Arbeitskollege wo di Hässig mached
Moderator: Avenger
- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
Nei, dem chasch ja alles wüeste an Grind rüehre, dä grinst di nur ah ...das gaht dem totalst am Arsch verbii.
es schiesst en eifach ah.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
Er isch scho hert am Abschiedsparty plane... und sin Radio hani zuegsproche übercho lol.
- derinderinderinderin
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
860
:NOOOOOOOOOOOOOOOO:Marco_in_motion hat geschrieben:De Walliser hät kündt, Nächst Wuche hätter sin letschte.
Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached
verständlich. i ha t schnauze au vol gha vo so büro gugusMarco_in_motion hat geschrieben: es schiesst en eifach ah.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
pennt er immerno am arbetsplatz?
isch doch guet. radio und vilicht no bitz fleisch. winning.
isch doch guet. radio und vilicht no bitz fleisch. winning.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Re: AW: Arbeitskollege wo di Hässig mached
Er macht's äbe richtig, hoffe du lehrsch druusMarco_in_motion hat geschrieben:Nei, dem chasch ja alles wüeste an Grind rüehre, dä grinst di nur ah ...das gaht dem totalst am Arsch verbii.
ebbe gäl. i glaub du wirschen vermisse. lieber e schrege clown wo chli gaudi macht als nur verbitterti ü40er wo sich sälber und ihre job massloss zärnscht nämme.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
hehe, ernscht näh. chindererziehig sött mer ernscht näh. alles andere isch mir scheissegal.
rofl, das seisch du.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
ja eh, han au kei chind.thaeye hat geschrieben:rofl, das seisch du.

- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
Re: AW: Arbeitskollege wo di Hässig mached
Es gaht ebe ine ganz anderi Richtig aber das isch mer chli z'heikel so sensibli Ahglägeheite is inetz z'stelle.Herr Rossi hat geschrieben:Er macht's äbe richtig, hoffe du lehrsch druusMarco_in_motion hat geschrieben:Nei, dem chasch ja alles wüeste an Grind rüehre, dä grinst di nur ah ...das gaht dem totalst am Arsch verbii.
Und glaubmer, us dem öppis z'lerne isch nöd würkli möglich

du wirsch ihn nah vermisse. wirsch gse.
- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
würkli nöd.
demfall hoff ich für dich du chunnsch so en richtige möngi 08/15 bürofritz als nois bürogspänli über, weisch eine wo sogar am mittag nah übers gschäft muesss plaudere und am abig immer überziiiit macht, obwohl er kei buetz meh haet. will er isch ja wichtig.
- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
LoL wieso jetzt das?
Du häsch glaub eifach nöd kapiert dass de ander richtig heftigst nervt, er macht nöd eifach Gaudi und Freud und isch en lustige, er hät sin shit ebe au nöd im Griff und fräget ständig Züüg woner locker sälber nahluege chönnt. Und Morn fräget er wieder s'gliiche! Irgendwänn regt mi so Züüg ebe uuf vorallem wänn eine seit daser 20 Jahr knowhow dinne hät und dänn aber ebe bim Grundwüsse scho abkackt.
Bisch Du au so eine?

Bisch Du au so eine?
filicht wot er das genau? mer weisses nit.
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Du wirsch sicher no a ihn dänke. Heisst aber nid dass ihn vermisse wirdsch.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
öppe gnau so gsehds uusAvenger hat geschrieben:Du wirsch sicher no a ihn dänke. Heisst aber nid dass ihn vermisse wirdsch.

- agestuffer
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
5230
Bisch denn Du de einzig wo de Walliser uf de Sack gangä isch?
Oder im ganzä Büro?
Denn ghits ja sicher scho bald en riisä Party das de Depp ghaä isch. So wim i de FIlm amigs oder.. Chum ischer zur Türä uss ghats richtig ab imt Party und Nutte und so... Haha
agestuffer
Oder im ganzä Büro?
Denn ghits ja sicher scho bald en riisä Party das de Depp ghaä isch. So wim i de FIlm amigs oder.. Chum ischer zur Türä uss ghats richtig ab imt Party und Nutte und so... Haha
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:
https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
- LeviathanX
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
20
Bin auch grad dabei ne neue Stelle zu suchen... Seit letzten August Mobbing vom Vorgesetzten (Chef).... Betriebsratbeschwerden fruchten auch net.... dann hau ich halt ab.
Ich sei ja eh "unnötig in der Firma", ich solle laut ihm sowieso kündigen; wäre besser für alle... beim Mitarbeitergespräch hat er alle Kreuze so hingelegt dass es heißt ich sei: unkommunikativ, aufmüpfig, kann keinem was erklären und ich tu nicht was ich soll... oh! dann kam am Ende noch der Spruch "Eigentlich wollte ich noch 'Erwartungen nicht erfüllt' ankreuzen, aber ich wollte es nicht ganz so schlecht aussehen lassen" (hat somit 'Erwartungen teilweise nicht erfüllt' angekreuzt)... wöchentlich zwei mal zum Appell an was ich arbeite...(Sonderbehandlung), der zweite Termin ist eher sein Frustventiltermin... da lässt er so gut wie immer alles raus um mich zu provozieren, in der Hoffnung dass er was in der Hand hat um mich schneller kicken zu können... Funktioniert nur leider net :p ... Mittlerweile werde ich aus allen Entscheidungen außen vorgenommen... und von jeglicher neuer Arbeit isoliert. Mir auch recht; hab ich in den Punkten meine Ruhe.
Ich sei ja eh "unnötig in der Firma", ich solle laut ihm sowieso kündigen; wäre besser für alle... beim Mitarbeitergespräch hat er alle Kreuze so hingelegt dass es heißt ich sei: unkommunikativ, aufmüpfig, kann keinem was erklären und ich tu nicht was ich soll... oh! dann kam am Ende noch der Spruch "Eigentlich wollte ich noch 'Erwartungen nicht erfüllt' ankreuzen, aber ich wollte es nicht ganz so schlecht aussehen lassen" (hat somit 'Erwartungen teilweise nicht erfüllt' angekreuzt)... wöchentlich zwei mal zum Appell an was ich arbeite...(Sonderbehandlung), der zweite Termin ist eher sein Frustventiltermin... da lässt er so gut wie immer alles raus um mich zu provozieren, in der Hoffnung dass er was in der Hand hat um mich schneller kicken zu können... Funktioniert nur leider net :p ... Mittlerweile werde ich aus allen Entscheidungen außen vorgenommen... und von jeglicher neuer Arbeit isoliert. Mir auch recht; hab ich in den Punkten meine Ruhe.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
. 

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel

HARTZ PFIER INEZIEH!
- LeviathanX
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
20
Tja, so ist das... kann man leider nur mit Jobwechsel lösen...
Hartz IV, werde ich aus zwei Gründen, selbst im Ernstfall, nicht bekommen können:
1. Ich hab Ersparnisse über dem Hartz 4 Limit, die müssen laut Gesetz erst aufgebraucht werden
2. Als ich angefangen habe zu arbeiten, war ich noch für das alte Arbeitslosengeld berechtigt
Effektiv, ich bekomm sicher demnächst was... mein Recruiter hat mein Profil schon an sechs Firmen weitergereicht
Hartz IV, werde ich aus zwei Gründen, selbst im Ernstfall, nicht bekommen können:
1. Ich hab Ersparnisse über dem Hartz 4 Limit, die müssen laut Gesetz erst aufgebraucht werden
2. Als ich angefangen habe zu arbeiten, war ich noch für das alte Arbeitslosengeld berechtigt
Effektiv, ich bekomm sicher demnächst was... mein Recruiter hat mein Profil schon an sechs Firmen weitergereicht