Nintendo-club gschtolperet. Ich han scho lang nöm öpis ghört vo ihm :typej:
Do isch dä link zu siner azeig...weiss öper öpis drüber

Mer chan soger sini site chaufe

https://www.olx.ch/de/musik-film-games/ ... e/1768281/
Moderatoren: Master(G), mr.raw
Er seid das...und ich glaube ihm...will er es seidShadow hat geschrieben:
zudem woher wotsch wüsse, dass das diä gröscht Sammlig i de CH isch?
Ja zeigGameCollector90 hat geschrieben:zeig mal dis sp fullset:)nit nur gross rede haha:)bi jetzt mal so frech wott bilder bilderagestuffer hat geschrieben:Es isch relativ eifach. Ich han die gröscht Sammlig vo de Schwiiz.... Zumindest GBA/GBA SP!!!! Haha
agestuffer
de teggscht, i ga achäGameCollector90 hat geschrieben:ih schlah nit zue will ig nit 1 million ha.einzel chasch vergesse momentan,ha gfragt und kenne ihn ou chli chli.
alles wo ig weiss isch folgendes:zämegfasst:
er hett es museum gha,denn hetter müsse zue mache will ihtritt verlangt hett im nit gwerbe zone oder so(genfer weiss gloub besser bscheid)
denn hetter es lager gha oder so und es hett brennt denn hetter eh hilferuf gmacht vo wege lageruum für si riese sammlig,denn hanni es video im pseudo welsche tv gseh,wo er schiffscontainer voll mit ovp konsole zeigt etc,wert vo uff paar 10k oder meh denki.denn hett doch gmeind droht er muss de container grümpel ruume ufem grundstück.denn hanni mal gläse er hetz verchouft,also de teuer stuff ih de containere,denke jetzt bliebt dass uf olx und isch nit so mega viel wieme denkt,erlich gseit.
denn hanni ihn am märigt gseh am games verchoufe,er isch sehr unfründlich gsit mengisch,mehrmals ga luege immer nur ps schrott gha.denn phonet und nix usse cho gross,er hett alles aber wott nix gäh haha.denn kenni welschi wo säge er hett kei sammlig er isch eh poser/hochstapler,wohnt imene versiffte drogeloch und hett nix,ki ahnig wott nix unterstelle.er meldet sich nüm und ja er wott eh zviel und hett viel grümpel, wo isch de container stuff?
redsch Du jetzt us eigener "erfahrig" bzw. gspröch mit ihm .... oder bisch en sprecher wo Artikel über Onkel Googel usem 2009 noplapperet ?Genfer hat geschrieben:Ich glaub er häd ächli ä krise und verchauft jetzt us trotz sini sammlig. Anschienend häd er diversi buessene übercho (unter anderem wil er ohni lizenz es "museum" gfüehrt häd und i tritt verlangt häd) und sehr worschinlich au will er ohni bewilligung einigi kontäner (woner en teil vo siner sammlig glagert häd) ums hus gschtellt häd. Er häd nie d'unterschtützig vom volk becho...jetzt gid er uf...
ok, denn frögen nomol gnauer .... "letschti", chan au 2009 gsi si, isch relativGenfer hat geschrieben:Nö, nöd ich sälber. Hät mir eine gseit wo letschti bi ihm gsi isch und es paar games abkauft häd.
Googlet han ich ihn no nie. Früner han ich ihn ab und zue gseh und au scho ztue gha mit ihm.
Komisch blibt di ganz sach... .
Nö, das wot ich gar nöd gnauer wüsse und süscht würd ich sälber verbi schneie. Han aber kei zyt und nüm eso inträssi...gio hat geschrieben:ok, denn frögen nomol gnauer .... "letschti", chan au 2009 gsi si, isch relativGenfer hat geschrieben:Nö, nöd ich sälber. Hät mir eine gseit wo letschti bi ihm gsi isch und es paar games abkauft häd.
Googlet han ich ihn no nie. Früner han ich ihn ab und zue gseh und au scho ztue gha mit ihm.
Komisch blibt di ganz sach... ..... schriebe denn auch chli züügs über dä Genfer, won mir dä kolleg am natel verzellt hät, chan si das ich denn öppis verwächsle, will dä empfang sehr schlecht gsi isch
![]()
wött und muess dä Typ vo dä collection nöd verteidige, s'nervt eifach die schriiberei vo vermuetige etc.
Du bisch en liebe siech, aber ufem inet au so eine wo züügs schriebt und denn wiederspricht etc.GameCollector90 hat geschrieben:gio hat geschrieben:ok, denn frögen nomol gnauer .... "letschti", chan au 2009 gsi si, isch relativGenfer hat geschrieben:Nö, nöd ich sälber. Hät mir eine gseit wo letschti bi ihm gsi isch und es paar games abkauft häd.
Komisch blibt di ganz sach... ..... schriebe denn auch chli züügs über dä Genfer, won mir dä kolleg am natel verzellt hät, chan si das ich denn öppis verwächsle, will dä empfang sehr schlecht gsi isch
![]()
wött und muess dä Typ vo dä collection nöd verteidige, s'nervt eifach die schriiberei vo vermuetige etc.
du muschs ja nit lese,besser es paar infos wo villich nüm aktuell sind als nix z wisse haha
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 4 Gäste