The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
hätts geschter au chöne suuge, han aber en ps4 version vorbstellt, also isch no warte agseid...
aber wenns du no okay findsch, dänn freut mich das, de hani hoffnig, dass es mir au gfallt...
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
han halt sehr tüfi ewartige gha, sicher s'schlechtischte thief, aber immer na besser als mängs anders stealth game, und sicher keis 60% oder gar 30% spiel. für das bütets zviel guete inhalt.
Jedes Thief hatte bisher etwas, was mich genervt hatte - aber alle waren sie unter dem Strich super
Ich bin mal vorsichtig optimistisch - die in den Reviews enthaltenen Punkte sind für mich alle eher positiv (auch wenn der Reviewer das nicht mag) - glaube Garrets Stimme werd ich am ehesten vermissen ... und mit den Seil-Pfeilen irgendwo herumhängen (wobei auch da ja oft mit dem Material der Wand/Balken eingeschränkt wurde, wo man dies konnte).
seinzige problem isch dassd levels nüm so gross sind, het aber schono paar wo ok sind ide grössi.
anderi oft bemängleti sache wie fokus, gumpe, seilpfil, d'stimm und d'stoy sind mer ned würklich wichtig
Tönt doch super. Vor allem cha me ja jenschtes sälber optimiere.
Beyond the standard spread of difficulty modes you have the option to play with customised settings, enabling purists to disable everything they feel intrudes on their game, from objective markers to entire features. Using custom difficulties, you can play Thief with campaign-spanning permadeath, quicksaves disabled, or the stipulation that being detected at all constitutes mission failure.
If you feared that Eidos Montreal were going to dumb down your favourite game, lower your pitchforks: they have given you the power to smarten it back up. That said, I recommend playing it through once on the hardest setting before you start tinkering.
Ich gang au drvo us, dass 79% imne Deus Ex/System Shock/Thief Universum 95% im übrige entspricht.
Tutorial, de Erin nahränne, sie gumpt vom Dach ines Fänschter ine aber de Garrett will nöd. Was muess me da mache??? Er gumpt nöd, weder übere no anes Seili und de Seilpfiil schiint da au unbruchbar zsii....
zwirrlibatz hat geschrieben:Tutorial, de Erin nahränne, sie gumpt vom Dach ines Fänschter ine aber de Garrett will nöd. Was muess me da mache??? Er gumpt nöd, weder übere no anes Seili und de Seilpfiil schiint da au unbruchbar zsii....
also die erscht stund isch scho ernüchternd gsi.... framerate, texture, ruckeligi fmv's (wills im hindergrund ladet vermuetlich), schwammigi stürig, grafik, duurend en ladescreen, langi ladeziite... ned es game wo ine hebsch und seisch; BOAHEHHHY!
luschtigerwiis underhalts mich doch zimli guet. bi in kapitel 3... einersiits packts mi, anderersiits findis schad, dass es technisch ned so suuber usecho isch... es hetti definitiv no bitz meh ziit brucht.
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halb so wild. das spiel ist ja sehr 'langsam' und auch kein egoshooter, vo daher ist die framerate zu verkraften... sind 30 frames mit ab und zu ein paar einbrüchen und den altbekannten checkpoint-save-rucklern...
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bin dure und han sehr unterhaltsami 25 stund demit verbracht.
mit einigermasse realistische erwartige chamer demit au als thief fan teilwis zfriede si, es het scho einiges a "thief" drin.
hets aber ned gschafft oldschool spieler und d'cod fraktion so guet glichzitig z'bediene wie human revolution, aber es es 6/10 spiel isches sicher nöd