds App ghört, wil der denn schlimmstefalls nur no chan nachvollzie mit wem du gredet hesch, und nüd was du gredet hesch.
Genau! Deshalb isch der Opensource Aspekt bi so Verschlüsselige so wichtig.Jones hat geschrieben: Das stimmt. Aber wenn facebook z.b. würd säge, whatsapp sig verschlüsslet würdi das nid gloube... lol
Hmm, klingt ja noch besser als dieses Threesome-DingsXinobrax2 hat geschrieben:Das Topic isch für Apps, wo uf keim Smartphone dörfed fehle.
https://telegram.org/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 1 Gast