Arbeitskollege wo di Hässig mached
Moderator: Avenger
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
. 

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached
HARTZ PFIER INEZIEH!
- LeviathanX
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
20
Tja, so ist das... kann man leider nur mit Jobwechsel lösen...
Hartz IV, werde ich aus zwei Gründen, selbst im Ernstfall, nicht bekommen können:
1. Ich hab Ersparnisse über dem Hartz 4 Limit, die müssen laut Gesetz erst aufgebraucht werden
2. Als ich angefangen habe zu arbeiten, war ich noch für das alte Arbeitslosengeld berechtigt
Effektiv, ich bekomm sicher demnächst was... mein Recruiter hat mein Profil schon an sechs Firmen weitergereicht
Hartz IV, werde ich aus zwei Gründen, selbst im Ernstfall, nicht bekommen können:
1. Ich hab Ersparnisse über dem Hartz 4 Limit, die müssen laut Gesetz erst aufgebraucht werden
2. Als ich angefangen habe zu arbeiten, war ich noch für das alte Arbeitslosengeld berechtigt
Effektiv, ich bekomm sicher demnächst was... mein Recruiter hat mein Profil schon an sechs Firmen weitergereicht
lol, wär ja glacht, wänn du mit dim wüsse nöd sofort wieder was finde würsch. und susch chunsch id schwiiz. da wärded grad rächt viel plätz freiLeviathanX hat geschrieben:Tja, so ist das... kann man leider nur mit Jobwechsel lösen...

dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
- LeviathanX
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
20
Näheres Ausland wäre Plan B... will dieses Jahr noch weg aus dem Zustand..
Embedded Automotive muss aber sein... Sensorik, Motorsteuerung, Multicoreprogrammierung (der 'neueste' Automotivetrend), in der Art... immer her damit
...
Multicorebetriebssystem programmieren würd mich schon richtig reizen... Singlecore (multitaskingfähig) für Mikrocontroller (nach Industriestandard) hab ich innert ner Woche damals ausm Boden gestampft
Embedded Automotive muss aber sein... Sensorik, Motorsteuerung, Multicoreprogrammierung (der 'neueste' Automotivetrend), in der Art... immer her damit

Multicorebetriebssystem programmieren würd mich schon richtig reizen... Singlecore (multitaskingfähig) für Mikrocontroller (nach Industriestandard) hab ich innert ner Woche damals ausm Boden gestampft

jede harzt chli
- LeviathanX
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
20
Super Ansprache heute im Meeting: "Auf Grund der aktuellen Situation erwarte ich Bereitschaft für Überstunden[…]Übrigens ich bin heute Mittag nicht mehr zu erreichen, ich geh zum Fasching[…]"
das isch ebe na en chef
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
LeviathanX hat geschrieben:Super Ansprache heute im Meeting: "Auf Grund der aktuellen Situation erwarte ich Bereitschaft für Überstunden[…]Übrigens ich bin heute Mittag nicht mehr zu erreichen, ich geh zum Fasching[…]"

was denken denn deine arbeitskollegen so?
I speeled my drink!
- LeviathanX
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
20
Die Stimmung hier ist seit der Umstrukturierung vor Kurzem so ziemlich "vergiftet"...
Da sie so gut wie alle Manager gekickt haben, darf der Kerl grad so gut wie alle Abteilungen kommandieren.
Fachwissen besitzt der Typ eigentlich gar keins...
Hat sich letztens mit nem Konstrukteur angelegt, der sagt das geforderte als mechanisch unmöglich bewertet hat. Er wollte das natürlich nicht wahr haben... und diskutiert natürlich rum, dass es gehen MUSS.
Der hält sich mit seinem Doktor sowas von was besseres als alles was hier rumläuft... es ist zum Kotzen was hier abgeht, seit dem er in die Firma gekommen ist
Da sie so gut wie alle Manager gekickt haben, darf der Kerl grad so gut wie alle Abteilungen kommandieren.
Fachwissen besitzt der Typ eigentlich gar keins...
Hat sich letztens mit nem Konstrukteur angelegt, der sagt das geforderte als mechanisch unmöglich bewertet hat. Er wollte das natürlich nicht wahr haben... und diskutiert natürlich rum, dass es gehen MUSS.
Der hält sich mit seinem Doktor sowas von was besseres als alles was hier rumläuft... es ist zum Kotzen was hier abgeht, seit dem er in die Firma gekommen ist
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
lol, dr. wenn ich sehe, dass die meisten eh plagiate sind.
dänig erchänned ironie/sarkasmus nöd, wänns ime kompliment verpackt isch. so gwünnschen für dich und d'lacher vo dä kollege.
dis mami uf allne viere.
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
han en neue Fan, jedesmal wenn ich is Büro laufe hepet dä "Hoi Tom" oder "Guete Morge Tom"... jedesmal wenn ich mit eim vu mine Mitarbeiter oder mit andere Projektleiter rede, schaltet er sich ih und understützt mini Meinig, au wenn er nöd so en Ahnig hät, was gredet wird... wird immer lächerlicher.
Wenn er gseht, dass ich eis go rauche gange, staht er automatisch au uf und gaht au go rauche und suecht denn s'Gspröch.... mich interessiert sis Gelaber überhaupt nöd, isch au nöd uf de gliche Wellelänge und s'schlimmscht: Rauche chan er au nöd und blast mir amigs de Rauch is Gsicht... han em vorher zum xte Mal gseit, dass er mir de Second Hand Smoke nöd i d'Fressi blase söll. Rechte Möngel. Bin churz vorem hässig werde.
PS: Schwul isch er glaub nöd....
eine vu dene wod nachem erschte Satz scho weisch, dass jedi wiiteri Underhaltig absoluti Ziitverschwendig isch... grrrrrr.
Wenn er gseht, dass ich eis go rauche gange, staht er automatisch au uf und gaht au go rauche und suecht denn s'Gspröch.... mich interessiert sis Gelaber überhaupt nöd, isch au nöd uf de gliche Wellelänge und s'schlimmscht: Rauche chan er au nöd und blast mir amigs de Rauch is Gsicht... han em vorher zum xte Mal gseit, dass er mir de Second Hand Smoke nöd i d'Fressi blase söll. Rechte Möngel. Bin churz vorem hässig werde.
PS: Schwul isch er glaub nöd....
eine vu dene wod nachem erschte Satz scho weisch, dass jedi wiiteri Underhaltig absoluti Ziitverschwendig isch... grrrrrr.
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
Tönt nacheme super Typ 

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250

da frögt sich was jetz s grössere übel isch. wenigschtens isch er pro tom, oder?

- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
LOL Pro Tom.... ich hasse so schliimigi Sieche.... grad vorher ischer wieder nacheghösseled..... bin aber ufs WC haha, dört isch er mer denn nöd nahgloffe, das wär denn selbscht für ihn zviel gsi. haha
Cheers, SHADOW

haet din pimmelsack welle hebe
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
pimmelsack understützig leischte 8)
hoi tom! ah du gasch ufs wc? döf ich dir dä pimmelsack stütze? 8) ich chan der au zeige wie dä eierlegendi schwan machsch. kennsch schwan? 8)
hoi tom! ah du gasch ufs wc? döf ich dir dä pimmelsack stütze? 8) ich chan der au zeige wie dä eierlegendi schwan machsch. kennsch schwan? 8)

- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
lol, wasch denn das für eine? Suecht er Seilschafte für sini Karriere? Oder het er öppis zum vertusche und brucht dini Hilf? 

Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
isch etz doch klar, wies machsch: immer bevor go räukle gasch, machsch en abstächer id schiissi. dänn häsch nachher kei 2nd händ rouk ims frässi. 

dis mami uf allne viere.
Lieber nid...feeshlee hat geschrieben:isch etz doch klar, wies machsch: immer bevor go räukle gasch, machsch en abstächer id schiissi. dänn häsch nachher kei 2nd händ rouk ims frässi.
Quelle
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
:typej: 

Cheers, SHADOW

- LeviathanX
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
20
mein Firmenstalker damals ist mir bis zur Toilette gefolgt und hat dann davor gewartet bis ich fertig war....
Ein "ich hab keine Zeit für dich" hatte er einfach nie akzeptieren wollen....
Ein "ich hab keine Zeit für dich" hatte er einfach nie akzeptieren wollen....