springe und rope-arrow nur als context sensitiv isch leider ganz ganz schlimm. ich fürchte mir sind die wo gmeint sind wenns nöd "everybody" glücklich mached. schad.
deadly shadows het ja scho ordentlich uf de sack becho (ich hans zwar super gfnde), aber für das da hani iets leider na weniger hoffnige.
"nöd alli glücklich mache" tönt nach weni bis kei kompromiss und striitbari spieli sind nöd sälte super aber klar, me chan drüber au skeptisch sii und sich frööge i weli richtig es bi dem "modern" tag usschlah wird. grad falls sie sich zfescht as Dishonored alehned.
cha mich nöd erinnere dass me bi ältere Thiefs hett chöne frei umegumpe bzw dass das überhaupt nötig gsi wär, aber cha mich tüüsche. s'wär ja dänn wie es Zelda, det gumpts au vo sälber wenns sii muess und nur dänn. mich beunruhigt ehner de Focus Ability wo eim zeigt was me wenn wie mache chan oder sogar muess und ohni säb zbruuche chäm me nöd wiiter. sowas isch dumm.
de Deadly Shadows han ich extreeem super gfunde. han d'serie bis dethii aber nöd kännt gha.
Ha gester eim bi Live von Playstation gluegt, är het ou nid sehr begeisteret klunge, söu nid für viu si, und optisch isches uf last gen Konsole niveau. Het mi vom zueluge här huere nid begeisteret
Uriel hat geschrieben:Gits bisher ei positivs Review? Schiined all ds Game zimli schlecht ds finde.
S git gloub no gar keni offizielle reviews, isch schins no s embargo, aka se weiss säuber dases dr gröst dräck isch. Ha es review gläse vo eim, dä isch aues angerä aus begeisteret gsi
Uriel hat geschrieben:Gits bisher ei positivs Review? Schiined all ds Game zimli schlecht ds finde.
S git gloub no gar keni offizielle reviews, isch schins no s embargo, aka se weiss säuber dases dr gröst dräck isch. Ha es review gläse vo eim, dä isch aues angerä aus begeisteret gsi
Gibt schon jenste Reviews... das da von Edge fand ich noch eher positiv http://www.edge-online.com/review/thief-review/" onclick="window.open(this.href);return false;
IGN im Gegensatz hab ich aufgehört zu lesen, als der Reviewer meinte das Schleichen wäre zu mühselig, und die Focus Option sogar gelobt hatte :typej:
die chrieged glaubs aber au guet geld für dwerbig vo square. mal kucken.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Das Review trifft zimli genau uf s'dritte Thief zue (vilech au uf die andere aber die känn ich zweni zum sägechöne) und tönt vo dem her sehr guet. Ischränkendi, verwirrendi, weniger offni als gmeint Levels und Strasse wo ständig patrouilliert wärde? Und nöd zletscht das:
When placed alongside the new ground broken by games like Far Cry 3, Mark of the Ninja, Gunpoint and Dishonored, Thief feels rigid, dull, and largely devoid of complexity or opportunities to improvise.